1) V levém sloupci vyberte „Vína“ a zvolte druh vína a vzor etikety.
2) V okénku „Barva produktu“ zvolte barvu etikety.
3) Vložte vlastní obrázek a/nebo text (Sloupec Vložit: Text, Galerie, Vlastní obrázek) – upravit jej můžete pomocí pravého sloupce „Nástroje“. Obrázky z galerie je možné použít za příplatek.
4) Klikněte na „Vložit do košíku“.
5) Klikněte na „Dokončit objednávku“.
6) Pod rekapitulací objednávky doplňte do políčka „Distributor“: Slevomat a do políčka „Kód“ vložte kód voucheru.
7) Zvolte dopravu a způsob platbu.
8) Vyplňte potřebné údaje.
9) Potvrďte objednávku.
Doprava a platba:
Osobní odběr: 39 Kč (Heinemannova 4, Praha – Dejvice, 16000, Pondělí – Pátek, 9 – 18 hodin, (hotově, GP WebPay, bankovní převod)).
Česká pošta: 179 Kč (Balík do ruky, pojištěná zásilka).
In-time: 120 Kč (doporučeně)
Garance dodání do Vánoc je na objednávky do 13. 12. 2016 (po zaslání všech dat a přijetí platby za poštovné).
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Karolína Chocholoušová
Dobrý den, mám obdobný problém jako pan Sucharda. Slevový kód mi sice
vložit jde, nicméně kliknutím na „připojit voucher“ se nestane vůbec
nic. Voucher mi tedy připojit nejde. Též prosím o informaci, jak bych měla
postupovat?
Trilabit studio s.r.o.
Dobrý den,
v nastavení pro automatické uplatňování voucherů je u nás asi nějaká
softwarová chyba a proto postupujte takto:
udělejte objednávku, zadejte bez použití slevových voucherů a vaše
vouchery napište do vzkazu pro výrobu. My je uplatníme a tím pak získate
vaši slevu. Jen v automatických mailech budete mít původní –
neslevněnou – cenu. Vy však máte slevu a proto nebudete nic (kromě
poštovného resp. administrativního poplatku) doplácet.
Michael Sucharda
Dobrý den, objednal jsem si voucher. Při vytvoření návrhu a vložení do
košíku mi nejde vložit slevový kód, kdy to stále píše „neznámá
slevová akce“ a objednávka ani nejde nijak dokončit. Zajímá mě tedy jak
se má postupovat?
Jana Dostálová
Je mozne vyzvednout u vas 9.12 .? Jsem z Olomouce a budu v Praze
Trilabit studio
V sobotu máme zavřeno. Ale snad bych mohl zařídit aby jste si zakázku
vyzvedla někde jinde. Váš požadavek napište do vzkazu pro výrobu a pak se
domluvíme.
H.
Dobrý den. Neměli byste k tomuto skvělému nápadu lepší vína?
Červené s obsahem cukru 2,1 g/l je nechutné. Děkuji, Hejsková
Trilabit studio
Dobrý den, děkuji za vaši připomínku a přeposílám našemu
dodavateli.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám obdobný problém jako pan Sucharda. Slevový kód mi sice vložit jde, nicméně kliknutím na „připojit voucher“ se nestane vůbec nic. Voucher mi tedy připojit nejde. Též prosím o informaci, jak bych měla postupovat?
Dobrý den,
v nastavení pro automatické uplatňování voucherů je u nás asi nějaká softwarová chyba a proto postupujte takto:
udělejte objednávku, zadejte bez použití slevových voucherů a vaše vouchery napište do vzkazu pro výrobu. My je uplatníme a tím pak získate vaši slevu. Jen v automatických mailech budete mít původní – neslevněnou – cenu. Vy však máte slevu a proto nebudete nic (kromě poštovného resp. administrativního poplatku) doplácet.