Kilo smažených řízečků se zeleninovou oblohou a čerstvým chlebem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, využil jsem nabídku a zaplatil cenu dle vašeho mailu a žádný voucher nebo další instrukce mi nepřišly. Jak mám dále postupovat? Děkuji.
Nepřišel vám voucher nebo heslo?
Zkontrolujte prosím, zda vám e-mail nepřišel do spamu. Pokud používáte
e-mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz,
@stream.cz nebo @firmy.cz, může být e-mail ve složce „Hromadné“.
Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo
akce“ nebo „Promotions“. Vaše vouchery také najdete po přihlášení
v sekci Mé nákupy.
Nebyli jste spokojeni s využitou nabídkou?
Ať už se to týkalo služby nebo zboží, doporučujeme obrátit se na
samotného prodejce. Ten vám vždy pomůže nejlépe, o dané službě či
produktu ví totiž nejvíce. Neproběhla reklamace dle vašich představ?
Napište nám, spokojenost garantujeme.
Více o garanci spokojenosti
Jirka Křelina
Uniklo nám něco? Máte nějaké přání?
Naše zákaznická podpora funguje jako dobře promazaný stroj, ale
samozřejmě se může stát, že nám něco uniklo. Pro tyto případy se
můžete obrátit na našeho velvyslance, který:
Srdečně odpoví na vaše e-maily.
Laskavě vyslechne vaše zážitky z akcí.
Energicky vyřeší všechny vaše problémy.
Vtipně si s vámi pokecá při osobním setkání.
Ochotně vám pomůže s výběrem dárku.
Milerád přijme vaši zpětnou vazbu
A bude rád za tipy na nové nabídky.
Těšící se Jirka
Jirka Křelina
Velvyslanec zákazníků
velvyslanec@slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den takže tento voucher je klam?
Dobrý den,
obraťte se prosím na slevomat.cz
vip.podpora@slevomat.cz
222 745 354
My jsme restaurace, nám peníze nezasíláte.
My Vouchery nezasíláme, ani nevydáváme.
Peníze posíláte slevomatu .
My peníze obdžíme až 10 dní po té, co u Nás uplatníte Voucher.