Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, když dnes objednám 15 ks nožů s gravírovaným textem, do
kdy je umíte
dodat. Děkuji
Dobrý den,
toto množství mohu poslat PPLkem. Počítejte cca do týdne od
objednání.
Dobrý den,
má nůž nějakou pojistku? Jak se otevírá – vystřeluje nebo se musí
vytahovat čepel ručně?
Děkuji, Šárka
Dobrý den,
ano, nůž má pojistku. Čepel se otevírá ručně.
Dobrý den. Bohužel jsem špatně objednala a nevšimla jsem si kam.napsat napis. Kde mám zrušit objednávku a provést novou?
Dobrý den,
napište prosím na email obchod@gravoshop.cz
s číslem objednávky a textem, který si přejete vygravírovat.
Dobrý den,
obsahuje nabídka zda-li nůž je nějak zabalen do originál krabičky nebo je
jen volně? Děkuji
Dobrý den,
nůž je zabalen do originální dárkové krabičky.
Dobrý den,
zakoupila jsem si tento voucher. Když jsem chtěla objednat toto zboží, tak
dle Vašeho uvedeného odkazu mě to hodí na stránku, která neexistuje.
V nabídce této společnosti se tento nůž vůbec nevyskytuje.
Žádala bych prosím o vysvětlení a jak mohu tuto objednávku
realizovat.
Děkuji, Filipová
Dobrý den, již je vše v pořádku. Je možné, že to bylo zahlcené.
Omlouvám se za nedorozumění a přeji krásný den
Dobrý den,
http://www.gravoshop.cz/cz-detail-901795737-nuz-nerez-s-gravirovanim.html
Vše funguje. Zkuzte objednávku zadat znovu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné „vygravírovat“ k textu také obrázek (jméno + obrázek houbičky)? Děkuji A.
Dobrý den,
obrázky bohužel ne.