Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Noc v apartmánu s vlastní vířivkou: šampaňské, občerstvení a snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru nás kontaktujte na telefonu +420 792 317 428 a dohodněte si konkrétní termín pobytu.
- Při rezervaci nahlaste kód zakoupeného voucheru.
- Děti do 2,99 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Děti od 3 do 11,99 let: 150 Kč/osoba/noc (cena kryje povlečení a spotřebu nealko nápojů)
- Děti nad 12 let: 200 Kč/osobu/noc (cena kryje povlečení a spotřebu nealko nápojů)
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 135 Kč/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
byl by volný termín 27.4. – 28.4. nebo 28.4. – 29.4. ? Děkuji.
Hezký den,
bohužel oba termíny jsou již prodané. Mohu Vám nabídnout ověření
jiného termínu ?
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat na termín 7.5.2018. Děkuji Doležal
Hezký den pane Doležale,
termín ze 7.5. na 8.5. je stále volný. Stačí ho potvrdit, zaslat mi Váš
e-mail, jméno a příjmení, telefon a já Vám pošlu ubytovací VOUCHER a
zajistím rezervaci termínu. Následně zakoupíte i VOUCHER přes SLEVOMAT,
který k objednávce přiřadíme.
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na termín 20.4.2018. Děkuji za info.
S pozdravem Nezkusil
Hezký večer. 20.4.2018 je již bohužel obsazeno.
Dobrý den,
rád bych se zeptal, jestli se mohu dozvědět volné termíny pro rezervaci
i před zakoupením.
Předem Děkuji za odpověď.
Hezký den, termín mi stačí sdělit, ihned ho ověřím a jakmile bude volný, tak ho zablokuji. Následně si zakoupíte poukaz ze SLEVOMATU, pošlete mi jeho číslo a já Vám zašlu ubytovací poukaz.
Dobrý den je možné pokoj s vířivkou rezervovat na dvě noci a cenu? Děkuji za odpověď
Hezký den, pokoj je možné prodloužit o jednu noc bez problémů. Na jednu noc se bude vztahovat VOUCHER ze Slevomatu a další noc je za sníženou cenu 1500,– Kč bez servisu. Stačí mi napsat plánovaný termín, já ho ověřím a vše dohodneme. Takto lze řešit i jiný individuální termín.
Dobrý den je možné pokoj s vířivkou rezervovat na dvě noci?
Děkuji za odpověď
Vaculík
Hezký den pane Vaculíku. Pokoj je možné prodloužit o jednu noc bez problémů. Na jednu noc se bude vztahovat VOUCHER ze Slevomatu a další noc je za sníženou cenu 1500,– Kč bez servisu. Stačí mi napsat plánovaný termín, já ho ověřím a vše dohodneme. Takto lze řešit i jiný individuální termín.
Dobry den, mela bych zajem o tento voucher v terminu 13.4. 2018.
2dny (1noc) – dvouluzko.
Mam dotaz, cena pro dva je ta co je v nabidce a nebo plati pouze pro
1osobu.
Predem dekuji za zpetnou odpoved.
S pozdravem
Any Catundo T.
Dobrý den, Any, voucher je pro dvě osoby, takže cena je za obě osoby. Informace ohledně volných termínů Vám rádi sdělí na telefonním čísle +420 792 317 428. Krásný den, Janča, Slevomat
Hezký den, termín 13.04.2018 je již bohužel obsazený.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
To je škoda. Ještě se zeptám na termín 13.4.-14.4. nebo 14.4.-15.4. nebo 12.5.-13.5. Děkuji.
Hezký večer, je mi to moc líto, ale všechny uvedené termíny již máme plné.
Aktuální stav obsazenosti můžete sledovat na adrese: http://www.centrumharrachov.cz/rezervace/ v záložce " Obsazenost "
Jestliže si nějaký zelený termín vyberete, ihned mi napište a já ho zablokuji.