Dobry den,prosim Vas rada bych si objednala 2× polstar 40×40cm.Chtela jsem
se ale zeptat,zda by bylo mozne pridat polstare dceri k objednavce-Daniela
Rosenbaumova,at se nemusi platit postovne 2×.Dekuji
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem (info@supersale.cz) a uveďte
Váš požadavek, rádi pro Vás najdeme řešení, abyste nemusela platit 2×
poštovné. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Radek Socha
Dobrý večer,chtěl jsem se zeptat,pokud u vás zakoupím zboží nad
1500Kč,tak uvádíte,že máte dopravu zdarma.Mám na slevomatu 2 účty,tak
jsem se chtěl zeptat,pokud bych si na jednom účtu objednal zboží např za
800Kč a zvolil osobní vyzvednutí a na druhém účtu si objednal zboží
také za 800Kč a opět zvolil osobní vyzvednutí.Měl bych celkovou
objednávku za 1600Kč.Obě by byly na stejné jméno,tak jsem se chtěl
zeptat,jestli by pak bylo možné,mít pak tu dopravu zdarma.Jak v první
objednávce,tak i v druhé objednávce bych zde toto uvedl,aby se vědělo,že
jsou obě na mé jméno a že by se sloučily obě dohromady s tím poštovným
zdarma.Děkuji za odpověď.
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, kontaktujte nás prosím v pondělí e mailem (info@supersale.cz) nebo
telefonicky (777 973 803) od 9 do 18 hodin. Váš požadavek vyřešíme.
Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
pincova69@seznam.cz
dobry den dnes mi přišel od vás balik ve kterém ,ale nebyli polštáře
objednané velikosti přestože na faktuře učtované byli doufám že je to
pouze omyl a že chybu napravíte s pozdravem p. pincova cržín 21
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu v objednávce, zašlete prosím
Váš požadavek na reklamaci e mailem (info@supersale.cz), uveďte
prosím číslo Vaší objednávky a stručně důvod reklamace, budeme Vás
kontaktovat a reklamaci vyřešíme na naše náklady (svoz chybně dodaného
zboží a doručení správné položky). Děkujeme za pochopení. Tým
AARYAN TRADE
Iva
Ráda bych si objednala polštář 70×90, ale není tam možnost zaslat na
zásilkovnu. Takže můj dotaz zní, lze zaslat na zásilkovnu?
Děkuji
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, vzhledem k velikosti zásilek nelze u tohoto sortimentu
využít Zásilkovnu. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Eva Satorieova
Dobrý den, jsou polštáře opravdu prošité tak, že náplň vevnitř
„necestuje“ a polštář drží stále svůj tvar? Děkuji Eva
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, polštáře jsou prošité a tedy drží svůj tvar.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,prosim Vas rada bych si objednala 2× polstar 40×40cm.Chtela jsem se ale zeptat,zda by bylo mozne pridat polstare dceri k objednavce-Daniela Rosenbaumova,at se nemusi platit postovne 2×.Dekuji
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem (info@supersale.cz) a uveďte Váš požadavek, rádi pro Vás najdeme řešení, abyste nemusela platit 2× poštovné. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE