Termínová varianta: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Netermínová varianta: Pokud kupujete voucher, který není na konkrétní termín proveďte rezervaci na e‑mailu penzionrech@centrum.cz či na telefonu +420 777 132 343.
V případě speciálních požadavků (výzdoba pokoje, sket, atd, ) prosím kontaktujte penzion předem.
Termínová varianta: Zrušení či změna rezervace není možná.
Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobry den,
Chtela bych se zeptat zda je mozne mit postylku pro miminko navic?
Dekuji za info
Penzion u Rechů
Dobrý den, jednu postýlku Vám rádi půjčíme. Pokud máte na mysli
ještě jednu navíc, to už bohužel zabezpečit nedokážeme.
Kristýna Urbanová
Dobry den,
budete v nejbližší době jeste nabízet tento balicek? Nestihla jsem včas
zakoupit a mela bych velky zajem.
Penzion u Rechů
Dobrý den paní Urbanová,
pokud máte zájem o bližší informace, prosím kontaktovat přímo penzion.
Děkujeme.
Slevomat.cz
Dobrý den, nabídka je již vyprodaná. Momentálně nevíme zda se u nás
nabídka znovu objeví, ale budeme se přinejmenším o to snažit.
Ilona Bujnovská
Dobrý den, budou ještě nějaké balíčky k zakoupení
v nejbližší době?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ilono, takovou informaci momentálně nemám, doporučuji ale
nastavit odběr novinek u partnera, aby Vám případná nová nabídka
neunikla. Přeji krásný den, Simča
Pavlína
Dobrý den,
bude možnost koupit balíček i na apartmán s vířivkou a finskou saunou,
který máte na webových stránkách ? A máte prosím volný termín
13.1.2018–14.1.2018 pro 2 osoby, pokoj s vířivkou a kinotelevizí nebo
saunou.
Děkuji za odpověď
Penzion u Rechů
Dobrý den paní Pavlíno, víkendové termíny Slevomat nenabízí, to lze
pouze přímo přes penzion , s víkendovým příplatkem.
V případu zájmu nás, prosím, kontaktujte. Rechová-Penzion u Rechů
Zuzana Klejchová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaký máte nejližší volný termín
pro 2 osoby. Předem děkuji, Klejchová
Penzion u Rechů
Dobrý den paní Klejchová, pokud máte zájem o mimovíkendové termíny,
naleznete přímo na Slevomatu.
Veronika
Dobrý den,
máte ještě volno pro 4 osoby (2 pokoje) na termín od 16.11.2017 do
19.11.2017? Jeden bychom chtěli s vířivkou. Je možné vzít s sebou
psa?
Děkuji za odpověď. Veronika
Penzion u Rechů
Dobrý den paní Veroniko,děkujeme za Váš zájem , ale je nám líto,
bohužel již obsazeno.Budeme se případně těšit příště.S pozdravem
Marek
Dobry den
chtel bych se zeptat moznost vykendoveho vyuziti nemate popripade jaka by byla
cena?
dekuji
Penzion u Rechů
Dobrý den pane Marek, ohledně víkendů a jiných dotazů lze kontaktovat
telefonicky nebo e-mailem , přímo penzion.
Hana Běláčková
Dobrý den, můžu se zeptat na cenu dítě 5 let? Děkuji
Penzion u Rechů
Dobrý den paní Běláčková,
dítě je možno s Vámi ubytovat zdarma.
Hana
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat jestli jde u vás zaplatit jinak než
přes slevomat. Nejde mi to, nemám povolené platby online od banky. Děkuji
Dolínková
Penzion u Rechů
Dobrý den paní Hano, ohledně platby nákupu poukazu přes slevomat prosím
kontaktujte přímo tento portál.Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Chtela bych se zeptat zda je mozne mit postylku pro miminko navic?
Dekuji za info
Dobrý den, jednu postýlku Vám rádi půjčíme. Pokud máte na mysli ještě jednu navíc, to už bohužel zabezpečit nedokážeme.