Vyberte ten nejlepší burger a vyhrajte kredity v hodnotě 5 000 Kč. Více

Svítící USB kabel – pro jednoduché připojení ve dne v noci Nově v nabídce

Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Varianta:
Svítící USB kabel černý
Ukončeno
89 Kč
3 zákazníci

V ceně varianty:

Svítící USB kabel černý

  • Délka: 12 cm
  • Konektory: microUSB, USB
  • Kabel svítí až po zapojení USB strany a stistknutí tlačítka
  • Zbytečně neoslňuje při nabíjení přístroje – svítí jen po stiknutí tlačítka 

Doručení:

PPL
90 Kč (4 prac. dny)

Osobní odběr Zásilkovna (1244 poboček)
50 Kč (4 prac. dny)

Osobní odběr na provozovně
Zdarma (3 prac. dny)

Místo osobního odběru:

Satomar

Hájecká 14, Brno - Černovice

Dnes otevřeno 8:00–15:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování zdarma

Doručuje obchod:

Pavel Tomek
www.superveci.cz
objednavky@satomar.cz
+420 725 325 271

Posviťte si na to

Kolik pokusů potřebujete na správné připojení USB kabelu po tmě? Obvykle to bývají alespoň tři? Pokud chcete tuhle nelichotivou statistiku vylepšit, vyzkoušejte kabel, který bude při připojování svítit. Uvidíte na konektory výrazně lépe a možná se strefíte už na první pokus!

Svítící USB kabel pracuje na velmi jednoduchém principu. Jeho součástí jsou drobné LED diody. Jakmile kabel připojíte jedním koncem do USB konektoru v počítači a stisknete tlačítko na kabelu, diody se rozsvítí a vy konečně vidíte. Díky takto jednoduchému řešení připojíte i při velmi špatném okolním světle elektronické zařízení do nabíječky či počítače. 

Adresa pro případné vrácení zboží:

Satomar s.r.o., Hájecká 1068/14, Brno - Černovice 618 00

Garance doručení do Vánoc při přijetí platby nejpozději do 13.12.2017.

Obchodní podmínky prodejce

Kalkulace ceny

Hodnocení podniku Satomar

Hodnocení podniku Satomar

4,4/5 (173 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Gabriela

Opravdu svítí barevně na základě aplikace.

Návod je zmatený. Je třeba stáhnout jinou aplikaci než v návodu, ta z návodu není k nalezení. Reproduktor se zatím nepovedlo zprovoznit, nikde není napsáno jak a ani ajťák si neví rady.

12. 6. 2018
Michaela
10. 5. 2018
Rtep

Usb doslo v rekordnim čase

Je to nic moc

9. 5. 2018
Jaroslav

obtížné hledání provozovny ve velkém areálu

14. 3. 2018
Kristýna

Vše OK, rychlé dodání

12. 3. 2018
Radka
5. 3. 2018
Jan

Dobrý rozbočovač.

Vyšší cena u sedmiportu.

26. 2. 2018
Jaroslav

za ty prachy záložní mobil…:-)

20. 2. 2018
Lenka

Držák se mi líbí, určitě praktická věc. Bohužel jsem ještě nestačila vyzkoušet, plánujeme použít, až pojedeme na dovolenou ( dlouhá cesta autem tak zkrátí chvíli dětem )

15. 2. 2018
Martin

Splňuje svůj účel

7. 2. 2018
Renata

Rychlé dodání, cena odpovídá kvalitě, na volání, sms, mms a internet mi telefon bohatě stačí

Foťák nic moc, ale s tím jsem počítala, jak píšu výše, za ty prachy super kup!

19. 1. 2018
Milena

Cena odpovídala qvalite

Vyjádření partnera
Satomar Před 5 měsíci

Že cena odpovídá kvalitě nelze považovat za negativum výrobku.

19. 1. 2018
Kloní

3 tydny od začátku používání kavovaru se nam rozbil..

Vyjádření partnera
Satomar Před 5 měsíci

Doporučuji vám zařízení odeslat na reklamaci společně s kopii kupního dokladu a vyplněným reklamačním formulářem (stáhnete na https://shop.satomar.cz/servis) na adresu uvedenou nad odkazem stažení formuláře. Na zařízení poskytujeme standartní dvouroční záruku a tedy vám zařízení opravíme v rámci záruky.

18. 1. 2018
Dana
16. 1. 2018
David
29. 12. 2017
Rybnikarova8

Sestra byla z dárku nadšená.

Škoda, že neumí ohrivat vodu.

Vyjádření partnera
Satomar Před 5 měsíci

Dobrý den, presovač skutečně horkou vodu vyrobit neumí. Přesto si myslíme, že podobný výrobek má cenu. Uplatnění může najít např. v kancelářích. Zdaleka ne všude je možnost udělat si espresso a s horkou vodou přitom zde není problém.

28. 12. 2017
Josef

Jednoduché, funkční. hezký design.

27. 12. 2017
Mishellka
24. 12. 2017
Jaroslav

Zlaté provedení výrobku.

Vše OK.

17. 12. 2017
Anna

Zda se, ze dostatecne plni svuj ucel.. V aute na delsi trasy jeste neodskousene.

cekala jsem robustnejsi provedeni.. nicemu to ale asi nevadi

15. 12. 2017