Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Hodinové kompletní kosmetické ošetření obličeje
Hodnocení podniku KM Studio
Dobrá lokalita milá kosmetička.
Příjemné prostředí, dobrá dostupnost studia. Velice příjemná a šikovná slečna kosmetička. Již jsem uskutečnila po uplatnění voucheru další návštěvu. Určitě se budu dále vracet.
O ničem nevím.
Děkujeme a těším se na další vaší návštěvu :)
Slecna kosmeticka sympaticka, vesela a pecliva. Prijemne stravena hodinka.
Děkujeme :)
Voucher jsem nemohla využít
Vůbec se mi nelíbil přístup ze strany kosmetičky, vzhledem k tomu, že jsem den před domluvenou schůzkou volala s tím, že jsem bohužel onemocněla. Nikdo mi telefon nebral a když pak volali zpět v pozdní odpoledne, tak jsem již telefon nezvedla z toho důvodu, že jsem již měla vysoké teploty a spala jsem. Druhý den jsem psala SMS, načež mi bylo stroze napsáno, že voucher mohu někomu věnovat, ale přeobjednání není možné. Chápu, že existují jakési obchodní podmínky, ovšem takto striktní a nekompromisní přístup mne velmi mrzí, bohužel tato společnost nedává ani náznak např. částečné či jiné kompenzace. Evidentně bez uzardění deaktivovali můj voucher (tedy si naúčtovali peníze), aniž bych viděla jen malou snahu vyjít alespoň trochu vstříc. Skutečně proklientský přístup :-/ Nehledě na to, že je slušnost se v SMS alespoň podepsat, aby člověk věděl s kým komunikuje. Tudíž za mne už nikdy.
Dobrý den paní H...,
Váš negativní komentář je neoprávněný.
STORNO PODMÍNKY:
Termín je možné zrušit nejpozději den předem, jinak voucher propadá. Změna termínu je možná pouze 1x.
Ano volala jste a pokud jste se nedovolala,tak jste mohla poslat stručnou SMS:jsem nemocná- ruším rezervaci,zavolám si o nový termín.
V tu chvíli mohla naše kosmetička Váš termín někomu nabídnout.
Kdyby každý,pár hodin před tím,než má přijít,napsal:že se nedostaví,tak kosmetičky platíme za neodvedenou práci.Proto jsou vždy uvedené storno podmínky a s tím každá klientka počítá,že když nemůže přijít,může voucher nabídnout známé...atd.,nebo ho nechat propadnout.
Vy jste psala SMS v den,kdy jste měla přijít a Vaše rezervace, se bohužel už nedala obsadit.Proto je třeba,den předem se omluvit a přeobjednat se.
Takže jsme postupovali dle obchodních podmínek.
(Představení v divadle,také nebudou kvůli Vám opakovat,když budete zrovna ten den nemocná.)
Vy píšete o kompenzaci,ale kdo kompenzuje finančně kosmetičku,když se klientka nedostaví a v práci je zbytečně?
Kosmetička Tereza se Vám podepsala a měla jste na ní osobní číslo,přes které jste s ní komunikovala a ne přes recepci!
Takže závěrem,pochopím,že můžeme onemocnět kdokoliv,ale vždy záleží na komunikaci.Chyba nastala s Vaší strany a ne ze strany KM Studia.
S pozdravem odpovědná vedoucí KMStudia Karin Maléřová.
Pani kosmeticka velice mila a příjemná. Vse mi vysvetlila a byla velmi šikovná. Vrele doporučuji ☺
Moc děkujeme za hezké hodnocení :)
Naprostá spokojenost
Nemám připomínky