Asie ve Vršovicích: 4 sushi sety s polévkami miso, závitky nebo saláty wakame
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli jste otevřený i na Silvestra.
Dobrý den, na Silvestra otevřeno máme, ale pouze od 10:30 do 18:00 hodin. Na Nový Rok máme naopak otevřeno jako obvykle až do večera. S pozdravem Sajado
Dobrý den, můžu se zeptat zda-li je možné prodloužit platnost
voucheru?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, prodloužit platnost voucheru bohužel není možné.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, pokud si odnesu sushi s sebou, dám do lednice a budu konzumovat za cca 6 hodin, odrazí se to nějak na chuti, kvalitě či něčem podobném? Děkuji
Dobrý den,
nejlépe je jídlo uchovat při teplotě 6 až 8 stupňů v lednici, nemělo
by se tomu nic stát. Už to však nebude čerstvé, i když to nebude znát.
Ale do druhého dne by to už nebylo ono, ani my sami přebytečné sushi nikdy
do druhého dne nepřechováváme.
S pozdravem
Sajado
Dobry den, ve ctvrtek minuly tyden jsem na slevomatu zaplatila za vasi nabidku a dosud jsem nedostala zpetnou vazbu, resp. voucher. Muzete se mi k tomu vyjadrit? Je snad nejaky problem?
Dobrý den, děkuji za vaši zprávu a ještě jednou i za vaši
objednávku. Ceníme si vašeho zájmu.Vaše platba za objednávku opravdu,
bohužel, zatím nedorazila. Platební převod trvá až 2 pracovní dny a
voucher odesíláme nejpozději následující pracovní den po obdržení
platby. Můžu vás poprosit o ověření, zda bylo zadáno správné číslo
účtu a variabilní symbol? V případě, že byl jeden z těchto údajů
zadán špatně, platba se vám automaticky navrátí. Nic se v tomto
případě neděje, voucher stále můžete získat. V tomto případě stačí
zaplatit pod správnými platebními údaji, které zasílám v dalším
emailu.
Pokud ale bylo zaplaceno pod správnými údaji a 3 pracovní dny již uběhly,
můžu vás poprosit o zaslání čísla vašeho účtu či printscreenu
z internetového bankovnictví nebo přímo potvrzení z banky, abych to bylo
možné z naší strany dohledat a prověřit? Napište mi to, prosím na podpora@slevomat.cz.
Děkuji Vám předem, Tereza, Slevomat.
Dobrý den, proč je zabalení setu s sebou za příplatek?? A v jaké výši? S pozdravem Lenka
Dobrý den, Lenko, příplatek je za obal, do kterého Vám jídlo zabalí. Příplatky se liší dle Vámi zvoleného meníčka. Příplatek u menu č. 1 je 15 Kč, menu č. 2 je 30 Kč, menu č. 3 je 40 Kč a u menu č. 4 je 50 Kč. Hezký den Janča ;)
Dobrý den, je možné u menu II vyměnit miso polévky za něco jiného, chtěla bych si sushi odnést s sebou a navíc nám moc tato polévka nechutná… Děkuji za odpověď
Dobrý den,
můžete si nechat miso polévku vyměnit za 4 minizávitky. Bylo by to tak
v pořádku? Nezapomeňte to ale říct obsluze.
S pozdravem
Pavel Vačur
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Polevky jsou s lepkem nebo bez? :) Dekuji :)
Polévky obsahující taštičky chun-tchun (wonton, huntun) nebo nudle lepek obsahují, ale běžné polévky, jako pikantní jsou zahušťované bramborovým škrobem, ten lepek neobsahuje. Rýžové nudle také ne.