Francouzské dostaveníčko: 2× skvostné crème brûlée a horký nápoj
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,čekám na odpověď stejně jako Karolína.
Dobrý den, Evo,
přeposílám odpověď kolegy: s parkováním v centru Prahy je to velice
složité, hlavně v místech jako je Malá Strana, kde se právě tento podnik
nachází. Doporučím z vlastní zkušenosti auto zaparkovat na nějaké
stanici metra, kde je parkování bez modrých zón a podobných omezení.
Podnik se totiž nachází kousíček od stanice metra Malostranská. :)
Baru ze Slevomatu.
a kde u vás zdarma zaparkujeme? Děkuji
Dobrý den, Daro,. s parkováním v centru Prahy je to velice složité, hlavně v místech jako je Malá Strana, kde se právě tento podnik nachází. Doporučím z vlastní zkušenosti auto zaparkovat na nějaké stanici metra, kde je parkování bez modrých zón a podobných omezení. Podnik se totiž nachází kousíček od stanice metra Malostranská. :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak je možné, že v hodnocení na Crème Brûlèe se několikrát opakuje, že došlo, nebo si ho lidi s vocherem nemohli dát, narozdíl od těch bez vocheru? (Každý má zarezervováno) Je to pro mě velmi důležitá skutečnost při rozhodování a myslím, že nejsem sama.
Dobrý den,
nic takového co popisujete se zde u nás nikdy nestalo ani neděje, pokud
mají klienti rezervaci vždy vše dostanou tak jak je uvedeno na voucheru,
nikde jsem Vámi popisovaná hodnocení tohoto znění nenašel, proto mě Váš
dotaz docela zaráží. Těžko bychom měli tak dobré hodnocení: Hodnoceno
2809× 4,4 z 5 možných hvězdiček,
96 % doporučuje náš podnik, kdyby se tu něco takového stalo.
Pěkný den Petr Hojsák
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Vysvětlíte mi laskavě, proč dva dny nezvedáte telefony a nereagujete na emaily ohledně termínu rezervace? Dle popisu je rezervace nutná, takže se ji snažím vytvořit. Volal jsem jak na pevnou linku, tak na mobil uvedený na Vašem webu. Bez reakce. Děkuji pěkně.
Dobrý den Jiří, velice se omlouváme, pokud jsme telefon nezvedli napoprvé. Někdy bohužel nestihneme doběhnout, jelikož obsluhujeme zákazníky. Určitě není možné, že bychom, dva dny nezvedali telefon! A konkrétně Vám jsem včera dvakrát odepisovala na Váš email. S přáním příjemného dne..
Bistro de France