asi vlastne nic..Pokud ma nekdo chut na dobre sushi, spis nes voucher bych si koupila jizdenku na vlak a zkusila jiny podnik
Tezke, kde zacit…maly vyber sushi a kdyz uz, tak provedeni opravdu nic moc, male porce ryby, ktera treba v pripade lososa ani nevypada moc valne, same krabi tycinky, proste opravdu podprumerne. Ostatani nabidka – treba smazene pokrmy tam jezdi dlouho, jsou studene, nikdo je nemeni. Nejvetsi parada byl asi meloun, ale pro kus melouna nikdo nechodi na running sushi. Obsluha neni moc mila, spis takova nijaka, zadny usmev, nikdo se vas nezepta, jestli vam neco nechybi…
Nejedná se o žádnou slevu ale proste zaplatíte nižší částku za horší jidlo a výběr. Tot vše. Posadí vas podle toho, jestli máte voucher nebo platíte plnou cenu. Výběr se nedá srovnávat-mohu posoudit protoze jsem před tim byla bez voucheru. Takže za mě velké zklamání i ze strany skevomaz. Obsluha taky pomalá a neochotna.
Od 15:15 do 16:51 nikdo nepřišel uklidit!! Později nebylo kam odložit talířek se sushi. Objednané pití donesli po 40–50min. Talířky s oschlým jídlem jezdily stále dokola, jelikož jsme byli po většinu času sami u jednoho pásu. Neměli snahu nic doplňovat. Semtam pak šoupli nudle. 9 min.před pátou se nás zeptali, jestli budeme ještě jíst a přesunuli nás k jinému pásu, kde lidi byli a tam to jezdilo plný a JEŠTĚ NÁS UPOZORNILI, ŽE TAM MUSÍME BÝT MAX. DO 17H! ODCHÁZELI JSME HLADOVÍ A NAHOŘE SE MUSELI DOJÍST. BÍDA BÍDA :-((((
myslím si, že když obsluha vidí, že některé druhy mizí ve větší míře než ostatní, měla by je doplňovat, protože se stane, že ke vzdálenějším hostům některé kousky vůbec nedojedou