Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Roční předplatné magazínu FC a magazínu Business Leaders

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Dana Sládková

Dobrý den, mohu se zeptat, za co se platí „pošta“ ?
Dodání časopisu je snad už v ceně předplatného ?
 Děkuji

First Class

Dobrý den Dano, děkujeme za dotaz. Poštovné se hradí za dodávku knihy a dárkových poukazů.

Martin Farkaš

Dobrý den, po zakoupení mi dojde 12 poukazů na které si v místě mého bydliště můžu vyzvednout každý měsíc jeden z titulů a nebo mi každý měsíc za cenu poštovného dojde jeden z titulů na poštu(Uherský Brod)? Osobní odběr pro mě není vhodný.
 Děkuji

First Class

Dobrý den Martine. Pozakoupení Vám zašleme na Vámi zadanou adresu dva poukazy. Jedne poukaz slouží na aktivaci předpaltného magazínu FC a druhý na aktivaci předpaltného magazínu buisnessleaders. Na aktivaci těchto poukazů máte následně 6 měsíců. Po provedení této aktivace, Vám následně bude poštou chodit pravidelné vydání daného magazínu. Poštovné hradíte jen jednou a to za dodání poukazů na předpaltné a za dodání knihy 12 Srdcí. Následně již nic víc nehradíte, magazíny Vám budou chodit do Vaší poštovní schránky automaticky.

Pája Kolářová

Dobrý den,je možné zakoupit poukaz teď a aktivovat jej az od nového roku? Dekuji

First Class

Dobrý den, ano to není žádný problém. Poukazy mají platnost 6 měsíců.

Kristýna

Dobrý den,
ty magazíny mi budou chodit na adresu v tištěné podobě nebo se jedná o e-magazíny ke stažení? Děkuji za odpověď.

First Class

Dobrý den Kristýno, magazíny Vám budou chodit na vaši adresu v tištěné podobě vždy na konci měsíce. Magazín FC, vychází na konci každého lichého měsíce a magazín Businessleaders na konci každého sudého měsíce. Nejprveovšem obdržíte dárkové poukazy na předplatné, které si následně aktivujete sama pro sebe, nebo je můžete použít i jako dárek pro své blízké.

Jan

Dobrý den, jelikož ve své firmě řeším i marketing, chápu krok ze strany FC a zároveň oceňuji, že k tomu přistoupili opatrně a nejedná se o kdovíjakou slevu, ale „motivaci“ ve formě knížky navíc. Zároveň však taktéž souhlasím s Jakubem – má první spontánní zákaznická reakce, když jsem viděl reklamu v newsletteru a poté jsem toto rozklikl byla podobná. Zlepšila se, když jsem viděl, že to je formou knihy zdarma. Ale i tak, jsem několikaletý předplatitel FC a co vychází tak i BL a vzhledem jakou formou byl doteď dělán marketing a nyní je to na slevomatu (byť v sekci exclusive – ale to většina lidí zpočátku nerozpozná a slevomat pro ně představuje, to, co to bylo doteď), tak to beru jako snížení prestiže a myslím, že FC ani BL to nemá zapotřebí (čísla samozřejmě neznám, jen obraz jakým to na mne působí).
A taktéž se ve mne ozvala emoce, že pro nás věrné nic a tady „kdekdo“ dostane něco navíc:) Jasně je to knížka za 300+ ale jde o princip…
(navíc nebýt reakce FC a informace, že toto mohou využít i stávající, je můj dojem takový, že to je pouze pro nové předplatitele – jelikož jsem ani nezaznamenal, že by to bylo stávajícím komunikováno, že toto mohou využít)

btw: vzhledem k odpovědi z FC a použitelnosti pro stávající předplatitele – neuvažujete o něčem podobném jako věrnostní oměna?;) Třeba pokud prodloužíme předplatné obojího, dostaneme taktéž knížku (ideálně výběr jedné ze tří – jelikož tuto konkrétní již mám;) Myslím, že všechny věrné by to potěšilo a utvrdilo a pro Ty co ještě nemají předplatné druhého časopisu, by to mohl být impuls proč si ho také předplatit;) A nebo..nemáte propisky?;D

Každopádně přeji, ať se spolupráce se Slevomatem oplatí a přilákáte mnoho nových čtenářů – i když osobně si myslím, že Ti co ví o co jde, už to mají předplacené a Ti co neví o co jde, tak je knížkou z produkce Petra stejně nenalákáte (protože neví o co jde:) Ale pro nás co ví o co jde, je to dobrá šance na ten zmiňovaný dárek pro blízké:)

=>vzkaz pro Ty, co neví o co jde – berte, kupujte, je to fakt prima čtení a navíc teď dobrá šance, protože až budete předplatitel nic navíc nebo zdarma už nedostanete;)
..a pokud byste nezjistili, že na Slevomatu někdo něco navíc od FC dostane, ani by Vám to nevadilo, že nic navíc nemáte:)

First Class

Dobrý den Honzo, moc děkujeme za Váš příspěvek. Upřímně chápeme že spoustu našich stálých a věrných čtenářů může vnímat kampaň na slevomatu do určité míry jako snížení prestiže. Sám slevomat ale chce svým zákazníkům dávat najevo, že oni sami nechtějí být portál jen o slevách a výhodných nabídkách, ale že chtějí svým zákazníkům přínášet více inspirace. A my věříme, že naše čtení bude inspirativní i pro zákazníky slevomatu, kteří naše magazíny třeba ještě neznají. Dárkové poukazy na předpaltné jsou volně prodejné i na našem eshopu, je to jedna z variant jak prodloužit své vlastní předpaltné, nebo jako obdarovat své blízké. Věřili jsme, že tato akce osloví i naše stálé čtenáře a záměrně jsme tak vybrali jsme jednu z Petrových nejúspěšnějších knih, aby naši čtenáři mohli udělat radost sobě, nebo svým blízkým.

Jakub

Dobry den,
jak odmenite stale zakazniky kteri u Vas nakupuji za plne ceny a tlacite do nich, jak jsou pocty vytisku Vasich knih a casopisu omezeny? Asi tady navysite sve prodeje, ale pokles na Vasi prestizi je znacny.. Dekuji

First Class

Dobrý den, Jakube. Vaši věrnosti si samozřejmě velmi vážíme a ani zde nenabízíme naše magazíny za sníženou cenu. Přeplatné je zde za stejnou cenu, za jakou jej zakoupíte napřímo u nás. Jediným zvýhodněním této nabídky je kniha Petra Casanovy 12 srdcí, kterou zasíláme společně s poukazy na předpaltné našich magazínů. Samotné poukazy mají platnost 6 měsíců a kupující je tak může i darovat jako dárek pro své blízké, ale samozřejmě jej můžete aktivovat i sám ve chvíli,kdy Vám skončí aktuální předpaltné. Nic tedy nebrání tomu, abyste této nabídky využil i jako náš stálý zákazník. Pokud jsme u Vás kampaní na Slevomatu-exclusive klesli v prestiži, tak nás to samozřejmě velmi mrzí. V této sekci jsou ovšem jen prestižní a vyjímečné značky a produkty a proto jsme se rozhodli zkusit oslovit i zákazníky slevomatu. Ještě jednou Vám velmi děkujeme nejen za Váš dotaz, ale i za Vaši věrnost.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru