7 nebo 9 nocí v srpnu v Chorvatsku na Makarské riviéře s autobusovou dopravou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před koupí voucheru je nutná předrezervace termínu v CK na tel.: 581 605 080.
nebo e‑mailu prihlasky@bontonck.cz - Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na e‑mailu prihlasky@bontonck.cz
- Sdělte jméno, příjmení, datum narození u všech osob. Dále telefonní kontakt, nástupní místo a kód voucheru.
- Pokud si dokupujete další služby, nahlašte prosím také.
- Na základě Vámi zaslaných údajů CK připraví smlouvu o zájezdu, kterou je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Pokyny k odjezdu obdržíte 7 dní před termínem.
- Dítě do 11,9 let 4990 Kč/7 nebo 9 nocí. Hradí se v CK.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK. V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat. Po podpisu smlouvy se storno řídíVOP CK BON TON.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, termín 25,8,–3,9, – jak je to s jednolůžkovým pokojem? Děkuji
Dobrý den, na tento termín cena voucheru + příplatek za neobsazené lůžko.
Dobrý den.Mám dotaz ohledně stravy..jde dokoupit pouze snídaně? Mám bezlepkovou a ještě k tomu jaterní tedy nizkotucnou dietu..a z toho důvodu bych večeře nevyužila..děkuji za odpověď..
Dobrý den, prodáváme jen polopenzi. Pokud budete chtít snídaně, zkuste
pak na místě v některé z restaurací v Bašce Vodě.
S pozdravem
CK BON TON
Dobrý den.
Je volný termín 18.8 pro 2 osoby? :)
Dobrý den, zavolejte nám prosím do CK pro dostupnost termínů a předrezervaci.
Dobrý den, měla bych zájem o termín 25.8.- 3.9. ale bez dopravy!!! Je možné jet vlastním autem?
Dobrý den, to bohužel možné není. Na Slevomatu prodáváme balíček služeb, nejde koupit bez dopravy.
Dobrý den.
Máte volno v termínu od 25.8.-3.9. pro 4 dospělé a 2 děti?
Dobrý den, máme volno pouze pro 4 dospělé.
Dobrý den, máte volný čtyřlůžkový apartmán v termínu od
18.8–27.8.?
Děkuji
Nováková
Dobrý den, jedině o týden později.
Dobry den,
Měli by jste jeďte volný termín od 4.8 –13.8? Dekuji
Dobrý den, zatím máme vše v rezervaci.
DOBRY DEN JE VOLNY JESTE TERMIN 11.8 DO 20.8 A JELI
CENA I S DOPRAVOU NEBO NE DEKUJI ,
Dobrý den, v tomto termínu máme vše v rezervaci.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
A proč tam tedy máte tuto větu? Jeden dvoulůžkový pokoj nabízíme jako jednolůžkový pokoj bez příplatku. Když píšete, že pokud žádám jednolůžkový pokoj zaplatím dva vouchery?
Dobrý večer, paní Plačková, prodej již probíhá nějakou dobu a tento pokoj je jen jeden u každého termínu. Už jej dostal zájemce před Vámi. Proto Vám nabízím dvoulůžkový už s příplatkem za neobsazené lůžko.