Báječná dovolená v Klatovech: Neomezené wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
chci se zeptat na patek+vikend od 9.-11. 2 ..je to jeste volne ? chci to koupit
otci s pritelkyni k vanocum .. a chci aby tam stravili vikend co je pred
valentynem :)
Diky za odpoved…Vesela
Dobrý den, pokoje v tomto termínu ještě volné máme, k potvrzení
fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU jména ubytovaných termín
S přáním pěkného dne, Petr Šátral
Dobrý večer chci se zeptat jestli by šlo zarezervovat si u Vás pokud máte volno od 15.12–17.12 pobyt předem děkuju za odpověď
Dobrý den,
pokoje v tomto termínu ještě volné máme,
k potvrzení fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU
jména ubytovaných
termín
S přáním pěkného dne,
Petr Šátral
P.S. Jednalo by se o 2.12.2017. Krejčí.
Hotel Central Klatovy nabízí širokou nabídku wellness procedur –
koupele, zábaly, masáže,…
Celý seznam služeb najdete na našich stránkách : http://www.centralkt.cz/cz/wellness_cz/rehabilitace/
V případě zájmu o naše služby nás kontaktujte na tel.: 724061541 nebo
mailujte: centralkt.masaze@seznam.cz
Objednejte raději předem – rádi pro vás nabízené služby
zajistíme .
Bylo ba možné navštívit Váš Wellness bez ubytování. Jsme na akci v Úborsku a relax bychom uvítali. Krejčí +1.
Dobrý den,
byl by volný termín 1. –3.12.? Děkuji Kristýna O.
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting
list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů
uvolní.
Nebo volný víkend 15.12. 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu. S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den,
máte prosím volný termín 10.11. – 12.11. 2017 pro dvě osoby? Děkuji
Lupáčová
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting
list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů
uvolní.
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobry den, meli byste volno pro dva v terminu 11–12.11? Dekuji vam
Dobrý den, máte volný termín 17.-19.11.2017 pro 2 osoby ? Děkuji Roman K
Dobrý den , máte jéště volný termín od 13.11.-15.11. pro 2 osoby. Děkuji Marcela M.
dobrý den ano, v tomto termínu máme ještě několik volných pokojů
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, je prosím možné využít jen na jednu noc a za jakých podmínek? Chtěly bysme s kamarádkou využít od 1.12.-2.12., děkuji za informaci. Jana M.
dobrý den
na jednu noc lze využít jen naše vlastní programy
je mi líto
pěkný den
petr šátral
Dobrý den máte prosím ještě volný termín od 22.10 do 26.10?
Dobrý den, prosím o informaci zda máte volno v termínu od 17. –
19.11.2017
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den
Žáryová
Prosím, zda máte volný termín od 27.10.2017 – 29.10.2017.
Rekreace pro 2 dospělé osoby.
Děkuji.
Vlasta
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting
list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů
uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
v intervalu od
15.10 – 20.10 2017
22.10. – 26.10 2017
nebo víkend
03.11. 2017
10.11. 2017
24.11. 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den,máte prosím volný termín 3–6.11. Děkuji za odpověď Gorová
dobrý den ano, v tomto termínu máme ještě několik volných pokojů
pěkný den
petr šátral
Dobry den prosim zda mate jeste volny termin od 25.10 do 27.10.moc dekuji
dobrý den
ano, v tomto termínu máme ještě několik volných pokojů
pěkný den
petr šátral
Dobrý den,máte volný termín od17.11.do19.11.2017
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován.
Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a
informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
v období od
01.11. – 16.11. 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den, lze objednat pobyt na st, čt, pá v termínu od 25.10. ? Děkuji Karel M
Dobrý den,
pokoje v tomto termínu ještě volné máme,
k potvrzení fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU
jména ubytovaných
termín
S přáním pěkného dne,
Petr Šátral
Dobrý den.
Ráda bych spojila dva vouchery a objednala si pobyt od pondělka do pátku.
V nabídce máte voucher tzv. ve všední den, který platí ve dnech
pondělí-středa, v ceně 2199. Voucher na víkend platí od pátku do
neděle a stojí 2299,–. Kolik stojí voucher, který bych chtěla uplatnit ve
středu a ve čtvrtek, podle mně je to všední den a voucher by měl stát
2199,–-. Nerozumím tomu…děkuji za vysvětlení.
dobrý den
víkendový voucher je ten, který blokuje noci – pátek a sobotu
ostatní jako všední dny
pěkný den
petr šátral
Dobry den.rad bych vyuzil Vasi nabidky..jen se chci optat na dokoupeni relaxacnich veci…masaze koupele atd.muzu poprosit o druhu a cene.dekuji
dobrý den
Celý seznam služeb najdete na našich stránkách : http://www.centralkt.cz/cz/wellness_cz/rehabilitace/
petr šátral
Hezký večer, chci se zeptat, mate volny termin 1.-.3. 12.? Mela bych zajem
o 3vouchery, dekuji za odpoved.
Kardová
Dobrý den,
pokoje v tomto termínu ještě volné máme,
S přáním pěkného dne,
Petr Šátral
Dobrý den,
k předchozímu dotazu: děkuji za odpověď, nicméně prosím
o přesnější údaj ohledně platby za starší dítě. Na vašich
stránkách jsou uvedeny pouze ceny za celé pokoje.
dítě 13 (resp. od listopadu 14) let cena jako dospělý – tedy polovinu
hodnoty voucheru
pěkný den
petr šátral
Dobrý den,
prosím o kalkulaci ceny víkendového pobytu pro 2 dospělé a 2 děti ve
věku 9 a 13 (resp. od listopadu 14) let. Nedokázal jsem najít informaci
o ceně takovéto varianty ubytování. Děkuji.
dobrý den
děti ve věku 9 let – 50% sleva
dítě 13 (resp. od listopadu 14) let cena jako dospělý
pěkný den
petr šátral
Dobrý den,
rád bych zakoupil voucher na pobyt ve Vašem hotelu, a tak bych měl dotaz,
zda-li by byl volný termín pro dvě osoby na dvě noci/tři dny, v době od
12.10.-14.10.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Masák Petr
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován.
Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a
informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
11.10. – 13.10 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Zdravím,jaký je nejbližší volný termín na 3dny ,(dve noci )v týdnu,né o víkendu?
dobrý den
08.10. 2017
pěkný den
petr šátral
Dobrý den,
je možné zaplatit pobyt na fakturu/napsat na firmu?
děkuji
Dobrý den, paní Lenko,
pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například
pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté
se na obraťte na daného poskytovatele slevy – hotel. Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele
najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,
máte prosím v termínu od 26.10 do 28.10 (29.10) volné dva dvoulůžkové
pokoje?
Děkuji M. Milfaitová
Wellness hotel Centrál***
Central Klatovy, spol s.r.o
Masarykova 300/II
339 01 Klatovy
Česká Republika
Telefon 00420 – 376 – 314 571
Fax 00420 – 376 – 314 745
Email hotel@centralkt.cz
www.centralkt.cz
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován.
Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a
informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
v intervalu od
05.10. – 27.10 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je Wellnes otevřený každý víkend i bazén v období od října do února a od kolika hodin do kolika děkuji
dobrý den
petr šátral
pouze bazén bazén včetně finské sauny a solné sauny
pondělí 10.00 – 17.00 17.00 – 22.00
úterý 10.00 – 17.00 17.00 – 22.00 – pouze finská sauna!
středa 10.00 – 16.00 18.00 – 22.00
čtvrtek 10.00 – 17.00 17.00 – 22.00 – pouze solná sauna!
pátek 10.00 – 17.00 17.00 – 22.00
sobota 10.00 – 15.00 15.00 – 22.00
neděle 10.00 – 18.30 18.30 – 22.00
Dobrý den, je možné zakoupit 2 vouchery a prodloužit si tak pobyt na 4 noci? Jednalo by se o pobyt v týdnu. Děkuji Chmelařová
dobrý den,ano, vouchery je možné spojovat
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, chci se zeptat, zda máte volno v termínu od 20–22.10 2018 při využití této akce. Děkuji
Pardon měl být uvedeny rok 2017
Dobrý den,
pokoje v tomto termínu ještě volné máme,
S přáním pěkného dne,
Petr Šátral
Dobrý den… Mohu poprosit o nabídku pro 5 žen… Na neomezený vstup do bazénu a sauny… S polopenzí… Termín pátek az neděle. Je to mamince k narozeninám a dcery s ní. Během listopad-prosinec??? Moc děkuji Vančová
Dobrý den! Vím,že tato nabídka nrplati mezi svátky, ale je možné se u Vás ubytovat na 2 noci někdy v termínu 27.-30.12.a za jakou cenu?Dekuji
Dobry den termin 13.10 az 15.10 je volny?Dekuji Vesela
dobrý den
ano – v tomto termínu máme ještě několik volných pokojů
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den, máte, prosím, volný termín 26.-28.9.? Děkuji za
odpověď.
Pietrasová
Dobrý den, Děkuji za Váš zájem o naše služby. Bohužel, je mi líto,
ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně vybukován. Mohu Vám nabídnout
zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a informovat Vás okamžitě
poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
24.09. 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den, prosím, najdu někde na webu seznam nabízených masážní a
procedur včetně ceníku? Pokud máte seznam s
cenami, budu ráda, když mi ho zašlete na můj mail hanka.pflimpflova@gmail.com
Jedu k vám od 5.10. Na čtyři noci.
Děkuji moc Hanka Pflimpflová
Dobry den,mate jeste volny termin pro dva od 29.9–1.10 nebo uz od 28.9.dekuji M.Valova
Dobrý den, Děkuji za Váš zájem o naše služby. Bohužel, je mi líto,
ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně vybukován. Mohu Vám nabídnout
zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a informovat Vás okamžitě
poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
06.10. 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Hezky den,
po precteni ruznych (predevsim starsich) recenzi bych se rada zeptala na par
otazek. Bohuzel, na vasich strankach jsem odpovedi nenasla. Dekuji vam za
odpovedi a preji krasny den!
Wellness centrum je otevrene celodenne?
Venkovni vyhrivany bazen je otevren i v zime?
Kde najdu podminky uzivani wellness centra? Cenik masazi a dalsich procedur?
Jsou napr. nejak omezene?
Jsou nektere pamatky v Klatovech otevrene i v unoru?
Jeste jednou dekuji za odpovedi. :) Dasa Ch.
dobrý den
Wellness centrum je otevrene celodenne? ano
Venkovni vyhrivany bazen je otevren i v zime? ne – vypouštěn bývá
obvykle v září- dle počasí
Kde najdu podminky uzivani wellness centra? http://www.centralkt.cz/cz/wellness_cz/
Cenik masazi a dalsich procedur? http://www.centralkt.cz/cz/wellness_cz/
Jsou napr. nejak omezene? lépe je vždy domluva předem
pěkný den
petr šátral
Jsou nektere pamatky v Klatovech otevrene i v unoru?
Jeste jednou dekuji za odpovedi. :) Dasa Ch.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné k Vám dorazit ještě dnes? popř.zitra?Máme volno do úterý 28.11. Máte volno? Děkuji.
Dobrý den, pokoje v tomto termínu ještě volné máme – od 27.11.2017 k potvrzení fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU jména ubytovaných termín
S přáním pěkného dne, Petr Šátral