1. V editoru nahrajte vybrané fotografie. 2. Vložte zboží do košíku a vyplňte potřebné údaje. 3. Kód voucheru vložte do poznámky. 4. Dokončete objednávku. Ihned obdržíte potvrzující e‑mail. Zboží objednáváte za plnou cenu, která ale bude uhrazena voucherem. Při předání zaplatíte pouze poštovné.
Doprava:
Dodání službou GLS – dobírka: 120 Kč
Osobní odběr zdarma: U Menhiru V 251, 252 25 Zbuzany
Při zaslání více kusů v jedné zásilce je příplatek 10 Kč za každý další polštářek.
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Štěpánka Strážnická
Pro firmu Sablo… Dobrý den, na můj, uz několikátý, dotaz ohledně
reklamace zakázky z prosince loňského roku opět žádná reakce… Budete
tuto reklamaci řesit jak jste slibovali??Pokud ne, nejpozději po víkendu
posíláme všech 14 nepovedených polštářů zpět a žadáme o vrácení
peněz..
Sablo
Dobrý den, odpovězeno v mailu. Děkujeme
Štěpánka Strážnická
Dobrý den,
budete ještě řešit reklamace polštářků, které jsme objednávali
v prosinci a chtěli dát babičkám a tetám pod stromečky? Na naše e-maily
reagujete jen sporadicky a jelikož je skoro půlka března, nevíme co říct
příbuzným.. Děkuji a doufám, že se dočkáme nějaké odpovědi…
Sablo
Dobrý den, ano jistě budeme.
Štěpánka Strážnická
Dobrý den pane Tibore, dotaz jsme posílali provozovateli, nebyl určený
Slevomatu.. Firma Sablo ovšem reaguje jen někdy nebo raději vůbec, reklamaci
řešíme už několik měsíců, zatím však bez výsledku.. Pro nás je tato
firma velké zklamání.. Hezký den
Iveta
Dobrý den jak dlouho bude trvat tato akce a kolik ks lze objednat na jeden
voucher?Děkuji
Sablo
Dobrý den, cca týden poběží akce. Ohledně ks tak to není nijak
omezeno.
Děkujeme
Jitka Břečková
Dobrý den,
je možné dát na polštářek z každé strany jinou fotku?
Děkuji J.Bř.
Sablo
Dobrý den, ano na každou stranu je možné dát jinou fotografii.
Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pro firmu Sablo… Dobrý den, na můj, uz několikátý, dotaz ohledně reklamace zakázky z prosince loňského roku opět žádná reakce… Budete tuto reklamaci řesit jak jste slibovali??Pokud ne, nejpozději po víkendu posíláme všech 14 nepovedených polštářů zpět a žadáme o vrácení peněz..
Dobrý den, odpovězeno v mailu. Děkujeme