Fotoobraz na bavlněném plátně s dřevěným rámem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, 5.12. jsem objednával 1 fotoobraz. Potvrzení mi přišlo 8.12. Pak jsem psal maily na obě adresy a z obou mi přišla automatická odpověď (i z info@celopolep.sk) a od té doby zadaná odpověď od živého člověka(vždy jen automatická odpověď, mimo tuto diskuzi). Už je to dost dlouho na to, aby byla objednávka aspoň odeslána. Kdy mi ten fotoobraz přijde? A pokud už byla expedována, tak jsem nebyl kontaktován ani z Vaší strany, ani ze strany DPD(vždy posílají SMS nebo e-mail). Děkuji Martin Tošovský
Dobrý deň, pán Tošovský
Ďakujeme Vám za Váš dotaz.
Vaša objednávka je vytlačená a bude sa zajtra posielať k Vám, zmenu
adresy sme uskutočnili na Vašu žiadosť.
Na margo Vašej poznámky na diskusii:
Vašu objednávku sme potvrdili, dostali ste potvrdenie o prijatí objednávky,
následne sme ju postúpili do výroby,
Náš email info@celopolep.sk určite
nemá žiadnu automatickú odpoveď.
Keďže pracujeme s veľkým množstvom objednávok, dodacia lehota sa može
predĺžiť, čo sa aj píše na kupóne, garantované dodanie do sviatkov
dodržíme.
Keďže prišlo viac ako 2000 objednávok, neviem, a na základe čoho viete
posúdiť, že je to dosť dlhá doba, stačilo by troška porozumenia a
zhovievavosti.
Ospravedlňujeme sa, ale pracujeme všetci vo výrobe, aby sme stihli všetky
objednávky vybaviť včas.
Prajem pekný večer, toto nie je automatická odpoveď.
Prajem pekný večer.
Dobry den,
Zitra uplynou dva tydny od meho uplatneni voucheru. Posilala jsem e-mailem
2 fotky. Dodnes nemam zadnou zpravu, zda fotky dosly, ani kdy budou obrazy
doruceny.
Muzete mi podat nejake informace?
Dobrý deň
Vaša objednávka je vyrobená a bude zajtra odoslaná k Vám, objednávka bola
potvrdená, skúste skontrolovať SPAM.
Posielame kuriérom DPD
Dobry den, 5.12. jsem objednavala 3 fotoobrazy. Bylo mi receno, ze dorazi za jedno postovne. Dnes dorazili pouze 2. Treti jeste do Vanoc prijde? Diky.
Dobrý deň
Obrázok Vám posielame hneď zajtra, na naše náklady.
Vaša objednávka nebola urobená naraz, v priebehu dňa, a preto nebola
spojená.
Dobrý den,
objednávala jsem tři fotoobrazy, platila jsem 29.11. a do 6.12. jsem
vouchery uplatnila na vašich stránkách. Psala jsem několik emailů, ale
chodí pořád stejná odpověd – že jsou fotografie zařazeny do výroby.
Dnes jsem opět psala na email info@celopolep.sk a přišel
mi jen podle mě přednastavený email. Prosím kdy budete obrazy zasílat, bylo
psáno garance do Vánoc a ty už jsou za dveřmi. Děkuji. Tereza
Dobrý deň
Vaše obrázky odchádzajú zajtra k Vám. Automatická odpoveď Vám chodí
preto, lebo posielate dopyt na formulár@celopolep.sk
a nie na info@celopolep.sk, tam nie
je žiadna automatická odpoveď.
Máme teraz veľa objednávok, tak všetci pracujú vo výrobe a nestíhame
odpisovať hneď na emaily, tak aby sme stihli všetky objednávky doručiť
včas.
Ďakujeme za pochopenie a zhovievavosť.
Jaroslav
Dobrý den,
objednávala jsem dva fotoobrazy 27.11.2017 a dodnes mi nepřišlo žádné
potvrzení, ani jsem svoji objednávku nedostala. Prosím,jak mám v tomto
případě postupovat? Dnes jsem psala na email info@celopolep.sk a přišel
mi jen přednastavený email. Děkuji za informaci. Hana
Napiste mi cele Vase meno na 0911407436 preverim to. Na emaily info@celopolep.sk nemame pednastaveny ziadny automaticky odpovedac.
Dobrý den, poprosim o informace ohledne me objednavky z 4.12. Nemam jedinou zpravu jak to vypada s obrazky. Dekuji.
Dobry den, chci se zeptat, zda moji objenavku budete odesilat a stihne prijit
vcas, jelikoz je dneska uz utery a vsude hlasi ze dopravci nestihaji. Nepiste mi
prosim odpoved ze vsechny objednavky objednane do 6.12. prijdou. Ptam se
konkretne na tu moji objednavku. Pokud to toziz neprijde do Vanoc(resp. do patku
jestli v sobotu jeste rozvazize nevim), nebudu moc objednavku prevzat, odjizdim
mimo Cr a hlavne nebudu mit darek.
Dekuji.
Dobrý den,
chtěla jsem dokončit objednávku, ale při nahrávání fotky na Váš server
se objevuje hlášení „Počas nahrávania súboru nastala chyba.“ Kde
může být prosím problém? Fotografie je ve formátu JPG a má cca
19,1 MB.
Děkuji.
Kristýna
Dobrý deň
Pošlite to prosím všetko na email formular@celopolep.sk
Ďakujeme pekne
Dobrý den, i já bych se chtěla zeptat, zda mohu očekávat zásilku do Vánoc :-) Omlouvám se, nevím přesně, kdy jsem odeslala podklady :-) Děkuji za info, žádná zpětná zprávy mi nedorazila… Pěkný, i když určitě pracovní…,, advent :-)
Dobrý den, dne 29. 11. jsem objednala obraz, doteď nemám žádnou zprávu (zhotovení bylo uvedeno do 5 dnů!). Psala jsem již třikrát – přes email i formulář na stránkách, žádná odpověď. Ve čtvrtek jsem se konečně dovolala na uvedené tel. číslo, kdy mi paní sdělila, že je zrovna na obědě a že mi pak zaavolá nebo 100% odepíše na email. Je pondělí, neozval se nikdo, telefon je buď obsazený nebo ho nikdo nezvedá. Už jsem opravdu vytočená, obraz jsem objednávala v zastoupení mé devítileté dcery pro tatínka k Vánocům. Myslím, že jsme objednávali ještě s dostatečnou časovou rezervou. Nejvíc mě ale štve ta absolutní nekomunikace.
Dobrý den
Vsetky objednavky doručené do 06.12.2017 budpú doručené. Vasa objednavka
je spracovana a bude odoslana k Vam najneskor zajtra. Všetci pracujeme na
objednávkach. A keď Vám kolegyňa povedala, že to preverí tak to určite
urobila. ZAvolajte mi rosím na 0911 407 436 a preverím to osobne. Dohodli
ste sa, že ak bude problém, bude Vám volať. Buďme trošku tolerantní a
ohľaqduplní a nesúďme niekoho dopredu. Prajem pekný deň
Dobry den, objednal jsem si u vas 3 is obraz 120×80 cm coz je fan ale jak
se dopracovat k jistote shodneho barevneho podani … ?
Kdyz bych vas pozadat o ICC profil, poskytujete ho zakaznikum ? Anebo je to jen
sRGB ? Nejaka rada pro takoveto primary ?
Dekuju Jirka Pavel, Praha 9
Dobrý den, objednávali jsme dva obrazy 7.12.2017, chtěla jsem se zeptat, zda budou expedovány do Vánoc? Předem děkuji za odpověď
Dobrý deň
GArantujeme odoanie pri objednávkach doručených do 06.12.2017. Po tomto
termíne uvidíme, koľko stihneme.
Dobrý den,jaký by byl ter,ín dodání při objednání dnes?
Dobrý deň, Pri objednávke dnes budú obrázky doručené až po sviatkoch.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat kdyby jsem udelala dneska objednávku uz to do Vánoc nestihnete ze ne?
Dobrý deň, Pri objednávke dnes budú obrázky doručené až po sviatkoch.
Dobry den,psala jsem jiz na vas uvedeny email.5.12.jsem udelala objednavku pres zaplacene vouchery zde na portalu.Doposud zadna odpoved.Vzhledem ke storno podminkam,bych byla rada aby obrazy dorazily do vanoc.
Dobrý deň. Píšeme tu na diskusii, že všetky objednávky prijté do 06.12. budú dodané do Vianoc
Dobrý den,
objednávali jsme dva obrazy 7.12.2017, chtěla jsem se zeptat, zda budou
expedovány do Vánoc?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda vůbec evidujete mojí objednávku, objednávala
jsem 2 obrazy před týdnem na Vašich stránkách, nepřišlo mi však
žádné potvrzení ani č. objednávky, nic.
Předem děkuji za rychlou odpověď
Tereza Votavová
Dobrý deň, Vašu objednávku evidujeme, zaslali ste ju 05.12. Bolo Vám zaslané potvrdenie. Vaša objednávka je vo výrobe
Dobrý den, ono expedovat je jedna věc a aby byly obrazy u zákazníka je věc druhá. Doufám, že opravdu objednávky dorazí k zákazníkovi do Vánoc, jak slibujete a ne že budou někde na cestě!
Dobrý den, obraz jsem objednavala 4.12 , poté jsem vám psala dva maily o potvrzení na které nepřišla odpověď, a ted koukám, že u voucheru je napsáno, že byl uplatněn až 8.12., což není pravda. Přijde obraz do Vánoc? Mám vůbec očekávat nějaké potvrzení, nebo rovnou až obraz?
Dobry den. Vsetky objednavky dorucene k nam do 06.12. budu vybavene do Vianoc. Neviem co myslite, ze nie je pravda. Uplatnenie kuponu nema vplyv na dorucenie.
Dobrý den,čekám 13 dní na dodání obrazu,je to vánoční dárek a doufám,že bude ležet pod stromečkem.
Dobry den. Vsetky objednavky dorucene k nam do 06.12.2017 budu vybavene do Vianoc. Tak ako piseme tu v diskusii.
Dobrý den,
budete prosím nabízet jíž vyprodané rozměry? Klidně až po vánočním
šílenství.
Děkuji
Jiří Marek
Dobry den. Ano. Vsetky rozmery budeme po Vianociach znova ponukat.
Dobrý den,
objednávku jsem odeslala již 30. listopadu, ale doposud jsem nedostala
potvrzení objednávky a na email nereagujete. Kdy tedy obdržím mou
objednávku?!!!!
Dobry den. Mame vela objednavok, na ktorych pracujeme aby sme ich stihli vyexpedovat do Vianoc. Aj Vasu objednavku samozrejme
Dobrý den,
také mi nepřišlo potvrzení objednávky ačkoliv vouchery jsou označeny jako
uplatněné již 1.12., 12 dnů a žádné potrvzení. Posílala jsem i email
minulý týden a bez odpovědi. Obdržím tedy obrazy do Vánoc?
Dobrý deň
Objednávky postupne spracúvame a expedujeme. Všetky objednávky doručené do
06.12.20017 budú expedované do Vianoc, tak ako píšeme.
Dobrý den,
objednala jsem obrázky 2.12., potvrzení přišlo 5.12. Můj dotaz zní, kdy
bude objednávka hotová a budete ji odesílat? Jelikož dopravci říkají, že
nestíhají doručit balíčky, tak aby se to opravdu stihlo doručit do Vánoc.
Děkuji.
Dobrý deň
Objednávky postupne spracúvame a expedujeme. Všetky objednávky doručené do
06.12.20017 budú expedované do Vianoc, tak ako píšeme. DPD spoločnosť
garantuje dodanie do 24 hodín.
Dobry den, 4.12. jsem objednala obraz a dosud zadne potvrzeni na e-mail ze
ste objednavku prevzali, jak mam tedy vedet jestli ste ji prevzali a obraz mi
prijde vcas?
Dekuji.
Dobrý deň
Objednávky postupne spracúvame a expedujeme. Všetky objednávky doručené do
06.12.20017 budú expedované do Vianoc, tak ako píšeme.
Dobrý den, rád bych se Vás zeptal na následující. Potřebuju udělat koláž, která se skládá ze 4 obrazů. Vyšlo mi, že budu potřebovat 2× rozměr 70×50, 1× 100×70 a 1× 80×50, který nenabízíte. A tedy k dotazu umíte udělat nestandardní rozměr 80×50? Nebo je tu ještě jedno možné řešení, upravit rozměr 100×70 na 90×70, to bych potom potřeboval 3× 70×50 a jednou upravený formát 90×70. Děkuji za odpověď, Kučera.
Dobrý deň. Áno, vieme to, pošlite objednávku na formulár@celopolep.sk.
Dobry den, mam objednane 3 obrazky. Protoze nesly vlozit 3 fotky najednou, musela jsem udelat zvlast 3 objednavky. Pujdou objednavky sjednotit a poslat pod jednim postovnym? Psala jsem i dotaz na email. Diky.
Dobrý deň
Áno, 3 objednávky pošleme v jednom balíčku.
Dobry den, mam u vas objednane 3obrazy (objednavane 30.11.2017), dodnes zadna odpoved na me emailove dotazy. Kdy mohu ocekavat objednavku? Potrebuju do Vanoc!
Dobrý deň
Všetky objednávky do 06.12.2017 sú vo výrobe a Vianoce stíhame.
dobry den, pokud objednam 11/12 kdy obraz dorazi prosim?
Pokud obraz objedam ještě dnes,jaká je pravděpodobnost ze mi dorazí do Vánoc?? Vidím ze píšete ze to musí být objednáno do 6.12 proto sem ptám jestli když to objednam dnes 8.12 zda mi to do Vánoc přijde,nebo mate tolik objednávek ze už to nestihate??Dekuji
Dobrý den,
garance doručení do Vánoc byla pouze u objednávek do
6.12. U pozdějších objednávek bohužel doručení včas nemůžeme
zaručit.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Dobrý den,
chci se zeptat jaká je pravděpodobnost, zda dorazí obraz do Vánoc když ho
objednám dnes?Děkuji.
Dobrý deň
Ak ste objednali do 06.12. tak Vám obrázok určite príde.
Dobrý den,též se chci zeptat voucher jsem zakoupila 30.11 a uplatnila a dodnes mi nepřišlo potvrzení nic.Je tedy vše v pořádku? děkuji Bakyová
Dobrý deň
Pošlite mi prosím Vaše celé meno a email, z akého ste to objednávali na
email info@celopolep.sk
Dobrý den, prosím o potvrzení objednávky z 29.11. Děkuji
Dobrý deň. Vaša objednávka je zaregistrovaná,
Chceli by sme poprosiť našich zákazníkov, aby si prečítali diskusiu,
všetky objednávky potvrdzujeme ručne a kontrolujeme kvalitu fotiek. Každú
objednávku zaevidujeme a potvrdíme. Vzhľadom k veľkému počtu objednávok
môže potvrdenie trvať trošku dlhšie. Ďakujeme za pochopenie a prajeme
pekný deň
Dobrý den, prosím už více jak týden mám objednáno, před 8 dny jste mi psali na této stránce vybavené a já pořád nic nemám :-( ORnstová
Dobrý deň. Vaša objednávka je zaregistrovaná,
Poprosíme doposlať Vaše te. číslo, ktoré chýba vo Vašej objednávke.
Chceli by sme poprosiť našich zákazníkov, aby si prečítali diskusiu,
všetky objednávky potvrdzujeme ručne a kontrolujeme kvalitu fotiek. Každú
objednávku zaevidujeme a potvrdíme. Vzhľadom k veľkému počtu objednávok
môže potvrdenie trvať trošku dlhšie. Ďakujeme za pochopenie a prajeme
pekný deň
Dobrý den,
budete ještě nabízet obraz ve formátu 60×40cm, který je nyní
vyprodaný? Děkuji
Dobrý deň
Uvedený obraz je už vypredaný a vzhľadom k veľkému počtu objednávok už
nebudeme navyšovať počty.
Objednajte si iný rozmer
Dobrý den, 30.11. jsem zadal objednávku a byl uplatněn voucher. Včera
jsem zasílal dotaz přes Vaše stránky a nedostal jsem zpět žádnou reakci.
Prosím o informaci, zda je objednávka zpracovávána a zda bude doručena do
Vánoc.
Děkuji
Dobrý deň. Vaša objednávka je zaregistrovaná, Chceli by sme poprosiť našich zákazníkov, aby si prečítali diskusiu, všetky objednávky potvrdzujeme ručne a kontrolujeme kvalitu fotiek. Každú objednávku zaevidujeme a potvrdíme. Vzhľadom k veľkému počtu objednávok môže potvrdenie trvať trošku dlhšie. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň
Dobrý den, píše mi to tu že voucher je uplatněn nepřišel mi ale jediný email o potvrzení. Uplatnění je 30.11. a do teď mi ani nic nepřišlo??
Dobrý deň. Vaša objednávka je zaregistrovaná, Chceli by sme poprosiť našich zákazníkov, aby si prečítali diskusiu, všetky objednávky potvrdzujeme ručne a kontrolujeme kvalitu fotiek. Každú objednávku zaevidujeme a potvrdíme. Vzhľadom k veľkému počtu objednávok môže potvrdenie trvať trošku dlhšie. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň
Dobrý den, zakoupila jsem 2 vouchery, ale objednávkovým formulářem prošla jenom jedna fotka, druhá je moc veliká. Zaslala jsem Vám ji tedy e-mailem a prosím o spojení obou objednávek do jednoho poštovného. Děkuji
Dobrý den, Petro, pro jistotu bych Vám doporučila kontaktovat poskytovatele služby telefonicky a říct mu údaje o Vaší objednávce, aby ji mohl sjednotit. :-) Hezký den, Tereza
Dobrý den,
při odesílání fotky mi vyskočí hláška, že při nahrávání souboru
nastala chyba. Prosím poradíte co dělat, jak fotku odeslat?
děkuji, Eva
Dobrý deň
Pošlite prosím Vaše fotky, adresu, tel. kontakt, a vouchery na náš email formular@celopolep.sk a
vybavíme to
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na garanci dodání do Vánoc. Garantujete dodání při
objednávkách do 6.12. Znamená to včetně 6.12.? dnes jsem si objednal jeden
obraz a rád bych ho dal jako Vánoční dar.
Děkuji
Dobrý deň
Áno, ak ste objednali dnes, obrázok Vám príde
Dobrý den,
minulý týden jsem objednávala obraz – už to bude skoro týden –
potvrzení žádné, odpověď na email taktéž žádná. Prosím Vás tímto
o zprávu. Děkuji
Dobrý deň.
Vaša objednávka je zaregistrovaná,
Chceli by sme poprosiť našich zákazníkov, aby si prečítali diskusiu,
všetky objednávky potvrdzujeme ručne a kontrolujeme kvalitu fotiek. Každú
objednávku zaevidujeme a potvrdíme. Vzhľadom k veľkému počtu objednávok
môže potvrdenie trvať trošku dlhšie. Ďakujeme za pochopenie a prajeme
pekný deň
Dobrý večer, objednávala jsem si u vás toto zboží a pořád mi to nepřišlo a ani e-mail, takže nevím kdy mi to přijde. Můžete mi dát vědět, kdy mi to přijde? Děkuji Horváthová
Dobrý večer,
Objednávky potvrdzujeme ručne, kontrolujeme fotky a úplnosť údajov
v objednávke.
Dobrý den, stejně jako ostatní zákazníci přede mnou mám obavy o mou zakázku, celkem 3 obrazy, a zda se stihne do Vánoc. Zadávala jsem ji před 2 dny, nepřišlo mi ani potvrzení, ani odpověď na email s dotazem. Děkuji.
Dobrý deň
Objednávky potvrdzujeme ručne, kontrolujeme fotky, všetky
potvrdenia prídu.
Dobry den, objednavala jsem si fotoobraz a nebyla mi potvrzena objednavka e-mailem a ted nevim, jestli probehla v poradku nebo ne a zitra uz je 6.11. kdy garantujete dodani do Vanoc. Dekuji
Dobrý deň
Každú objednávku potvrdzujeme ručne a kontrolujeme kvalitu fotiek.
Potvrdenie Vám príde. Na všetky objednávky prijaté do 06.12. grantujeme
doručenie do Vianoc
Dobrý den,
minulý týden v úterý 28.11. Jsem přes váš portál objednala 12 ks
fotoobrazů. Dosud mi bohužel nepřišla odpověď.
Prosím o potvrzení objednávky a termínu dodání. Má to být dárek
k Vánocům, tak bych ráda věděla zda to stihnete.
Děkuji
Plundráková Pavlína
Dobrý deň
Objednávky potvrdzujeme ručne, potvrdenie Vám dnes príde. Ďakujeme
za nákup
Dobrý den, dnes jsem poslal objednávku. Kdy mi přijde potvrzení? Děkuji
Dobrý deň Všetky objednávky potvrdzujeme ručne. Kontrolujeme fotky, potvrdenie Vám dnes príde.
Dobrý den,psala jsem už 2emaili a na žádný mi neodpovidate. Zakoupila jsem 6 voucherů mám to zaplacené toto přece není možné? Můžete mě dát nějak vědět?? Taky bych byla ráda kdyby mi obrazy došli do Vánoc. Nestálo mě to jen pár korun,tak bych byla ráda kdybyste odpovídali na emaili. Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Všetky objednávky potvrdzujeme ručne. Kontrolujeme fotky, potvrdenie Vám dnes príde. Máme tu veľa objednávok.
Dobrý den, můžete mi vyrobit fotoobraz se zrcadlovým okrajem ( okraj
obrazu je vytvořen zrcadlením fotografie ) tzn. bez ořezání fotografie
?
Doručíte 5 fotoobrazů do 24.12. 2017, když fotografie pošlu dnes
5.12. večer ?
Jaké bude poštovné do ČR na 4 obrazy 40×60 a jeden rozměr
v panoramatickém provedení 95×45 cm, který jsem u Vás v nabídce
nenašel. Jaký voucher objednat pro tento rozměr ?
Jaká by byla cena za zaslání ( 4) 5 výše uvedených fotoobrazů do SK
?
Děkuji za odpovědi
Martin
Dobrý den v neděli jsem u vás vytvořila objednávku ale do dnes mi nepřišel žádný meil o potvrzení. Děkuji Řeháková
Dobrý deň
Všetky objednávky potvrdzujeme ručne. Kontrolujeme fotky, potvrdenie Vám
dnes príde.
Dobrý den,
též jsem psala 2× na info@celopolep.sk a dodnes
žádná odpověď. Objednávku jsem poslala 30.11. s dotazem, jestli došla
fotka kvalitní a že případně mohu poslat fotku emailem, kdyby nedošla
v pořádku. Mohli byste se prosím tedy podívat? A na Slevomatu píšete,
garance dodání do Vánoc při objednání do 6.12., mohu s tím tedy takto
počítat? Děkuji.
Dobrý deň,
Všetky Vaše objednávky potvrdzujeme ručne s kontrolou fotiek, potvrdenie
Vám dnes príde. Pri objednávke do 06.12. grantujeme dodanie do Vianoc
Prosím kdy nejpozději objednat, ať mi obrazy dorazi do vánoc? zivotice.roman@seznam.cz
Dobrý den, do 6.12. :-) hezký den
Dobrý večer, objednávala jsem si u vás toto zboží a pořád mi to nepřišlo a ani e-mail, takže nevím kdy mi to přijde. Můžete mi dát vědět, kdy mi to přijde? Děkuji Horváthová
Dobrý den, Danuše, na email jsem Vám zaslal nové vouchery. Po zakoupení
voucheru vytvořte objednávku na stránkách celopolep.sk. Kód voucheru
zadejte do kolonky „Zľavový kupón“.
Fotografii zasílejte prosím v co nejlepším rozlišení (o velikosti
minimálně 1 MB). Pokud se jedná přímo o vytvořený obraz obrátil bych
se na poskytovatele emailem info@celopolep.sk.
S pozdravem, David.
Dobrý den,mám pět fotek z nichž bych potřeboval vyrobit 11 ks vámi
nabízených obrazů 20×30 cm.Stačí tedy uhradit 11× voucher a poté
objednat jednotlivé počty kusu k jednotlivým fotografiím ?Fotky si Vám
dovolím zaslat na Vaši mailovou adresu k posouzení vhodnosti použití a
případně formátů(na výšku ?).
Děkuji za odpověď.
Květoslav Staněk
mobil 603 219 070
Dobry den,mame u vas jiz zakoupeno a i kody a chcem si jiz obj.jen nevime,kde se v obj.podivat na fibalni obrazek jak.platno bzde vypadat,muzete prosim poradit?Bohuzel vámi zvefené kontakty na které voláme nikdo nebere, Dekuji
Dobrý den, pokud objednám 4 obrazky 30*40 vešly by se ještě společně
za jedno poštovné?
Děkuji. Helena
Dobrý deň
Áno, vieme poslať na jedno poštovné, sú to menšie obrázky
Dobrý večer, poslala jsem Vám fotku, která je na výšku, upravíte to na plátno tak, aby byl obraz také na výšku? Děkuji, Pavlína
Dobrý deň, Náš grafik sa na to pozrie, a posúdi to, dá Vám vedieť
Dobrý večer, prosím přijde obraz když teď objednám do vánoc? Děkuji Synkova
Dobrý deň
Dodacia lehota je teraz cca 1 týždeň
Dobrý den, kolik zaplatím za poštu, když objednám 2× 20×30cm a 2× 30×40cm. Moc děkuji za odpověd
Dobrý deň
Keďže ide o malé obrázky, vieme Vám to poslať ako jeden balík, teda
139 CZK
Dobrý den, už před dvěma dny jsem psala email a ještě nemám žádnou odpověď. Můžete se prosím podívat, chtěla bych si objednat nějaké obrazy byla bych ráda kdybych to stihla,aby mi do Vánoc přišli. Děkuji
Dobrý deň
Objednávky potvrdzujeme ručne, spolu s kontrolou fotografií, potvrdenie Vám
príde najneskôr do 48 hod. Už bz ste ho mali mať
Dobrý den, nejde mi odeslat objednávka na vašich stránkách. Při vkládání obrázku pokaždé dojde k chybě. Psala jsem Vám meil a zatím nemám žádnou odpověď. Poradíte mi ? Děkuji
Dobrý deň
Pošlite prosím Vaše fotky, kódy kupónov, adresu a tel. kontakt pre kuriéra
DPD na náš email recepcia@celopolep.sk a
my to zaevidujeme
Dobrý den, kolik poštovných bude třeba platit, když si objednám
3 obrazy 60*40 a jeden 30*20?
Děkuji
Ivana V.
Môžeme Vám to poslať na jedno poštovné 139 CZK
Dobrý den, prosím psala jsem včera email na info@celopolep.sk můžete prosím zítra mrknout. Děkuji
Dobrý deň
Vybavené
Dobrý den,je možné poslat vám fotku abyste na ní koukli a napsali zda je vyhovující? Děkuji za odpověď.
Dobry vecer. Ano, mozete. na email recepcia@celopolep.sk
Dobrý den,
šlo by sloučit dvě objednávky (dva kody voucheru) na jedno poštovné?
Děkuji
Dobrý deň
Áno, na jedno poštovné vieme poslať 3 obrázky,
Dobrý deň, postačuje na obraz 100×80 fotografia s rozmerom 3750×
2500 pixelov ? Případne, ktorá veľkosť obrazu by bola pre fotografiu
najlepšia ?
Ďakujem
Dobrý deň
Áno, uvedené rozlíšenie je dostačujúce
Dobrý den,
doručujete obrazy i do Rakouska, případně kolik se platí
poštovné? Děkuji
Dobrý deň
Áno, vieme poslať. Cena za 1 obraz je 10 EUR
Dobry den,bylo by mozne vyrobit rozmer 30×30cm?Dekuji.
Dobrý den, dá se prosím poslat 2 obrazy na jedno poštovné?
Děkuji
Dobrý den, ano, na jedno poštovné můžete poslat a tři obrazy najednou. Hezký den
Dobrý den,
můžu se zeptat, jak vypadá zmiňovaný dřevěný rám? Na fotkách ho nikde
nevidíme a přijde nám, že ani není potřeba.
Díky moc
Dobrý den, Petro, rám je zezadu z vnitřní strany obrazu tak, aby přes něj mohlo být plátno napnuto. Není tedy vidět. Hezký den
Dobrý den, do kdy platí tato nabídka?
Dobrý deň
Akcia trvá do 19.12.2017
Dobrý den, jak dlouho trvá vyhotovení fotoobrazu? Děkuji
Dobrý deň
Momentálne je výrobna doba 1 týždeň
Dobrý den,
mám fotografii o velikosti 4000 × 6000 pixelů, bude vhodná pro rozměr
100 × 70 cm? nebo mám raději zvolit menší, aby obraz nebyl rozmazaný?
Moc děkuji, Lucka K.
Dobrý deň
Uvedená fotografia bude dostačujúca pre tlač na uvedený rozmer.
Dobrý den,
bylo by možné nechat si u Vás udělat na formát 120×80 (či ten
největší) fotokoláž z 5 fotografií, a to za uvedenou zvýhodněnou
cenu?
Moc děkuji za odpověď a přeji hezký den!
Jitka
Dobrý deň
Áno, vieme to urobiť, príplatok je 5 EUR, ktorý zaplatíte kurierovi pri
prevzatí, platíte v CZK.
Tešíme sa na Vašu objednávku.
Dobrý den,
neplánujete i akci na obrazy 100×100cm?
Děkuji,
Ševčíková Tatiana
Dobrý deň
Áno, vieme Vám urobiť j takýto rozmer, Kontaktujte nás prosím na náš
email recepcia@celopolep.sk a
dohodneme sa aký kupón treba zakúpiť.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, objednávala jsem 2 obrazy 29.11. Jak je možné, že tady čtu, že objednávky z 5.12. už jsou u majitelů a já stále čekám? 2× mi přišel e-mail, že obrazy jsou ve výrobě, ať čekám na SMS dopravce a nic. To mám za to, že vás tady neuháním jako ostatní? Dnes je 22.12. to asi těžko stihnete poslat, že?!
S pozdravem Lucie Štruncová
Dobrý den,
tak obrazy dorazily.
Děkuji a přeji krásné svátky L.Š.