Voucher uplatnila přítelkyně. Kadeřník Michal jí dokázal skvěle poradit ohledně střihu a vybral jí perfektní barvu. Samozřejmostí byla káva, voda, čaj.
Pobočka Smíchov:
Kadeřnické služby prováděl evidentně velmi nezkušený nový zaměstnanec (Michal), který vzhledově vypadal, že do salonu ani nepatří. Na líčení uvedené ve voucheru se kvůli nedostatku času na straně kadeřníka (pomalá práce) vůbec nedostalo. Kadeřník doporučil vlasy nebarvit, místo toho doporučil náhradou melír, po začátku melírování byl ale požadován doplatek – k příplatku nakonec nedošlo – dokázala jsem si vyargumentovat. Navíc bohužel výsledek snažení kadeřníka byl minimální rozdíl před a po – na to že šlo o balíček na proměnu tedy nic moc:-( Toto je mé první negativní hodnocení na slevomatu. Rozhodně nedoporučuji.
Odcházela jsem zklamaná.. Hned na úvod jsem řekla, že jsem i připravená si případně připlatit za melír. Sl. Kristýna milá, ale překvapilo mne, že za mnou nepřišla s nějakým vzorníkem barev jako se to děje všude jinde, ale přišla po krátkém rozjímání rovnou s barvou. Vzhledem k povaze voucheru a zdejším recenzím jsem se spolehla na její úsudek. Bohužel – teď mám na hlavě nazrzlou blond s pozůstatky téměř bílé blond po stranách hlavy, což se mi nelíbí a jsem v tom velice nevýrazná :( A líčení… jsem světlá blondýna, která se neopálí ani v soláriu, ale bez jakéhokoliv zkoušení odstínu jsem byla nalíčena hodně tmavým makeupem – odcházela jsem s téměř bronzovými tvářemi… Úmysl byl asi dobrý u obou slečen, ale nejsem spokojená, což je škoda, protože byly opravdu obě milé…