Netermínová varianta: termín si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu info@villagallistl.cz nebo na tel. 723 089 028.
Před zakoupením voucheru doporučujeme nejdříve ověřit dostupnost volného termínu.
Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Požadavek na ubytování třetí osoby rezervujte před příjezdem (jedná se o plnohodnotné lůžko).
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěli bychom si u vás objednat pobyt v termínu 8.9. –
10. 9. 2018 / 2 noci/ 3 dospělí, máme zájem o dvoulůžkový pokoj a
jednolůžkový pokoj podle vaší nabídky zdarma..
Sdělte , prosím, zda je to možné a za jakou cenu. Děkujeme
Villa Gallistl
Hezk den, na toto obdobi se jiz nevztahuje nabidka slevomat. Proto prosim
kontaktujte s dotazem primo recepci na emailu info@villagallistl.cz
Veronika
Dobrý den, když bychom chtěli ubytování pro 2 osoby s dítětem do
3 let v termínu 15.-17.6. což je víkend, jaká by byla cena? Předem
děkuji za odpověď
Villa Gallistl
Hezký den, víkendy máme již bohužel plně obsazené.
Lukáš Bazala
Dobrý den, je volný termín 29.6.-30.6?
Villa Gallistl
Dobrý den, bohužel v tento termín není možná rezervace.
Kateřina
Dobrý den, je prosím volný termín 29.4.-2.5.? Děkuji,
Kateřina
Villa Gallistl
Hezky den, vsechny vikendy az do konce kvetna jsou plne.
Kateřina
Dobrý den, je možné rovnou přikoupit další noc k pobytu? Jak je to
prosím cenově? Díky, Kateřina
Villa Gallistl
Hezky den, v pripade volne kapacity samozrejme ano. Priplatek
1.000,–/noc.
Alla Cillerová
Dobrý den.Snídání je v ceně?
Villa Gallistl
Hezky den, snidane neposkytujeme. Jsme apartmanovy dum s vlastnim
stravovanim ( v apartmanu je kuchynka, lednice, apod)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bychom si u vás objednat pobyt v termínu 8.9. – 10. 9. 2018 / 2 noci/ 3 dospělí, máme zájem o dvoulůžkový pokoj a jednolůžkový pokoj podle vaší nabídky zdarma..
Sdělte , prosím, zda je to možné a za jakou cenu. Děkujeme
Hezk den, na toto obdobi se jiz nevztahuje nabidka slevomat. Proto prosim kontaktujte s dotazem primo recepci na emailu info@villagallistl.cz