Jediné running sushi ve východních Čechách: až 3 hodiny neomezené konzumace
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, dostali jsme s pritelem voucher po-pá do 17:00, ale muzeme jít o víkendu.Myslíte, že by byla možnost doplacení 100Kč a využití tohoto voucheru po telefonické domluvě? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, Natálie, obávám se, že přesně tato možnost nelze. Byla by možné voucher stornovat a koupit druhý v jiném čase, ovšem problém je takový, že vouchery v pozdějších hodinách jsou vyprodané :( S pozdravem, David.
Dobrý den, chceme jít dnes na variantu od 17h, ale nemůžeme se celý den dovolat. Je tedy možný přijít i bez rezervace, když se člověk nedovolá a tím pádem jí nemůže provést? Děkuji za odpověď, Veverkova
Dobrý den, Renato, je lepší udělat i rezervaci předem. Krásný den :-)
Opravdu mají v této restauraci 1l vody za 120 Kč?!!! :-O 😱
Dobrý den, paní Perná,
ceny nápojů jsou srovnatelné s jinými restauracemi. V nabídce za 120 Kč
je 1 litr minerální vody značky Vittel, na požádání je určitě možné
dostat obyčejnou vodu :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Dobrý den chtěl bych poradit kdy je nejlepší čas a den tam jít minule jsem tam šel v neděli odpoledne a byl velmi malý výběr.
Dobrý den, Petře,
u této nabídky je předem třeba zvolit variantu – buď ve všední dny od
10 do 17 hod. nebo ve všední dny 10–17 + víkendy a svátky kdykoliv.
Doporučuji pouze vyhnout se špičce v čase oběda :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Dobrý den,
mám stejný problém jako Marcela. Minulý týden 16.12. jsem zaplatila
2 vouchery. Z účtu mám odečteno, ale stále mi na email nic nepřišlo. Ve
spamu nic nemám. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kristýno, pokud vouchery nemáte na emailu, najdete je i na svém slevomatím profilu odkud si je můžete vytisknout i v dárkovém vzhledu ;) Hezký den a příjemné svátky, Klára
Dobrý den, již minulý týden jsem zaplatila 2 vouchery ,z účtu mám odečteno,ale stále nic nemám. Trvá to déle? Děkuji
Dobrý den, Marcelo, platba proběhla v pořádku, vouchery byste již dávno na emailu měla mít. Zkontrolujte prosím záložku spamy a jinou nechtěnou poštu. Pro jistotu jsem Vám ale vouchery zaslala ještě jednou :-) hezký den
Dobry den, pritel chce jit s firmou, ale mohou az v 16 hodin. Jakou variantu zakoupit, kdyz prijdou pred 17, ale budou tam i po teto hodine? dekuji
Dobrý den, Kaťulko, doporučoval bych zakoupit voucher, který platí v rozmezí 17:00 – 21:00. S pozdravem, David.
Dobrý den, objednala jsem dva poukazy a přišel jeden. Nebo ten jeden je pro dva? Děkuji
Dobrý den, paní Mandincová,
v objednávce jste zakoupila dva vouchery, avšak jste zakoupila pouze 1×
dárkové balení, ve kterém přijde jen jeden z voucherů a druhý bud třeba
případně dárkově vytisknout doma. Oba vouchery Vám nyní zasílám na
Váš email v pdf formátu. Snad již bude vše v pořádku :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Dobrý den,
rada bych koupila voucher jako dárek, ale těsně před 24. prosince. Bude to
možné, bude tu ještě nabídka stále vystavena?
Dobrý den, Martino, ano, to bude možné :-) hezký den
Dobrý den, 4. 12. jsem si zakoupila 2 vouchery a dala jsem platbu kartou,
aby objednávka byla vyřízena hned, ale ještě mi vouchery nepřišly a
peníze na kartě jsou pouze v blokaci, nejsou odečteny. Nevíte prosím, co
s tím?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Míšo, je možné, že se penízky někde sekly. Nicméně dnes je vše v pořádku a já Vám poslala na Váš e-mail vouchery. Pokud nebudou v normální doporučené poště, koukněte prosím do spamu nebo hromadné pošty. Občas nám tam utečou. Hezký den Janča
Zdravím. Když si koupím ten voucher za 319,–, jeden pro mě a druhy pro kamarádku, jak dlouho za tyto peníze budeme moci jist, abychom nic nedoplaceli? Díky, Naomi
Dobrý den, při zakoupení dvou voucherů za 319 kč, můžete s kamarádkou jíst až 3 hodiny neomezeně :-) hezký den
Dobry den. 29.11. jsem platil voucher pro 2 osoby na Running Sushi v Auparku. Zatim mi žádný poukaz mailem nepřišel. Můžete mi prosim prověřit? Děkuji.
Dobrý den, pane Siváku,
je možné, že voucher mohl skončit ve spamové schránce emailu. Na této
Vaší emailové adrese momentálně žádné objednávky nevidím. Pokud jste
pro objednávku použil jinou emailovou adresu, napište nám ji, prosím, na:
vip.podpora@slevomat.cz
a my se na to podíváme :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Dobrý den, je možné poukaz uplatnit 27.12–30.12?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem koupit vouchry, ale boužel teď koukám, že víkendová varianta je již vyprodaná a v týdnu do 17:00 se tam nedostanu. Bude ještě víkendová varianta doplněna?
Dobrý den, Mončo, o doplnění Vámi dotazované varianty informace zda bude znovu obnovena a dána do prodeje bohužel zatím nemám, ale určitě se o to při nejmenším pokusíme. S pozdravem, David