Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Profesionální ruční mytí interiéru vozidla včetně tepování
Hodnocení podniku Time Wash Cars
Práce byla odvedena v pořádku
Jednání při rezervaci.
Dobre vycistene
Strasne drahe priplatky, pokud chcete neco navic
Manželovi jsem koupila voucher jako dárek, jen tak, byl nadšenej a již jsem zajistila repete, fakt dobrý vřele úpřimně doporučuji, nebudete litovat, personálu samozřejmě, ten kdo práci odvedl velký dík. Anett Jiří
absence prostoru pro čekani, v zimě 10 minut pešky na OMV nebo od 10,30 do 15 v mini restauraci 7 min pěšky. Chtěly doplatek 200 kč za „silne znečištěni sedaček“ – velice diskutabelní položka, spiše vytahovaly penize. Kvalita prace – odflaknuto, na mistě reklamovano, častečně dodělano , na dotaz proč podlaha v kufru je špinava odpovezeno že to je podlaha za dalších 200 kč. .Po navratu když posunoul sedačku na puvodní misto tak zjistuil že pod ni špina, čistily jen jak sedačka stala… plasty – uplně zapomněly na pravé dveře, na mistě dodelavaly po reklamaci… zkratka tam už ani nahodou , . hned jak skončily tak šly hulit neco co smrdělo jako trava tak se nedivim kvalitě.mam z čim srovnavat – nejhorší že všeho kde jsem byl .
Děkujeme za komentář ale zapomněl jste ještě zmínit Harfu, která je od sud 10 minut a trochu Vám nesedí časy ohledně kavárny a OMV, chodíme to denně v hodně klidném tempu za 3-5 minut. Vyluxování podlahy v ceně je a vždy bude ale vytepování nikoliv jak za prvé je na webu zmíněno v příplatcích a za další ani v poukazu není slovem napsáno, že je v ceně vytepování podlahy. Posunout sedadla ve Vašem voze bylo nemožné jak moc dobře víte a kolegové Vám to i řekli a vy jste je posunul a následně jsme je mohli dodělat (zbytek plastů). A bohužel nejsem znalec drog jako vy a nevím co pánové kouřily ale na místě kdy jsem byl přítomen dokonce i u Vašeho vozu měli elektronickou cigaretu.
Kluci ochotní, příjemní a práce byla perfektně odvedená. Stihli to i dřív, než bylo plánováno, takže jsem na převzetí vozu nečekal.
Děkujeme za komentář a i hodnocení. Rádi Vás uvidíme znovu :-)
Při rezervaci mi personál vyšel maximálně vstříc. S kvalitou služeb jsem byla velice spokojená.
Děkujeme za komentář a i hodnocení. Vždy děláme pro zákazníky vše pro jejich spokojenost.
Vše v naprostém pořádku, domluva a předání i vyzvednutí auta
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
Splnilo mé očekávání.
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
ochota
není moc jasné kde to je
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
Všichni jsou vstřícní, ochotní a na pohodu :) děkuji za trpělivost semnou, opravdu super přístup :))
škoda že jste takhle zastrčení, člověk nemá v podstatě kam jít čekat.. Venku by se dalo, já vychytala zrovna slejvák :D
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
vše ok.
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
Pan ma upozornil ze za znecistene secacky musim priplatit a podla mna to bolo fair lebo som ich dlho necistil (kremovo svetle latka). Auto bolo pekne vycistene.
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
Domluva bez problemu, auto vzorne umyte.. vse v naprostem poradku..
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
Super domluva a přístup. Určitě se u vás zase zastavím. Díky!
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
Neumyté zárubně dveří
Mezi dveřní prostory se myjí v případě mytí karoserie, nikoliv při zakoupeném voucheru na mytí interiéru. V obsahu voucheru co služba obsahuje je vše uvedeno, nelze přeci poskytovat jiné služby.
Dobrý den,
mohl bych to dlouhosáhle rozepsat, ale ve stručnosti. Přijedete na vyčištění interiéru a obsluha vám sdělí, že máte vozidlo špinavé a že se bude připlácet, 200–300 Kč. Sdělil jsem, že vozidlo jezdí na ruční čištění interiéru cca 1× za 3 měsíce, že se v něm vozí důležitá osoba, vozidlo Škoda Superb 3.6, asi si představíte kdo v tom jezdí. A že na čistění interiéru nepřijedu s vyvoněným a čistm interiérem, Jsem letitým zákazníkem Slevomatu, mám představu co za služby se nabízí a v jakém „standardu“ jsou vykonávány. Vnitře vozu byl nakonec čistý, světlá Alcantara ok, jen ten přístup a ten příplatek. Tak ať to nacení rovnou na 999, 1.200 nebo 1.499, ale bez příplatků, ale to by pak asi neprodali…no jo no.
Ale, bez přetvářky, komunikace a práce Slevomatu, zákaznického centra, kde jsem to sám hned řešil mě potěšila a to mohu doporučit všem… I když nebudete někdy třeba spokojeni se službou jako takovou, Slevomat se nám, tedy Vám dle mého bude vždy snažit maximálně pomoci a vyjít vstříc. A za to díky.
S pozdravem, Martin Kvěšek, mkvesek@seznam.cz (že nejsem žádný anonymní klient, klidně se podepíši.).
Zhodnotil jsem výše, práce a přístup Slevomatu byl fakt perfektní. za to díky.
Dobrý den,
Velice rád se k celé záležitosti vyjádřím, protože jsem automobil přijímal osobně. A nebude to ani nijak rozsáhlé. Při dostavení se k nám, bylo pánovi nabídnuto x dalších příplatkových služeb jako je např. tepování stropnice, podlahy, atd. což pán nic nechtěl a také mu v průběhu převzetí vozu bylo řečeno, že bude doplácet za značné znečištění dvou sedadel to 100,-Kč za kus to je 200,-Kč celkem. Proč? Jednoduchá odpověď, pokud je interiér tak špinaví, že není vidět béžová látka nebo je ze sedaček jeden mastný klouzavý povrch je s tímto znečištěním vice práce ale také je zapotřebí více chemie a protože moc dobře vím, jak se sedačky dají zašpinit a za jakou cca dobu, tak zde pán dává omylné informace vedoucí k zamyšlení o klientovi. Prý automobil nechává tepovat každé 3 měsíce, tak jak pán přivezl automobil, není možné ho takto zašpinit! Otázkou je, proč jel k nám, když je už naučený jezdit každé 3 měsíce čistit vůz tam kde je přece spokojený?! Pán se živí smluvní dopravou osob (taxi bez polepu). Veškeré informace ohledně příplatků jsou uvedeny na našich webových stránkách a i na poukazu je napsáno, že veškeré další informace naleznete na www…….. Rada zdražit služby aby nebyli příplatky, nelze z důvodů, že lidé jsou různí a auta využívají také různě a nevím, proč by pán, co auto má na výlety s rodinou platil stejně jako auto od taxi služby nebo od stavební firmy. Dobrá rada, ale nepoužitelná. Vsuvka co máte za vůz nevím co má za pointu?! Jestli tu jako naříkáte nebo jestli se tu vychloubáte fakt nevím, to budou muset určit další klienti. S prací slevomatu též nemám problém a mohu jen doporučit.
Jako vzdy super domluva, precizni vycisteni vozu, nemam absolutne co vytknout. Opet jsem byla s touto sluzbou spokojena a rozhodne doporucuji!!! :)
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
Voucher mi byl zrušen ze strany myčky. Budu požadovat vrácení peněz. Nedoporučuji!!
Kopíruji text z voucheru: 1)Zrušení rezervace je možné pouze 24 h před vaším dohodnutým termínem, jinak voucher propadá. 2)Na objednaný termín je třeba jezdit 10 minut předem, jinak voucher propadá. BOHUŽEL KLIENT NEDORAZIL VŮBEC ANI SE ZPOŽDĚNÍM.
rychlost, ochota, preciznost
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.
vse ok
Děkujeme za komentář i hodnocení a těšíme se na další návštěvu.