Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Škola bezpečné jízdy na nově otevřeném nejmodernějším polygonu v Evropě
Nenechte si ujít nové nabídky podniku POLYGON BRNO škola bezpečné jízdy
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku POLYGON BRNO škola bezpečné jízdy
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Jaká je nejlepší životní investice? Ta, která vám může zachránit život.
Můžete za volantem strávit tisíce hodin a odřídit desetitisíce kilometrů. Jenže stačí větší námraza nebo nepřehledná situace na silnici a řítíte se do průšvihu. Doplňte svůj řidičský instinkt o potřebné zkušenosti získané při nácviku krizových situací a vyhněte se zbytečné katastrofě.
Polygon Brno v areálu Masarykova okruhu bude po svém dokončení v listopadu 2017 nejmodernější tréninkové centrum bezpečné jízdy v Evropě. Spolupracují se společností SuperDRIVE – největší a nejstarší školou bezpečné jízdy na Slovensku. Jejich instruktoři od roku 2007 proškolili více než 37 tisíc řidičů. A vy můžete být těmi dalšími.
|
|
Většina cviků probíhá na kluzném mokrém povrchu. Cvičení nijak nepoškozuje pneumatiky ani auto samotné. Trénink je absolutně bezpečný jak pro řidiče, tak pro spolujezdce i vozidlo. Tréninkem získáte základní sebejistotu za volantem do běžného provozu.
Teoretická příprava se věnuje základům správného sezení, řízení, základní fyzice vozidla a vysvětluje již roky povinné bezpečnostní systémy vozidla jako airbagy, ABS a kontrolu trakce. Podrobně rozebírá problematiku krizového brzdění, hybnosti vozidla a souvislosti mezi rychlostí, reakční a brzdnou dráhou aut na různých typech povrchů. |
V praktické části si nacvičíte, jak zvládnout základní krizové situace za volantem. Instruktor je s účastníky v neustálém spojení prostřednictvím vysílačky. Tak dokáže přesněji a efektivněji identifikovat zlozvyky a nesprávné postupy řidičů v průběhu jednotlivých cviků. Ve vozidle může při praktické části sedět i jedna doprovodná osoba, ale pouze na předním sedadle. |