Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3 dny v polském lázeňském městě Lądek-Zdrój: wellness pobyt s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru, nejpozději však 7 dní předem na e‑mailu mirjan@pnet.pl nebo tel. +48 516 006 646, +48 74 814 63 39. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Personál hovoří anglicky, polsky a česky.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace může probíhat v cizím jazyce (v anglickém či polském), pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
- Dítě do 3 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let za 90 PLN/noc včetně polopenze, bez dalších služeb
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Děkuji za zprávu, ale už jsem se včera po mailu domluvil s hotelem a mám pobyt na 4 noci zaplacený.
Dobrý večer, Pavle, to rád slyším, doufám, že si pobyt užijete. Hezký den, David. :-)
Dobrý den . Chtěl bych se zeptat zda je možno zaplatit si pobyt na 2 noci
2× . Tedy na 4 noci .
Děkuji
Dobrý den, Pavle, věřím tomu, že v tom nebude problém, ale raději bych doporučil přímou komunikaci s hotelem z důvodu volné kapacity hotelu. Učinit tak můžete na tel.: +48 516 006 646 nebo na mailu mirjan@pnet.pl. Personál hovoří anglicky, polsky a česky. Hezký den, David. :-)
Dobrý den, na tento víkend, tedy 16–18.2, je volný pokoj?
Adam Navratil
Dzień dobry,
W terminie 16–18.02.2018 nie mamy wolnych pokoi.
Pozdrawiam
Anna Janukowicz
Den dobrý. Zaujala mně vaše nabídka. Chtěl bych se zeptat, zdali máte volné ubytování pro dvě osoby v termínu od 26.3.2018. do 28.3.2018. Děkuji za odpověď.
Dzień dobry,
Mamy wolne pokoje w wybranym prze Państwa terminie.
Zapraszamy serdecznie,
Ewelina Kubala
Dobrý den, máte volno 22. – 24.2. pro 2 osoby? Děkuji mnohokrát.
Dzień dobry,
Niestety brak wolnych pokoi w tym terminie.
Serdecznie zapraszamy w innym,
Pozdrawiam
Ewelina Kubala
Dobrý den,
rád bych zakoupil pobyt v termínu 16. – 18.3. (pátek – neděle). Jeli
bychom však 3 osoby. Prosím tedy o upřesnění a kalkulaci, jak by byl
doplatek za třetí osobu, aby měla stejné služby zahrnuté ve voucheru (tzn.
wellness, strava atd.)
Předem děkuji za odpověď a přeji krásný den
Martin Dat
Dzień dobry,
Dopłata za dodatkową osobę wynosi 240 zł / pobyt.
w cenie nocleg, śniadanie, obiadokolacja, SPA.
Pozdrawiam serdecznie,
Ewelina Kubala
A který z těchto termínů je volný? Chtěla jsem koupit přes on-line rezervaci, ale termín 30.4–2.5 mi nejde označit. Je tedy volný jen 29.4–1.5?
Dzień dobry,
W terminie 29.04–2.05.2018 posiadamy wolne pokoje.
Pozdrawiam
Anna Janukowicz
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli máte volno na dvě noci v termínu 30.4–2.5 nebo 29.4–1.5. Děkuji, J
Dobrý den, Jančo, mám pro Vás dobrou zprávu, termín, který požadujete volný je a lze jej zarezervovat. Hezký den, David. :-)
Máte volný termín od 4. do 8.5.? Děkuji
Vážený pane,
Nemáme volné pracovní pozice v době, kterou jste zadali.
Nejlepší přání,
Ewelina Kubala
Dobrý den, máte prosím volno na dvě noci od 7–9.5? Děkuji za odpověď
Dzień dobry,
W podanym terminie posiadamy wolne pokoje.
Serdecznie zapraszamy.
Ewelina Kubala
Dobrý den, máte volný termín pro 2 osoby v termínu 15.2.-17.2.? Děkuji
Dzień dobry,
W terminie 15–17.02.2018 mamy wolne pokoje dla 2 osób.
Pozdrawiam
Anna Janukowicz
Dobrý den, máte volný termín pro 4 osoby od 30.3. do 1.4.(2.4.)
2018?
Děkuji
Dzień dobry,
W tym terminie nie mamy wolnych pokoi.
Pozdrawiam
Anna Janukowicz
Dobrý den, je možnost ubytování pro 3 dospělé a 2 děti (věk 2 a 4 roky)? Klidně na 2 pokojích. A je možné přijet i na 3 noci? Děkuji
Dámy a pánové,
Můžete si zakoupit 2 voucher pro 2 osoby.
2 roky staré dítě zdarma.
Nejlepší přání
Ewelina Kubala
Szanowni Państwo,
Mogą Państwo wykupić 2 x voucher dla 2 osób.
Dziecko 2 latka bezpłatnie.
Pozdrawiam serdecznie
Ewelina Kubala
Dobrý den, v balíčku je wellness pro 2 osoby. Budeme doplácet za dítě staré rok a půl? děkuji
dítě 1.5 zdarma :) Nejlepší přání,
Ewelina Kubala
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volný pokoj ještě na tento víkend, tedy ve dnech 30.3 – 2.4 ?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Adame, příště nám klidně napište na vip.podpora@slevomat.cz, kde se pokusíme rychleji zajistit odpověď nebo můžete kontaktovat přímo hotel :) Pokud nenajdete volný termín v online rezervacích, tak je většinou daný termín obsazený. Pěkný den, Tibor