Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
Více o čerpání FKSP
Dobrý den. Máte volný pokoj v terminu 9.11–11.11 ?
Dobrý den. V tomto termínu jsme plně obsazeni.
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro dvě osoby s jezevčíkem v termínu 24.11.-26.11.2017? Děkuji za odpověď.
Dobrý den. V požadovaném termínu máme volný pokoj.
Dobrý večer, máte volný termín v období 16. – 19. 11. 2017 děkuji srníková
V požadovaném termínu máme volno, akorát je u nás svatba, tak bude trochu rušněji.
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný termín od 26. 10 do 28. 10 pro 2 osoby? Předem děkuji.
Dobrý den. V požadovaném termínu jsme plně obsazeni.
Dobrý den, máte prosím volno od 17.11. do 19.11.?
Dobrý den. V tomto termínu máme volno. Akorát je u nás svatba tak bude trochu rušněji. Pokud Vám to nevadí, pokoj rezervujeme.
Dobrý den, prosím měli byste volno pro dvě osoby v termínu 13.-15.10. děkuji za odpověď
Dobry den, chci se zeptat zdali máte volný pokoj pro dva od 28.9 – 30.9. Take zdali je mozne v tomto termínu použít voucher.
Dobrý den. V požadovaném termínu jsme od pátku plně obsazeni.
vypadá to hezky, ale co malý pejsek? smí se s ním a za kolik za pobyt nebo za noc? děkuji za info…
Dobrý den. Pejská si může vzít. Momentálně za pejska poplatek nevybíráme.
Dobrý den příplatek za dítě nad 4 roky je 500kč za noc ?
Příplatek je za celý pobyt.
Dobrý den, jak je to cenově u starších dětí, např.13 let? A jak je to s přistýlkou? Děkuji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Máte volný pokoj v terminu 9.11–11.11 ?
Dobrý den.
V tomto termínu jsme plně obsazeni.