Den v Norimberku a v místní ZOO s delfináriem: delfíni, kapustňáci a lachtani
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Doporučuji shlédnout film The Cove (Zátoka). V něm je zdokumentováno, jakým odporným způsobem se získávají zvířata do podobných zábavních parků, kde pak uvězněná stráví zbytek života :(
Dobrý den, děkujeme za Váš tip.
Dobrý den, zakoupila jsem jeden zájezd na 23/9/17, a zobrazovalo se 30 volných míst, hned po dokončení zakoupení se již možnost zakoupit 2. nenabízí, takto nelze cestovat, lze stornovat, když nemám zájezd pro druhého? Děkuji Hamplová
Dobrý den, děkujeme za zájem, na tento termín se dnes bude navyšovat kapacita, vouchery tedy budete moci zakoupit.
Dobrý den,
mám zájem koupit 3× voucher na termín 23.9., v nabídce se zobrazuje již
jen 30 volných míst, ale po přidání do košíku 1× mi to hlásí
0 k přikoupení, co dělám špatně?
Děkuji
Dobrý den, děkujeme za zájem, na tento termín se dnes bude navyšovat kapacita, vouchery tedy budete moci zakoupit.
Dobrý den, zucastnila jsem se s Vami zajezdu 26.8. , treba podotknout , ze
busem c.2.....ridič „pan Kája“ , pruvodkyně – pani " Majka" …Nejsem
náročný člověk, ale tolik chyb a naprostá nepripravenost mě ......a
troufam si rict , ze cely nas autobus , ŠOKOVALA. Naš nástup byl v Plzni .
Po chvilkové jizde zastavka na benzině …45–50min !!!!!!!!!
šílené.....nikdo nechapal . …Výběr eur v buse.....hruza…pani
pruvodkyně neměla ponětí , kdo ke komu patří, kdo má dětský…proč se
tedy pečlivě vyplnují udaje , kdyz neni schopná se pak pripravit ,
spočítat dopředu a pak jen vybrat ? Následný přednes kam všude muzeme
v Norimberku jít.....naprosto zbytečný , naopak organizační
otázky......nic. jestě se dohodneme…Příjezd do města KATASTROFA, pan
řidič bloudil, několikrát najel kam nemá, nesmí, nebo se nevejde…díky
hodinovému ježdění po městě jsme nestihli delfiny v 11hod. ........Ani
píp do mikrofonu jako omluva, ze bloudíme…naopak suveréní postoj
s cigárkem pred busem, když jsme konečně vystoupili pred zoo. Cestou
potrebovala pani vedle akutně wc…závěr…pan řidič nemuze najít
klíč…
Cesta zpět ? Večer, kdy konečně zašlo slunce, nam byli nabídnuty chlazené
napoje a mozná prý i klíč od wc…uz mame prý jineho řidiče, který
ovládá i GPS.
Poslední tečka…výstup v Plzni , kdy pani pruvodkyně vubec nevedela kde
nas rano nabrala a nechala zastavit jinde.....
Opravdu, velice psychicky náročný zajezd......MOJE OTAZKA ZNI.....CO S TIM
BUDETE DELAT ?????????? Zda se Vám toto jako dobře odvedená práce ? Přála
bych Vám skryté kamery v buse.....pro přehled situace…muj popis by se Vam
pak zdal směšný.
Přeji krásný dny .....a rozhodně lepší zaměstnance…i ty náhradní ,
co jsme dostali zrovna my.....
Radka Balková.
Dobrý den jak daleko jsme od delfínů a je možno je pohladit děkuji
Dobrý den, první řady hlediště jsou od bazénu s delfíny cca 5 metrů, pohladit si je není možné. Děkujeme za zájem.
Dobrý den, když bych se nechtěla zúčastnit prohlídky města, můžu
zůstat v Zoo nebo to nejde?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, můžete zůstat v ZOO, ale večer se budete muset přemístit tramvají k místu odjezdu z centra. Děkujeme za zájem.
dobry den,zajma mne jestli je stejna cena zajezdu pro dite do jednoho roku.dekuji.
Dobrý den, cena je stejná pro všechny účastníky. Upozorňujeme, že takto malé dítě musí mít s sebou svou autosedačku. Děkujeme za zájem.
Dobrý večer chtěla bych se zeptat já mám zaplacenej zájezd a potvrzenou rezervaci na 16.9 a na email mi přišlo že tento datum se zájezd neorganizuje jak je to možné ? Děkuji předem za odpověď
Dobrý den, je možné, že jste si zájezd koupila u jiné akce od jiné CK.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zakoupené dvě místa, ale jedna se nemůže zúčastnit, jak je to prosím pro změně osoby? Několikrát jsem volala psala email, ale odpověď žádná. Děkuji
Dobrý den, odpověď na mail jsme Vám již zaslali. Omlouváme se, jsme velmi vytíženi, ale snažíme se vše zodpovědět do 24 hodin, což u Vašeho mailu bylo splněno. Změna účastníka byla potvrzena. Děkujeme.