Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Poznáte hit dřív než ostatní a víte, jaké zboží lidé chtějí? Máme pro vás super job!

Slevomat.cz Praha - Karlín  (mapa)

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Slevomat.cz

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

Varianty (1)

Je pro vás svět e‑shopů a online nakupování druhým domovem? Baví vás obchod nebo za sebou máte zkušenosti z nákupu a chcete se obchodu věnovat? Víte, jaké jsou trendy v módě či jiném segmentu zboží? Tak to jste tu správně.

Staňte se obchodníkem ve Slevomatu, pojďte s námi ovlivňovat nákupní trendy a vytvářet nabídky, které denně uvidí přes 200 000 lidí!

Rozšiřujeme náš tým o nové posily, které mají obchod v krvi a láká je segment Zboží. Dokonce si můžete vybrat, co budete obchodovat,  možnosti jsou takřka neomezené.

Ať už to bude móda, dětský sortiment, zahrada, elektro, doplňky stravy, home decor, či cokoliv jiného, u nás si můžete vybrat a zaměřit se na kategorie, které jsou vašemu srdci nejblíž.

Vaší rolí bude udávat nákupní trendy v online prostředí, takže nové nápady a přehled v nákupních trendech u nás i v zahraničí se vám neztratí. Denně se budou spouštět vaše nabídky pro více než 1 000 000 zákazníků Slevomatu.

Udělejte ze svých oblíbených e‑shopů obchodní partnery, se kterými společně vymyslíte skvělou kampaň na míru, aby byl spokojen nejen zákazník, ale všechny spolupracující strany. V portfoliu se vám mohou objevit i ty největší e‑shopy v ČR, je jen na vás, jak si jej poskládte. I velké značky již spojily své jméno se Slevomatem (Baťa, Pietro Filipi, Neoluxor, A3 Sport nebo Bontia, Deichmann) a na vás bude rozšířit nabídku o mnohé další.

Pokud vás láká odměňování podle vašich úspěchů a výkonů, je tahle práce to pravé pro vás. A i v začátcích si můžete zajímavě vydělat, protože myslíme na to, že chvilku trvá, než uzavřete první obchody.

Náplň práce

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v sekci Zboží a Móda
  • Prodej atraktivního produktu především po telefonu, ale je na vás, jak si zorganizujete den
  • Dlouhodobé vytváření pevných vztahů s našimi partnery
  • Pomoc partnerům při zadávání nabídek a jejich edukace, konzultace nad tím, jak nabídku postavit, aby byla úspěšná
  • Sledování trendů a inspirace v zahraničí i u nás
  • Spolupráce s týmem obchodní podpory, která se stará o vyladění nabídek

Židle sedne tomu, kdo

  • Má obchod v krvi (bez ohledu na to, zda již segment zboží obchodoval, nebo zatím čeká na první příležitost)
  • Telefon bere jako efektivní nástroj pro komunikaci, ale nebojí se ani schůzek a cestování
  • Vnímá Slevomat jako zajímavý marketingový nástroj a rád by společně s obchodním partnerem vymyslel skvělou nabídku
  • Se nespokojí s novou židlí příliš dlouho a bude chtít růst znalostmi i zkušenostmi
  • Si chce budovat pestré portfolio partnerů z různých oblastí Zboží
  • Ví, které e‑shopy a firmy stojí za spolupráci a kterým se vyhnout
  • Chce mít volnost i zodpovědnost
  • Bude mít radost, že oddělení Zboží a módy poroste stejně tak, jako poroste on
  • Chce být součástí firmy, kde se neusíná na vavřínech
  • Chce být motivačně odměněn
  • Má týmového ducha, ale umí pracovat samostatně 
Nahoru