Poukázka na nákup v e‑shopu Beate Uhse v hodnotě 1300 Kč
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Upozornenie:
Odporúčame zákazníkom, aby nekupovali vouchery od iných zákazníkov.
Nemáte istotu, že predávajúci ho nevyužil, alebo nepredal viacerým,
prípadne ho može využiť tesne potom ako ho predá Vám, pretože vie jeho
číslo. Za vzniknuté škody nenesieme zodpovednosť.
Dobrý den, v případě, že budu muset zboží vyměnit za jinou velikost, budu platit znovu i poštovné?
Dobrý večer Markéta, Pri výmene tovaru za inú veľkosť neúčtujeme pri preobjednávke poštovné.
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli když udělám objednávku a budu v ní mít více
kusů, budu platit pouze 1 poštovné a balné ,tj 125 kč a nebo jestli bude
tato částa připočtená ke každému kusu mé objednávky. Abych se pak
nedostala na mnohem vyšší částku.
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Andrea, poštovné 125,– Kč je účtované na jednu objednávku. V objednávke možete mať viacej kusov tovaru, poštovné je účtované len jedno.
Dobrý den,
ráda bych si na e-shopu objednala podprsenku, míry hrudníku jsou 72 a míra
pod prsy 67. Zadávám tyto míry do tabulky velikostí, vždy se však změní
na jiné hodnoty a napíše se, že odpovídají 70A. Jakou velikost si mám
objednat s těmito mírami?
Dále jsem se chtěla zeptat, jak často se aktualizuje stav u nedostupného
zboží? Popř. je možné abych byla upozorněna mailem až bude zboží
dostupné? Jedná se konkrétně o velikost S: http://www.beate-uhse.cz/tunika-kiss-me-d08808.html?art_color_id=08&art_size_id=01&category_id=12606&offset=21&page=
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Žaneta, zásoba sa aktualizuje neustále so skutočnou zásobou na sklade. Ak si teda niekto kúpi posledný kus tovaru, tento je okamžite odstránený zo stránky. Čo sa týka Vašich mier – akú podprsenku si kupujete normálne? Najmenšie podprsenky, ktoré máme v ponuke sú 70A a tieto zodpovedajú rozmerom cez prsia 82 a pod prsiami 68.
Dobrý den,proč nejde načíst ložní souprava Sensual, kterou máte uvedenu na stránce e-shopu??
Dobrý deň Jaroslava, súprava Sensual sa žiaľ vypredala. V prebehu týždňa bude vymenený obrázok kategórie, kde je súprava vyobrazená. Veríme, že si vyberiete iný vhodný tovar z našej bohatej ponuky.
Dobrý den,
stále mě to píše ,že voucher nelze objednat ?
Dobrý den,
vložím kod a sleva se mi nazaúčtuje…co mám dělat?
Dobrý deň, pred vkladaním voucheru musíte byť prihlásený.
Dobrý den, chtěla bych se zeptala jak by se řešila případná reklamace, v případě výměny zboží, případně vrácení peněz by se hodnota zboží snižovala o nějakou část z tý slevy. Jen pro upřesnění, myslím klasickou reklamaci, ne výměnu nepoužitého zboží do 14 dní např. kvůli velikosti apod. Děkuji.
Dobrý deň Barbora,
ak vrátite tovar, môžeme Vám vrátiť len sumu, ktorú ste za tovar
zaplatili dobierkou (okrem poštovného). Na sumu, ktorú ste zaplatili
voucherom Vám na požiadanie vystavíme nový voucher v danej hodnote.
Jiřino – pochopeno to bylo správně. Nešlo to už při minulých objednávkách – mají tam toho prostě hodně… takže co objednávka, to pošta.
Dobrý den, podobný dotaz zde byl, ale nejsem si jistá, zda byl dobře
pochopen. Jednu objednávku uskutečním já, druhou manžel, každý na svůj
voucher!
Ale doručovací ADRESA bude STEJNÁ. Uvedeme to v obou objednávkách,
provedených souběžně, je přece logické dát vše do jednoho balíku a
poslat za jedno poštovné. Nebo to nelze jen z důvodu, aby vydělávala
i společnost, co zboží doručí, tj. asi Česká pošta? Děkuji
Dobrý den Jiřino,
každá objednávka se zpracuje automaticky a posílá do skladu na přípravu,
a poté na zadanou adresu, takže není možné objednávky slučovat. Takže
jestli jsi z jednoho domu uděláte 4 různé objednávky, systém každou
zpracuje separátně,pošle do skladu a ve skladu to připravuje jiná osoba,
která ani netuší, že na stejnou adresu jde další objednávka. Není to
o navyšování nákladů, ale o automatizaci procesu,
děkujeme za pochopení,
hezký den
Pekný deň.
Mohla by som sa spýtať či sa dá tovar objednať aj na Slovensko? Aj
v prípade nejakého vyššieho poštovného?
Dobrý deň Mirka,
bohužiaľ nemáme zmluvu so slovenskou poštou, takže sa to na slovensko
poslať nedá, iba v rámci čiech – tovar sa posiela priamo zo
zahraničia,
pekný deň
Dobrý den, je možné objednávku s pomocí voucheru odeslat s tím, že chci převzít zboží až za několik týdnů? Jde mi o to, aby se zboží nevyprodalo. Nicméně jsem právě na zahničním pobytu a nebudu zpět v ČR až do 27.5. a nechci se připravit o možnost zboží vrátit, pokud mi nebude sedět. Děkuji.
Dobrý den Barboro,
objednávka se ihned automaticky zpracuje a zasílá, doba doručení je do
10dnů, není možné posunout dodání. Na poště si můžete zboží
vyzvednout do 10 dnů, takže by na Vás mohlo počkat tam do 27.5
hezký den
Dobrý den, musím se bezpodmínečné vlézt do 1300 nebo je možné třeba 300 doplatit? Děkuji
Dobrý den Jano,
samozřejmě můžete nakoupit i více, a doplatíte je při dobírce spolu
s dopravou,
hezký den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, když si koupím jeden voucher já a jeden kamarádka,
jestli se možné udělat jednu objednávku(přičemž by se samozřejmě
zasílalo zboží jak moje, tak její na jednu adresu) a platit jedno poštovné
nebo musíme každá udělat vlastní objednávku ve Vašem
e-shopu. Děkuji
Dobrý deň Kateřina. V jednej objednávke je možné využiť len jeden voucher.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda je možné zboží vrátit, kdyby velikosti
neseděly? Nikde jsem nenašlo rozměry velikostí. Děkuji
Dobrý deň, veľkostnú tabuľku nájdete na stránke v seckii „zákaznícky servis“ Ak by Vám objednaný tovar nesedel, môžete ho zaslať do 14 dní od prevzatia spať na výmenu. Vzhľadom k tomu, že z vouchera nie je možné vydávať, ak by ste tovar vrátili a nežiadali výmenu, vystavíme Vám nový voucher na hodnotu vráteného tovaru.
Dobrý den, lze zakoupit opět voucher, když jsem si ho koupila předtím v březnu?
Dobrý den Lucie,
ano je to možné. Omezení na 1ks voucheru platí pouze pro probíhající
akci,
hezký den
Dobrý den, lze slevu od Vás kombinovat se slevou 125Kč při odběru novinek, jak nabízi eshop přímo na webu? předem děkuji.
Dobrý den Lukáši,
slevy/kupony není možno kombinovat. Je to uvedeno i v popisu nabídky.
A nakupujete za ceny aktuální v den objednání,
hezký den
Je možné nakoupit více voucherů a udělat jeden velký nákup, třeba
s třemi vouchery celkem za 3 900,–Kč
Díky za odpověď.
Dobrý den Petře,
na jednu registraci/profil je možno zakoupit pouze 1ks voucheru, je to
i uvedeno i v popisu nabídky.
Hezký den
pod pojmem celý sortiment = i sortiment ,který je ve slevě na e-schopu......otázka možná hloupá ale jistota je jistota ;o)…děkují za odpověď
Dobrý den Evo,
kdo se neptá, nedoví se:). Voucher platí skutečně na nákup celého
sortimentu i akčního, a nakupujete za ceny platné v den objednání. Takže
hurá do nakupování:)
Hezký den
Aha, omlouvám se, přehodila jsem si slůvka v této větě „Voucher
nelze použít k zaplacení poštovného a balného…“ v textu a proto jsem
byla zamtená. Děkuju
tak hlavně že se to vysvětlilo:)
hezký den
Dobrý den, v popisku u zboží máte napsáno, že cena se vztahuje i na poštovné a dole zase je psáno, že se na něj nevztahuje a že činí navíc 125Kč. Jak to tedy je? Děkuji za odpověď!
Dobrý den Aneto
v textu máme 3× napsáno,že voucher se nevztahuje na dopravu. Skutečně
nevztahuje.
Hezký den
Omlouvám se, už jsem odpověď nešla..nelze
Dobrý den,
mohu na jeden nákup uplatnit dva poukazy?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, nechystáte další takovou to slevu? nabídka mne velice zaujala, ale už jsem to nestihla :(
Dobrý den Maggie,
nabídka byla velice exkluzivní, v příštích měsících plánovaná není, mrzí nás, že jste to nestihla. Doufáme, že Vás zaujme jiná sleva:)
Hezký den