Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zimní nebo jarní pobyt v typické horské chalupě pro dva i rodiny s dětmi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Co nejdříve po koupi voucheru na mailu rezervace@penzionsnezna.cz či telefonu +420 774 343 448.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Cestujete s rodinou? Pokud vyrážíte s dětmi, informujte se vždy o dostupnosti pokoje před vytvořením rezervace (ne do všech pokojů je možné umístit přistýlku a poskytují dostatečný komfort pro celou rodinu).
- Dítě ve věku do 2,99 let zdarma (bez nároku na lůžko a stravu) u všech variant
- K dispozici dětské židličky, postýlky, mikrovlnná trouba, varná konvice / zapůjčení na pokoj 50 Kč/noc
Varianta č.1
- Dítě ve věku 3-9,99 let – doplatek 600 Kč za pobyt (vlastní lůžko + polopenze)
- Nezletilý ve věku 10-17,99 let – doplatek 800 Kč za pobyt (vlastní lůžko + polopenze
Varinta č. 2
- Dítě ve věku 3-9,99 let – doplatek 900 Kč za pobyt (vlastní lůžko + polopenze)
- Nezletilý ve věku 10-17,99 let – doplatek 1200 Kč za pobyt (vlastní lůžko + polopenze)
Varinta č. 3
- Dítě ve věku 3-9,99 let – doplatek 1800 Kč za pobyt (vlastní lůžko + polopenze)
- Nezletilý ve věku 10-17,99 let – doplatek 2400 Kč za pobyt (vlastní lůžko + polopenze)
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma (ve společných prostorách)
- Parkování zdarma (kamerami střežené parkoviště penzionu)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, máte volno na 6 nocí od 28.4. když od 4.5. to již nejde? Děkuji
Dobrý den, volné termíny se Vám automaticky zobrazí zeleně, pokud u zvolené varianty kliknete na „koupit na termín“. Ve dnech 27.-30.4.2018 je již penzion plně obsazen, 1.-4.5.2018 je možná rezervace, stejně jako kdykoli v termínu 8.-31.5.2018. Zuzana Málková / Penzion Sněžná
Dobry den, jezdi pobliz hotelu nejaky skibus? A mate volno 16–18.2 pro 2 osoby, pripadne i s pristylkou? Dekuji, Tereza
Dobrý den, v uvedeném termínu je penzion bohužel zcela plný. Volné termíny se Vám automaticky zobrazí zeleně, pokud u zvolené varianty kliknete na „koupit na termín“. Informace o skibusu zjišťuji. Zuzana Málková / Penzion Sněžná
Dobrý večer, máte prosím volno 4–8.2? 2 dospělí a 1 dítě 9,5 let plus 1 pes (čipovaný a očkovaný) (může spát s námi, příp. na přistýlce). Děkuji Veronika
Dobrý večer, Veroniko, bohužel – jak je uvedeno u jednotlivých variant voucherů – akci nelze využít v termínu od 4. do 16.2.2018, kdy je penzion již zcela obsazen. Pokud u zvolené varianty kliknete na „koupit na termín“, zobrazí se Vám všechny volné termíny (zeleně označená data). Přeji hezký večer, Zuzana Málková / Penzion Sněžná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nemáte náhodou k dispozici garáž, kde bychom mohli ustájit motorky?
Děkuji Horová
Dobry den pani Horova,
Mame casto na penzionu hosty na motorkach a motorky nechavame bud v kolarne a nebo v uzamcenem prujezdu penzionu, podle pozadavku hosta. I venkovni parkoviste na pozemku penzionu je kamerove hlidane.
S pozdravem, Penzion Snezna