20-ti minutové zpoždění a nepříliš jemné ošetření.
Vyjádření podniku
Před 7 roky
Nesouhlasím s Vámi paní Kalousová, na ošetření jste měla přijít již 27.4. a na poslední chvíli jste mi termín zrušila. Nabídla jsem Vám i tak nejbližší volný termín.
Intenzita ošetření přístrojem se přizpůsobí dané citlivosti, vždy záleží na domluvě a reakci od klientky, naopak si klientky ošetření chválí, že je příjemné. Objednací časy jsou dodržovány, zkracovány nikdy nejsou. Pokud se něco takového výjimečně stane, tak je to způsobeno zdržením s předchozí klientkou, které není zaviněno z mé strany a pokud si dobře vzpomínám, opakovaně jsem se Vám omluvila a Vy jste to " vzala ", proto mne velice mrzí Vaše reakce a nepochopení.
S pozdravem Olga Fedrselová