Blahodárný odpočinek v Solné jeskyni v délce 45 minut
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, voucher jsem 6.12. zaplatila na pobočce Moneta money bank, ale nepřišel mi žádný potvrzující email a tudíž ani poukázka. Potřebuji ji do 14.12., což je ještě později, než slibujete. Kdy dorazí? Děkuji.
Dobrý den, Eliško, vouchery byste měla mít na Vašem e-mailu, zkontrolujte poštu a koukněte radši i do spamu nebo nevyžádané pošty :-) hezký den
Dobrý večer, dnes jsem obdržela výše uvedený voucher do solné jeskyně. Moc Vám děkuji za velmi rychlé dodání. Voucher jsem objednávala v dárkovém balení, bohužel modrá obálka, ve které je voucher vložený, přišla natržená. Protože se jedná o dárek k Vánocům, tak se chci zeptat, zda je možné obdržet obálku novou? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko,
samozřejmě se v takové situaci najde řešení. Nicméně tady v odpovědi
v diskuzi toho moc nevyřešíme. Proto Vám doporučím kontaktovat naší
zákaznickou linku na telefonním čísle 222 745 354 . Avšak dnes jsme „na
drátě“ vyjimečně pouze do 18 hodin. Volat kdykoliv jindy můžete mezi
8 – 21 hodinu, kromě víkendu. S přáním hezkého zbytku
dne, Tomáš.
Dobrý den v úterý jsem platil přes kartu,2× vstup do solné jeskyně,(nechával jsem zaslat poštou (jako dárek) peníze na účtě se mi strhnuli,ale v sekci mé nákupy to není a ani žádný email potvrzující mi nedošel
Dobrý den, Martine, já vidím nákup jako stornovaný, tudíž by se Vám měly peníze automaticky vrátit zpět na účet. Krásný den :-)
Dobrý den pane Lopata,platba sla slevomatu,musíte se dotazovat tam.Děkuji a přeji hezký týden.
Dobrý den,
je možný je jeden voucher vstup 2 dospělí a jedno dítě
3 roky?. Děkuji
Dobrý den, voucher platí jen pro dvě osoby, dítě je třeba zaplatit zvlášť – Kč 63,–. Přeji hezký den
Dobrý den, chtěla bych zaplatit SodexoBenefity, ale nejdou uplatnit.
Dekuji za odpověd
Dobrý den, Ivano, nejdřív musíte benefity od Sodexo převést na kredity a poté je můžete uplatnit v kategoriích Cestování, Jazykové kurzy, Masáže a Zábava a volný čas. Krásný den :-)
Dobrý den, je možné použít při placeni kartu Benefit plus?Dekuji za odpověď
Dobrý den.....platba nepřijde nám ale musíte se dotazovat na slevomat…hezky den…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,11.12.2017 jsem zaplatila přes MONETA Money Bank 199 Kč " 2 vstupy do solné jeskyně + 100 Kč za nápoj" .Stále mi nepřišel voucher.(stejný den jsem platila i za „Mokrou pedikůru“ a voucher mi přišel během 2 dnů).Děkuji J.Turková
Dobrý den, Jano, voucheryse Vám pravděpodobně zatoulaly do spamu, pro jistotu jsem Vám je poslala znovu ;) A dám Vám malý tip pro příště: všechny Vaše vouchery najdete na svém slevomatím profilu ;) Krásné svátky, Klára