Jediné running sushi ve východních Čechách: až 3 hodiny neomezené konzumace
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Zajímalo by mě to samé, co Davida – ideální čas je pro nás v 16.30, znamená to, že jen do pěti, nebo můžeme v klidu pobyt ty tři hodiny? Případně počkáme do pěti, ale zbytečná půlhodina hladu :-)
Dobrý den, jak to bude když koupím voucher, který je od 10:00–17:00, ale přijdeme do restaurace například v 16:15 ? Budeme muset restauraci v 17h opustit, nebo bude voucher platit, protože jsme ho uplatnili před 17. hodinou ? Předem děkuji za odpověď
Dobrý večer.Jsem zklamaná… .Koupila jsem voucher ,jako dárek a bylo mi řečeno ,že pokud tam nebude dost lidí,tak se sedí na baru a ne v boxu,což není nikde v nabídce voucheru uvedené. Asi nikdo neobědvá rád na baru a jako dárek je to úplně nevhodné .
Dobrý den,
bude platnost voucheru i déle než do 22.12? Chtěla bych ho jako dárek
k Vánocům…
Dobrý den, Kristýno, Jestli bude nabídka znova to momentálně nevíme,
ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Aby jste případně novou
nabídku nezmeškala, doporučujeme nastavit odběr nových nabídek tohoto
partnera. Postup je jednoduchý, u nabídky
kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto
podniku. Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den
Dobrý den. Voucher je elektronicky, nebo přijde poštou?:)
Dobrý den, voucher Vám přijde elektronicky. Pokud si ale připlatíte za dárkový voucher, tak ten Vám přijde poštou. :-) Hezký den, Tereza.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,voucher jsem si koupila zhruba pred tydnem,zaplatila pres internetove bankovnictvi,ale do e mailu mi mic neprislo.Kde je,prosim,chyba?Dekuji
Dobrý den, vouchery jsem Vám na email zaslala ještě jednou, pokud byste je i tak nemohla najít, zkontrolujte prosím záložku „spamy“ a jinou nechtěnou poštu, občas se stane, že se nám tam emaily zatoulají :) přeji hezký den