Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

5chodové degustační menu ve střešní restauraci s výhledem na centrum Brna

4,7 / 5 Sunset Restaurant Brno  (mapa) 258 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Laura

Dobry den,
bylo by mozne vymenit predkrm carpaccio za jiny (pro tehotnou, kt.by nemela syrove maso)?
 Dekuji

Sunset Restaurant

Dobrý den, Lauro,

ano, tato možnost zde je. Společně s rezervací mě o této změně prosím kontaktujte na info@sunset-restaurant.cz.

Přeji hezký den
Hnila Vojtěch, provozní restaurace

Tereza

Dobrý den, bylo by prosím možné vyměnit hříbkový krém za jinou polévku, popřípadě za příplatek? Děkuji za odpověď.

Sunset Restaurant

Dobrý den, Terezo,

v pořádku, polévku můžeme vyměnit.
S vašim požadavkem mě prosím kontaktujte společně s rezervací stolu na info@sunset-restaurant.c.

Děkuji a přeji hezký den

Alena Alenka

Dobrý den, je možné menu udělat i pro jednoho vegetariána? Díky

Sunset Restaurant

Dobrý den, Alenko,

vzhledem k tomu v kolika chodech se objevuje maso, by se jednalo o téměř jiné menu, proto tato varianta není možná.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den
Hnila Vojtěch, provozní restaurace

Roman Barák

Dobrý den, chci objednat degustační menu v Sunset Restaurant, ale potřeboval bych mít potvrzený voucher do pátku abych ho mohl předat jako dárek. Píšete vyřízení do 2 až 4 dny. Jak to urychlit? Můžu zaplatit hotově na moneta bank.

Děkuji Barák

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Baráku,

v administraci vidím, že jste objednávku zaplatil již včera a dnes Vám byl voucher zaslán. Voucher jsem Vám pro jistotu zaslala ještě jednou. Snad je již vše v pořádku :)

Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz

Aneta

Dobrý den, bylo by možné mít jednu polévku jinou? Manžel bohužel nejí houby. Předem děkuji za odpověď.

Sunset Restaurant

Dobrý den,

ano, vyjimečně jsme schopni polévku vyměnit. Před rezervací mě prosím kontaktujte emailem info@sunset-restaurant.cz
Děkuji a přeji hezký den
Hnila Vojtěch, provozní restaurace

Lucie

Dobrý den,
voucher tedy mohu uplatnit až od 3.10.2017? Dříve by to nešlo? Potřebovala bych jej uplatnit již 29.9.2017.
Děkuji za odpověď.

Sunset Restaurant

Dobry den,
menu budeme připravovat až 3.10.2017, dříve uplatit opravdu nelze.
Děkuji za pochopeni a přeji hezký den.
Hnila Vojtěch, provozní restaurace.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru