Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
měli byste volné ubytování pro 4 člennou rodinu (dvě děti 10 a 15 let)
na tři noci v týdnu od 2. 7. 2018? Děkuji Martina Vitáková
Hotel Sněžka****
Dobrý den, v tomto termínu Vám můžeme nabídnout volné ubytování,
bohužel tato naše akce končí 01.07.2018. Jsem si ovšem jistá, že pokud
se spojíte s recepcí našeho hotelu Sněžka, rádi Vám připraví dobrou
nabídku (tel. 777 560 155) Děkujeme a těšíme se na Vaše zavolání.
J.Jirmanová
Hana
Dobrý večer, při včasné rezervaci mohli bychom dostat pokoj v prvním
nebo druhém patře hotelu? Zvažuji nákup 5+2 nocí pro dva. Děkuji a přeji
hezké dny. Hana
Hotel Sněžka****
Dobrý večer, ano, je možné dostat pokoje v patře hotelu. Bude lepší
kontaktovat recepci hotelu, kde se můžete domluvit na konkrétním termínu a
pokoji. Děkujeme za Váš zájem. J. Jirmanová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
měli byste volné ubytování pro 4 člennou rodinu (dvě děti 10 a 15 let) na tři noci v týdnu od 2. 7. 2018? Děkuji Martina Vitáková
Dobrý den, v tomto termínu Vám můžeme nabídnout volné ubytování, bohužel tato naše akce končí 01.07.2018. Jsem si ovšem jistá, že pokud se spojíte s recepcí našeho hotelu Sněžka, rádi Vám připraví dobrou nabídku (tel. 777 560 155) Děkujeme a těšíme se na Vaše zavolání. J.Jirmanová