Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Skvělá zimní lyžovačka v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si rezervujte co možná nejdříve na telefonu +420 474 396 185 nebo +420 775 707 353, případně na e‑mailuinfo@centralhotel.cz (uveďte kód voucheru).
- Děti do 6 let (včetně) mají pobyt zdarma - ubytování se stravou
- Děti od 7 do 15 let (včetně) mají pobyt za příplatek 500 Kč včetně stravy (bez silvestrovského a vánočního menu). Platí na celý pobyt a hradí se na místě. Tuto cenu mohou využít nejvýše 2 děti.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Při zrušení rezervace nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volný nějaký víkend pro dva dospělé a dvě děti 1,5 roku a 11let?? Kolik budeme připlácet za děti v případě použití hotelového bazénu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pro volné termíny si zavolejte prosím na recepci hotelu:
775707353. Za starší dítě činí doplatek 500 Kč.
Děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Dobry den, jezdi pobliz hotelu nejaky skibus? A mate volno 16–18.2 pro 2 osoby s pristylkou? Dekuji, Tereza
Dobrý den,
duplicitní dotaz. Zodpovězen již níže.
Dobry den, jezdi pobliz hotelu nejaky skibus? A mate volno 16–18.2 pro
2 osoby, pripadne i s pristylkou?
Dekuji,
Tereza
Dobrý den,
skibus bohužel nejezdí. Pro volné termíny si prosím zavolejte rezervační
oddělení, 775707353. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce
hotelu.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volný pokoj pro dvě osoby na 2 noci v jakémkoliv termínu 9.-25.2. ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.
Můžete si ale pár dní předem ověřit dostupnost termínu, v případě,
že by se něco uvolnilo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním
hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj na termín 16–18.2?
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.
Můžete si ale pár dní předem ověřit dostupnost termínu, v případě,
že by se něco uvolnilo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním
hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.
Můžete si ale pár dní předem ověřit dostupnost termínu, v případě,
že by se něco uvolnilo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním
hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den,zarezervoval jsem si hotel Central,ale nemohu dokončit objednávku na stránkách Slevomatu,chybí nabídka „koupit“.
Dobrý den, Jaroslave, zájezd již nelze zakoupit, protože je vyprodaný :-( mrzí mě to a doufám, že si z naší nabídky vyberete jinou alternativu. Přeji hezký den :-)
Dobrý den,
zavolejte na rezervační oddělení hotelu: 474396185, 775707353. Děkujeme,
s pozdravem recepce hotelu Central
Dobrý den, mám již rezervovaný termín ve Vašem hotelu. Bohužel mi to
tady píše: „Zkuste se vrátit za chvíli, zda něčí rezervace
nepropadla.“ a nelze pobyt zakoupit. Jak mám dále postupovat?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
zavolejte telefonicky na podporu Slevomatu. Z naší strany je Vaše rezervace
platná, potřebujeme k potvrzení číslo voucheru, který zakoupíte na
stránkách slevomatu. Zavolejte, jistě s Vámi problém vyřeší.
S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Dobry den, chtela bych sezeptat, zda mate volny termin pro dve osoby + dve osoby a dve deti ve veku 12cti let od 28.2. 2018 na dve noci. Dekuji
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, pokud bychom chtěli k voucheru na 2noci dokoupit noc v únoru, kolik by činil doplatek na místě? Pobyt od soboty do pondělka(příp. úterka). Děkuji.
Dobrý den,
doplatek za třetí noc činí 1/2 voucheru.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den. Chtěla bych zakoupit woucher a použít ho na termín 12. – 14.3.2018. Byl by tento termín volný? Že je možné doplatit dítě (10 let) vím, ale šlo by případně se doplatit noc před termínem a případně za jakou cenu. Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den,
termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Jedna noc navíc bude stát 1/2 voucheru.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den,chci se zeptat zda se u Vás dají vouchery sčítat a zda matr volné termíny od 3.2.2018– 7.2.2018. Na vámi uvedené čísla se celý den nelze dovolat. Děkuji
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně
obsazen.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, hledáme ubytování v termínu 28.2. – 3. 3. 2018, dva dospělí + 1 dítě (15 let). Děkuji Hana Medková
Dobrý den, pro volné termíny a více informací si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185,775707353. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu
Dobry den jsme 5ti člena rodina, bylo by i v tomto případě možnost se u vas ubytovat. Dvojcata 5 let a 8 leta slecna. Slo by zakoupit dva wouchery a tim si u vas pobyt prodlouzit – šel by den nastupu strda?dekuji
Dobrý den, pro volné termíny a více informací si prosím zavolejte na
naše rezervační oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, máte volný termín od 10.2 do 12.2. pro 2 dospělé a
2 děti?
Děkuji
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.
Pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, jsou v okolí i nějaké možnosti pro sáňkaře či bobaře?
Dobrý den, ve ski-areálu Klínovec je dětský park Primáček.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
1150 doplatek za treti osobu vcetne poloponze, bazenu a sauny? Dekuji za informace
Dobrý den, v poplatku za třetí osobu je zahrnuta polopenze, bazén a
sauna.
S pozdravem
recepce hotelu
Dobry den, chci se zeptat jestli chceme jet 2 dospele osoby, staci jeden voucher a treti osobu doplatit na miste? A kolik by to stalo
Dobrý den, ano, voucher je platný pro 2 dospělé osoby. Třetí osoba se doplácí na místě, dle věku – od 7 do 15 let doplácí 500 Kč, od 16 let výše činí doplatek 1150 Kč. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Dobrý den, chci si koupi Váš voucher. Máte, prosím, volný dvoulůžkový pokoj v termínu 19.-21.1., případně 26.-28.1.? Děkuji.
Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Týden bez odpovědi na jednoduchou otázku, je opravdu už příliš i tady na Slevomat.cz. Zakoupený voucher stornuji a pojedeme raději jinam, kde jsou veškeré ceníky standardně veřejně dostupné. Sbohem „hotel Central“.
Dobrý den, Fando, je nám líto, že se Vám odpovědi nedostalo tak dlouho, nicméně byly Vánoce, takže se ani u nás nepracovalo. Doufáme, že jste si svátky užil. Byla by škoda, kdybyste se připravil o tak skvělý zážitek a příjemný relax. Krásný den :-)
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda by byl volny termin od 28.-30.12. pro
2 dospele osoby a 2 deti – 4 roky. Pokud ano, poprosim o rezervaci.
Dekuji, Kurkova
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je plně obsazen. Pro
volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:
474396185,775707353. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním
pěkného dne recepce hotelu
Mate volny termín od 5.2 do 11.2 Bareš Petr
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, je někde k dispozici ceník ubytování, jídelák, nápoják a dalších služeb hotelu? předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Fando, na webové stránce http://centralhotel.cz/ naleznete vše co budete chtít ;) Hezký den Jana
Dobrý den, jsme dvě rodinky, tedy 2 dospělí + 1 dítě 6 let a 2 dospělí + 2 děti 9 a 13 let. Máte ještě volný termín od 3.2.2018 do 11.2.2018 a to na 4 noci tj. prodloužení pobytu z nabízených 2 nocí, klidně v pracovní dny. Jak by byly ubytované děti, se svými rodiči? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
pro volné termíny a více informací si prosím zavolejte na naše
rezervační oddělení: 474396185,775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín na konci února,
začátkem března pro 3 dospělé, 5-leté dítě a 14-letou dceru, která má
bezlepkovou dietu.je možné u vás zajistit bezlepkovou stravu, pečivo,
mouku, těstoviny atd. přivezeme rádi.
Děkuji Hrušková Česká Lípa
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:
474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zdali je volný 1 dvoulůžkový pokoj na
Silvestra, tedy den příjezdu 29.12 nebo 30.12. 2017 den odjezdu
1.1.2018.
děkuji za odpoivědˇ
Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je plně obsazen. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne recpce hotelu.
Dobrý večer, jezdí někde v blízkosti od hotelu skibus na Klínovec?děkuji
Dobrý den, pokud jsou sněhové podmínky, tak samozřejmě jezdí, přímo
od hotelu.
S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobry den, sháním ubytování od 4.2 do 10.2 pro dva dospelé a 3 deti 4, 7 a 8 let. Je mozne tyto vorchery sčítat?
Dobrý den, ano, vouchery je možné sčítat. Vámi požadovaný termín je momentálně ale plně obsazen. Pro volné termíny si prosím zavolejte rezervační oddělení: 474396185,775707353. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den,bylo by možné vystavit fakturu za pobyt mému zaměstnavateli,A aby zůstala tato cena,co je na Slevomatu?A jak kdyžtak postupovat,na koho se obrátit?Děkuji Velice Jana J
Dobrý den,
pro volné termíny a více informací k faktuře si prosím zavolejte na naše
rezervační oddělení: 474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den. Masáž se musí objednat jak dlouho předem? A prosím, jaká je cena masáže po slevě? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
masáž se objednává při příjezdu, den předem. Pro více informací lze
kontaktovat při příjezdu hotelovou recepci, která Vám v případě zájmu
předá kontakt na paní masérku, pro více informací.
S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Dobrý den,je volný termin(28.12.– 1.1.2018)pro dvě osoby? Děkuji
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný silvestrovský termín je plně
obsazen.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, sháním ubytování pro 2 dospělé a 4 děti (15,15, 12 a 2,5) a pro 2 dospělé a 1 dítě (12 let). Lze to vyřešit tím, že zakoupíme 2 vouchery pro 2 dospělé a ubytováním na 3 dvoulůžkových pokojích nebo je nutné zakoupit 3 vouchery. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení: 474396185,775707353. Pokoj pro 6 osob nemáme, budete muset mít
3 dvoulůžkové pokoje – na každý pokoj je potřeba 1 voucher.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda máte volno 12.-16.3.? A jak mám případně
nakoupit vouchery a kolik bychom dopláceli, když budeme 2 dospělí+ 3 děti
(1rok, 6let, 9let)? Není problém zkombinovat vouchery na celkem 4 noci, že?
Děkuji , Krotká
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:
474396185,775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu
Dobrý den, máte volný jeden pokoj pro dva v termínu 2.-4.února? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, mohla bych zaplatit z FKSP frakturou od zaměstnavatele ? Ale využít až příští rok v únoru? Děkuji N.
Dobrý den,
pro více informací si zavolejte prosím rezervační oddělení:
474396185,775707353. Jistě Váš požadavek vyřešíme k oboustranné
spokojenosti. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobry den,mela bych zajem o voucher na nabizeny pobyt. Mam otazku,pokud bych
koupila,ale jela na nej sama,pouze se synem,ktery dle veku,je zadarmo,je cenu za
druhou osobu mozno vykompenzovat necim? Obedy,vstupenky,masaz,noc navic,neco
takoveho myslim. Jezdim kazdy rok sama,nechci brat nikoho sebou misto muze a
Vase nabidka me velmi zaujala. Diky moc za odpoved
Hezky den
Dobrý den,
bohužel, nejsou možné žádné kompenzace. Voucher je platný pro dvě osoby,
tudíž bude syn považován za druhou dospělou osobu, na níž se voucher
vztahuje. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne,
recepce hotelu.
Dobrý den chci se zeptat zda je možnost, trosku pozměnit nabídku?
Chtěli bychom tento voucher objednat prarodičům, ale oni neradi saunu neděla
jim moc dobře, přeci už jsou starší, byla by možnost vyměnit za vyrivku
pro 2 osoby staci 30minut misto te hodiny v sauně? Moc děkuji za
odpověď
Dobrý den,
bohužel, žadné kompenzace nejsou možné. Vířivku je nutné si doplatit
30 min / 200 Kč.
Jak si můžeme rezervovat u vás pobyt od 22.-25.2.2018.pro 3.osoby(2.dospělí a 1.dítě 10.let)a kolik by to asi tak stalo? Děkuji
Dobrý den, pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení: 474396185, 775707353.
3 noci/ 3 osoby – 1 voucher 2299 Kč, noc navíc pro dospělé 1150 Kč
a doplatek za dítě na tři noci 750 Kč.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat,jak je to u vás s přistýlkou a dětskou
postýlkou?Jsou v ceně pobytu nebo se připlácí zvlášť? Děkuji
Dobrý den,
za přistýlky se doplácí (dle věku, popř. aktuální nabídky), dětské
postýlky bohužel k dispozici nemáme. Děkujeme za pochopení, s pozdravem a
přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Dobrý večer, máte ještě volný termín od 24.12.2017–26.12.2017, děkuji
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, kdy tedy budete vědět, zda je silvestrovský pobyt ještě volný? Do kdy vám to má skupinka potvrdit? Případně to stahněte ze slevomatu. Nedělá to.dobrý dojem! S.
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je plně obsazen. Děkujeme
za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu
Dobrý den,máte volný ten Silvestrovský termín?,jelikož na stránkách Slevomatu se stále nabízí!!!???Děkuji za brzkou odpověd.Jednalo by se o 1 dvoulužkový pokoj!!!
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně
obsazen.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, dají se vouchery sčítat? Dekuji
Dobrý den, samozřejmě dají. Můžete si tak pobyt libovolně prodloužit. Pokud potřebujete pobyt na lichý počet nocí, zaplatíte tuto noc navíc v hotovosti při příjezdu. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
dobrý den muže syn 17 let snámi?kolik navíc zaplatíme za silvestrovský pobyt pro 3 členou rodinu?je možné přistýlka na pokoj pro syna:?děkuji
Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne, recepce hotelu.
Dobrý den, máte volný termín na Silvestra od 28.12. – 1.1.2018.Pro dvě dospělé osoby a dvě děti. Dítě ve věku 6, a 9 let. A kolik je doplatek za dítě? Děkuji Vrbovcová.
Dobrý den, je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím
plně obsazen. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, recepce hotelu.
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt v termínu 7.2.-9.2.2018 pro 2 dospělé a
2děti (9 a 15let).Máte v tomto termínu volnou kapacitu?Cena za děti/pobyt
celkem 1000 Kč?Děkuji.
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den,je možné si za tuto cenu uvedenou v nabídce slevomatu zamluvit pobyt v období od 27.12.-29.12.2017.Děkuji Horváthová Hanka
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, chtěla bych se synem 9,5 let přijet v týdnu od 4.2. do 9.2.2017, máte tam prosím 3 dny volno? a sjezdovka je přímo u hotelu? je pro začátečníky? nebo lehce pokročilé? budeme lyžovat teprve druhou sezónu, děkuji
Dobrý den,
termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Malá lanovka je přímo u hotelu, a je pro začátečníky.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Můžete tedy označit silvestrovský pobyt za vyprodaný?!
Právě jsem strávila plno času prohlížením nabídky, která není
k dispozici?
Dobrý den,
moc se omlouváme za vzniklé potíže. Silvestrovský pobyt není vyprodaný,
ale pouze předběžně zarezervovaný velkou skupinou. Čekáme na potvrzení.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den,
z jakého důvodu je bazén otevřen až od 16. hod? Děkuji.
Dobrý den,
pro více informací si prosím zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Tak když nemáte označené že je vyprodáno a já to v domněnce že je volno objednal? Teď to po mě chce platbu, jak tu objednávku a platbu tedy stornuju? Děkuji
Dobrý den, moc se omlouváme za vzniklé potíže. Zavolejte na SLEVOMAT, a
objednávku zrušte.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
recepce hotelu
Dobrý den, Silvestrovský pobyt uvádíte pro dvě osoby 3dny/ 2noci ale máte psáno období od 30.12. do 2.1. to znamená ze si mám vybrat jestli prijedu 30. a odjedu 1.1. a nebo prijedu 31. a odjedu 2.1.? Děkuji
Dobrý den,
výběr je myšlen přesně tak, jak píšete. Zároveň je nám ale velice
líto, Vámi požadovaný termín je prozatím plně obsazen.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, chtěla bych koupit voucher jako dárek. Pro 2 dospělí a
2 děti 10,13let. Rozumím dobře, že za děti za 2 noci doplatí 1000,– ?
Děkuji
Renata :-)
Dobrý den, ano, na dvě noci je doplatek za obě děti v uvedeném věku 1000 Kč. Pro více informací a volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:474396185,775707353. Děkujeme, s pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu.
Zdravím Vás. Jak nakupovat pro 2 dospělé, děti 13, 6 a rok na Silvestra 30.12. – 2.1.? Díky
Dobrý den,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný termín je prozatím plně
obsazen.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
dobrý den
rád bych seoptal zdamáte volný pokoj pro 2 dospělé osoby a jedno dítě
7 letv termínu od 24/12/17 do 28/12/17
rádbych si pořídil 2 wouchery
díky za info
Dobrý den,
termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353. Ve Vašem případě je nutné si zakoupit
1 voucher Vánoční a jeden normální.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, je volný termín jarních prázdnin, 12.2.-18.2.18? Měli bychom zájem. Spojili bychom 2 vouchery + 2 děti.děkuji.
Dobrý den,
termín je volný, ale je potřeba si zavolat na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den, máte, prosím, volne dva pokoje na 4 noci od 3.2.2018?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano máme. Pro rezervaci si zavolejte na naše rezervační
oddělení:474396185,775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobry den, máme 3 děti ve veku 15,13,11 let, kolik doplácela za 3 dítě?
Dobrý den, třetí dítě Vám budeme počítat jako dospělou osobu.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dobrý den,
je poblíž také trasa na běžky?
Děkuji Eva Novotná
Dobrý den,
ve Ski areálu Klínovec cca 9 Km od hotelu Centrál najdete mnoho
upravovaných běžeckých tratí.
S pozdravem
recepce hotelu
Pobyt na 3 noci nelze?
Dobrý den, samozřejmě, že lze. Tuto noc navíc zaplatíte při příjezdu v hotovosti, ve výši poloviny voucheru. Pokud si ale objednáte pobyt na tři noci v lednu, zaplatíte za tuto noc pouhých 500 Kč. Pro více informací volejte rezervační oddělení hotelu: 775707353, 474396185. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Dobrý den, je možné spojit více voucherů a prodloužit tak pobyt? Díky
Dobrý den, samozřejmě. Pro vytvoření rezervace či další dotazy volejte rezervační oddělení hotelu: 775707353, 474396185. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Dobry den, mate volny Silvestrovsky pobyt pro 2 dospele a 1 dite 5 let? Dekuji
Dobrý den,
pro volné termíny si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení:
474396185,775707353. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne recepce hotelu
Dobrý den prosím kolik by byl příplatek za 3děti 2děti do 6let a jedno
dítě 8let…
pobyt unor..Děkuji
Dobrý den, tuto akci mohou využít nejvýše 2 děti. 3 dítě Vám budeme počítat jako dospělou osobu. Dětí do 6 let máte zdarma. Pro více informací si lze zavolat na naše rezervační oddělení: 474396185, 775707353. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne recepce hotelu
Dobrý den,
máte volný termín na vánoční pobyt pro dvě dospělé osoby a jedno dítě
? Dítě je ve věku 13 let, máte třílůžkové pokoje ? A kolik bude stát
doplatek za dítě včetně vánočního menu ?
Děkuji předem za odpovědi.
Dobrý den, termín je volný (období 23.12–26.12.2017). Pro více
informací si prosím zavolejte na naše rezervační oddělení: 474396185,
775707353.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
recepce hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda by jste meli volny pokoj pro 2 dospele a 1 dite
v termínu od 4.3. bylo by to na 2 dny…Dekuji
Dobrý den, pro volné termíny si zavolejte prosím na recepci hotelu: 775707353. Za dítě (7–15 let) činí doplatek 500 Kč. Děkujeme. S pozdravem a přáním hezkého dne, recepce hotelu.