Rozmazlování ve Spa & Wellness Hotelu St. Moritz v Mariánských Lázních
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné po zakoupení voucheru u Vás rezervovat termín od 7.-do 11.ledna 2018 pro 1 osobu? Děkuji
Dobrý den paní Věchtová, samozřejmě máme volný 1 jednolůžkový pokoj, jen Vás poprosím po zakoupení vašeho voucheru napsat na mail info@saint-moritz.cz jeho číslo a přesný termín vašeho pobytu a my vám vše zpět potvrdíme. Děkuji a přeji hezký den Romana Keilová, recepce Hotel St. Moritz
Dobrý den ještě jednou :-), měl jsem na mysli, jaký pokoj konkrétně
dostanou, mezi dvojlůžkovými jsou na výběr 3 pokoje→ Standart,Deluxe a
Apartmán…
Děkuji :)
M
Dobrý den,
Jedná se o pokoj typu Standard.
S pozdravem
Romana Keilová, recepce hotelu St. Moritz
Dobrý den, na Slevomatu nabízíme pouze dvoulůžkové pokoje typu Standard. Hezký den recepce hotelu ST. Moritz
Již po třetí odpovídáme , že na balíček ze slevomatu se rezervuje pouze pokoj STANDART.
(OPRAVA)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký dostane osoba pobyt, která má
zakoupeno
Rozmazlování ve Spa & Wellness Hotelu St. Moritz v Mariánských
Lázních 3 dny (2 noci), 2 osoby · nástupní den: pátek Období do
30. 6. 2018
Děkuji
M
Dobrý den,
Nástupní den pátek, znamená víkendový pobyt, a můžete mít jakýkoliv
termín do 30.06.2018 po dohodě s recepcí, zda je termín volný, nejlépe
se poptat telefonicky.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký dostane osoba, která má zakoupený
pobyt
Rozmazlování ve Spa & Wellness Hotelu St. Moritz v Mariánských
Lázních
3 dny (2 noci), 2 osoby · nástupní den: pátek
Období do 30. 6. 2018
Děkuji
Dobrý den, je možné po zakoupení voucheru, ubytování od 27.12.2017–2.1.2018 pro 2 osoby?
Dobrý den paní Bastlová,
Je nám líto, jednak tento termín je vyjmutý z této akce , /viz. poznámka
v nabídce/ ale stejně v tomto období je hotel zcela vyprodaný .
S pozdravem
Kamila Rykovská
recepce
Dobrý den, mohu si prosim po zakoupeni voucheru na pobyt u vás na 1 noc
termín 30.4.-1.5.2018?
Děkuji Veselá
Dobrý den paní Veselá,
Ano, termín je volný, po zakoupení nám napištš e-mail vč. kódu voucheru
a my Vám poté rezervaci potvrtdíme.
S pozdarvem
Rykovská Kamila
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, před objednáním prosím o sdělení, jaké je spojení z nádraží do hotelu. Jezdí tam přímý autobus a jaké číslo?
Děkuji za odpověď obratem.
Eva
Dobrý den, děkuji za Váš zájem. Ano, od vlakového nádraží jezdí autobus č. 16. Staví přímo před hotelem. Bohužel nejezdí tak často, proto našim hostům doporučujeme využítí taxi. Hezký den Olga Krýslová