Romance na náměstí v Třeboni – 2 či 3 dny s polopenzí a wellness hýčkáním
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den chci se zeptat zda se da objednanat termin od 17.11 do 19.11.
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Bohužel v tomto termínu je hotel již vyprodán. S pozdravem Müllerová
Dobrý den, bylo by možná za příplatek zajistit Novomanželské apartmá? Děkuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Určitě je to možné. Kontaktujte mě
prosím na sales@zlatahvezda.cz
S přáním krásného dne Müllerová, Sales Manager.
Dobrý den, prosím o sdělení, zda zůstává cena za balíček stejná jako pro dva v případě, že jsem sám a jak je to s ubytováním, tj. jestli bych ve dvojlůžkovém pokoji musel platit za neobsazené lůžko. Děkuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Na Slevomatu máme pouze balíček
určený pro dva. Kontaktujte však recepci o jiných možných variantách.
e-mail: mailbox@zlatahvezda.cz
S přáním krásného dne Müllerová, Sales manager
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín pro wellness balíček na tři dny v termínu 24 – 26. 11. 2017. Děkuji za odpověď .
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. 25.11. máme již hotel bohužel plně obsazen.
Dobrý den, je možné část pobytu uhradit flexi pásy a zbytek doplatit převodem z účtu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, kontaktujte prosím recepci na tel. +420 607 033 413
Dobrý den chtěla bych se zeptat , zda máte volný termín od 27.10. – 29.10. 2017. Lze hradit formou FKSP? Děkuji
Dobrý den, bohužel 28.10. je hotel již zcela vyprodán.
Dobrý den, v základních informacích píšete o podzimních, zimních, jarních termínech, ale u voucherů je platnost pouze do 20.12…kde je pravda
Dobrý den paní Zajícová, platnost voucherů je do 20.12.
Dobrý den mám zájem o wellnes pobyt u vas na 3–4 dny-3noci z masažnímy procedurami prosim o info děkuji. termín v rozmezí od 16–22.11.2017děkuji
0000000000000000000000
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Kontaktujte prosím recepci na mailbox@zlatahvezda.cz. S přáním krásného dne Bc.Gabriela Müllerová, sales manager.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Velké zklamání, procedury nám naplánovali na 15 hodinu, měli jsme to písemně, a když jsme dojeli, tak nám to přehodili o hodinu dříve a bylo nám sděleno Beauty salónem, že už máme smůlu, že jsme měli přijet dříve. Možná náhrada až na 13 hodinu následující den, ale pokoj jsme měli vyklidit do 10 hodin. Trochu nepochopitelné Jídlo velmi dobré, hotel také, ale pozor na pokojské!!!
Dobrý den, prosím Vás o zaslání e-mailu přímo panu řediteli hotelu Zlatá hvězda Ing. Petru Šotovi na gm@zlatahvezda.cz. Takto bohužel nemůžeme rozklíčovat o jaký pobyt se jedná, situací se budeme zabírat. Děkuji Müllerová