Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, když si koupím voucher jak mám postupovat dál? Dívala jsem
se na vaše internetové stránky a tam máte v nabídce pouze 2 druhy
chladící položky, jsou k dispozici všechny nebo ne?
Díky za odpověď.
Dobré ráno Karkulko,
s objednávkou je to jednoduché. Stačí, když Slevomatu zaplatíte Vaši
objednávku a ta se propíše k nám do objednávkového systému. Snažíme se
expedovat zásilky ten stejný den, který nám dorazí objednávka a
doručujeme obvykle následující pracovní den kurýrem (případný osobní
odběr je možný ihned) – vše je skladem. Na webu tutty bohužel nejsou
vidět, jelikož jsou všechny kusy blokované pro Slevomat a nezobrazují se
veřejně. ZDe se všam můžete podívat na všechny. To je náš web pro
velkoobchod. S pozdravem Jakub Kocian
http://webline.elko.cz/default.asp?cls=stoitems&catalog=scategory&fulltext=ntpom
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Objednávku jsem uskutečnila 3.2 a doručení mělo být 9.2. Doposud mi nic nepřišlo.
Dobrý den, Vlaďko, v tomto případě kontaktujte prosím daného prodejce zboží pro zjištění postupu. Kontaktní údaje najdete na faktuře nebo v části Objednávky sekce Mé nákupy. Hezký den, David. :-)