1. Řekli jsme obsluze, že jsme u nich poprvé, tak tedy slečna vzala klíče, šla před vchod penzionu a ukázala směrem, kam máme jít. Toť vše. Tudíž člověk ani nevěděl, jak si pustit hudbu či vířivku.
2. Dále bych zmínil kolemjdoucí dělníky, kteří zřejmě patřili k penzionu a snažili se nakouknout přes okno.
3. Dávejte si pozor na židli u dveří lezou jim tam mravenci. Měli jsme je na celém oblečení.
4. A poslední věc, co mě tak napadá, že ten fén co tam mají, stojí pěkně za houby! :D Neustále se přehříval a díky tomu se nedal ani zapnout, takže slečny s delšími vlasy, POZOR!
(Nebýt těchto problémů, tak je to na 5 hvězdiček a omlouvám se za mázlou fotku, ale člověk si nestíhal sušit vlasy!!! :) )
Dobrý den, vím že je to sice má chyba, ovšem nikdo není neomylný. Termín jsem jednou přerezervoval, protože v ten den bylo přítelkyni nevolno. Na personál jsem volal a nebyl žaden problém s přeobjednáním. Ovšem na ten termín jsem jaksik zapoměl z důvodu pracovní vytíženosti. Teď když se na slevomat dívám tak zjišťuji že jsem vyhodil peníze luftem protože mi to zde hlásí jako uplatněný Voucher ačkoliv jsem nikde nebyl!!! Chápu sice že si mám takové věci hlídat, ovšem toto mi příjde jako celkem sviňárna! Stačil blbý email, či sms nebo telefon!!! Bakota