Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Prošívané polštáře ve dvou velikostech s možností praní až na 95 °C

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Rene Rosenbaumova

Dobry den,prosim Vas rada bych si objednala 2× polstar 40×40cm.Chtela jsem se ale zeptat,zda by bylo mozne pridat polstare dceri k objednavce-Daniela Rosenbaumova,at se nemusi platit postovne 2×.Dekuji

Aaryan Trade s.r.o.

Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem (info@supersale.cz) a uveďte Váš požadavek, rádi pro Vás najdeme řešení, abyste nemusela platit 2× poštovné. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE

Radek Socha

Dobrý večer,chtěl jsem se zeptat,pokud u vás zakoupím zboží nad 1500Kč,tak uvádíte,že máte dopravu zdarma.Mám na slevomatu 2 účty,tak jsem se chtěl zeptat,pokud bych si na jednom účtu objednal zboží např za 800Kč a zvolil osobní vyzvednutí a na druhém účtu si objednal zboží také za 800Kč a opět zvolil osobní vyzvednutí.Měl bych celkovou objednávku za 1600Kč.Obě by byly na stejné jméno,tak jsem se chtěl zeptat,jestli by pak bylo možné,mít pak tu dopravu zdarma.Jak v první objednávce,tak i v druhé objednávce bych zde toto uvedl,aby se vědělo,že jsou obě na mé jméno a že by se sloučily obě dohromady s tím poštovným zdarma.Děkuji za odpověď.

Aaryan Trade s.r.o.

Dobrý den, kontaktujte nás prosím v pondělí e mailem (info@supersale.cz) nebo telefonicky (777 973 803) od 9 do 18 hodin. Váš požadavek vyřešíme. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE

pincova69@seznam.cz

dobry den dnes mi přišel od vás balik ve kterém ,ale nebyli polštáře objednané velikosti přestože na faktuře učtované byli doufám že je to pouze omyl a že chybu napravíte s pozdravem p. pincova cržín 21

Aaryan Trade s.r.o.

Dobrý den, velice se omlouváme za chybu v objednávce, zašlete prosím Váš požadavek na reklamaci e mailem (info@supersale.cz), uveďte prosím číslo Vaší objednávky a stručně důvod reklamace, budeme Vás kontaktovat a reklamaci vyřešíme na naše náklady (svoz chybně dodaného zboží a doručení správné položky). Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE

Iva

Ráda bych si objednala polštář 70×90, ale není tam možnost zaslat na zásilkovnu. Takže můj dotaz zní, lze zaslat na zásilkovnu?
 Děkuji

Aaryan Trade s.r.o.

Dobrý den, vzhledem k velikosti zásilek nelze u tohoto sortimentu využít Zásilkovnu. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE

Eva Satorieova

Dobrý den, jsou polštáře opravdu prošité tak, že náplň vevnitř „necestuje“ a polštář drží stále svůj tvar? Děkuji Eva

Aaryan Trade s.r.o.

Dobrý den, polštáře jsou prošité a tedy drží svůj tvar.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru