Prima odpočinek ve Žďárských vrších: polopenze, vířivka, infrasauna a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Promiňte, ale myslím, že jste mi neodpověděl na otázky, které jsem chtěla vědět. Jak můžu vědět, že to, co se stalo těmto lidem, se nám nestane taky???? A vypadá to tam skutečně jako na fotografiích, protože já jsem viděla i jiné fotografie a upřímně nezlobte se na mě, ale na 4 hvězdičky to teda nevypadá.. spíše nějaká ubytovna…
Nevím o jakých fotografiích mluvíte? Mohu vědět kde jste je viděla? Jinak toto je zbytečná diskuze. Napište mě jméno pod kterým máte pobyt rezervován a datum příjezdu a já Vám pošlu foto pokoje ve které máte zajištěno ubytování.
Vtipné,leč smutné…
Napsal jsem jen o zkušenosti s tímto zařízením.
O demolici jsme s manželkou uvažovali v únoru,když jsme přijeli na pobyt
a hotel byl prázdný.Co s ním budete dělat Vy,je jen na Vás,ale uvažoval
bych třeba o změně názvu hotelu… Hezký den
Dobrý den, sám píšete, že byl hotel zavřený. Tedy s hotelem nemáte
žádnou zkušenost, ale pouze se společností, která Vám pobyt prodala.
Stejně jako drtivá většina těch, kteří přijeli a bylo zavřeno.Ta samá
společnost prodávala i výlety do Drážďan, také podvodně. To bychom
potom měli uvažovat i o přejmenování tohoto města:) Ale
vážně,o změně názvu hotelu jsem také uvažoval,no ale zatím ne, zkusím
to nějak překonat.
Tak díky za radu. Pěkný den
Dobrý den,po zkušenostech z loňského roku je pravda,co píšete
v úvodu Vaší nabídky-člověk s tímto hotelem prožije opravdu
nezapomenutelné okamžiky.
A je úplně jedno,kdo tento hotel provozoval nebo nyní vlastní.
Nabízet pobyty,kde bylo v minolosti okradeno tolik lidí,to se opravdu může
stát jen v naší zemi.
Vtipné. Zeptám se, co navrhujete s hotelem udělat? Demolice?
Říkáte, že je to záležitost z minulého roku? A proč jsou tady přidané stížnosti před 5, 8 hodinami, nebo před dvěma dny? Tomu vážně nerozumím..
Já také ne, protože ty stížnosti nepíší naši současní hosté, ale ti kteří byli poškozením nákupem pobytů v roce 2016. Tehdy si pobyty kupovali u nějakého portálu Kouzelný děda. Provozovatelem a tím kdo hosty poškodil byla pražská společnost E-FORMATION s.r.o.
Dobrý den, není to tak dlouho co jsem si u vás objednala ubytování na víkend, na tento měsíc. Po přečtení všech recenzí, si ale nejsem úplně jistá, jestli to nezruším. Je Hotel vůbec otevřený? Nerada, bych tam jela zbytečně. Cestu by mi asi nikdo neproplatil. A vypadá to tam opravdu jako na fotografiích? Jsem velice zvědavá na vaši odpověď. Protože podle ní se rozhodnu. Nemám z toho vůbec dobrý pocit. Tolik nespokojených lidí, je to vůbec možné?
To co probíhá je kampaň proti hotelu. Tento je standardně otevřený. Je to záležitost loňského roku, kdy několik měsíců hotel provozovala společnost, která hotel vyprodala a potom utekla s penězi. To je již ovšem rok nazpátek. Můžete mě kdykoliv zavolat na moje tel. číslo 603843800. Ručím vám za 100% služby. Ivan Krebs- majitel hotelu
Dobrý den, místo, aby majitel hotelu slušně odpověděl lidem, kteří se ptají a logicky, jelikož nebyli s hotelem v minulosti spokojeni, tak je akorát napadá. Jak si můžete dovolit paní, která napíše svoji zkušenost s hotelem napsat, že na ni podáte trestní oznámení? Paní, která se ptala na IČ jste odepsal smajlík? To jako vážně? Věřím, že každý seriózní obchodník by své IČ normálně bez problému uvedl. Petra
Moje IČ je uvedeno všude kde má být. Tedy tam kde vydáváme doklady.
A to již 27 roků. Za druhé s hotelem Žákova hora nikdo s tzv.
poškozených nikdy neměl uzavřenou žádnou smlouvu, takže podobné útoky
jsou naprosto bezpředmětné a opravdu mohou být důvodem k podání
trestního oznámení. Pošlození se musí obracet na ty, kteří je
připravili o peníze a ne se vyjadřovat k hotelu Žákova hora. Uvědomte si
že je to pouze nemovitost. Všichni poškození moc dobře vědí kdo je
poškodil, takže útok na hotel je pouze hloupá a nenávistná kampaň.
Ppškozuje úplně někoho jiného než toho kdo to zavinil. Pěkný večer.
Krebs IČ: 12170305 😄
Lidi, prosím rozhodně tento „relaxační pobyt“ nekupujte. My jsme si s přítelem říkali, jak to skvěle vypadá a koupili ho. Na telefonu nám ještě příjemná paní potvrdila rezervaci, tak jsme si vzali dovolenou a natěšení jsme tam jeli asi 3 hoďky a úplně zbytečně – hotel byl zavřený. Soused nám řekl, že nejsme ani první, ani poslední, kdo se nechali nachytat a že je to takhle už dlouho. Podali jsme trestní oznámení a peníze nám stejně nikdo nevrátil. Zkoušeli jsme tam volat, ale marně, telefon už nám nikdo nezvedal a na e-maily taky nereagovali.
Moniko, se společností která Vás podvedla nnemá současný provozovatel nic společného. Pokud budete pokračovat v těchto neopodstatněných provokacích podáme na Vás trestní oznámení. Ivan Krebs majitel hotelu Žákova hora
Dobrý den, máte ještě volné pokoje v rozmezí od 28. do 30. 9.? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, v tomto termínu Vás rádi ubytujeme.
Pěkný den
Ivan Krebs
Děkuji za odpověď. Prosím o sdělení IČ, pod kterým podnikatelskou činnost hotelu Žákova Hora provozujete. Na stránkách nemáte uvedeno IČ, což je v rozporu s ustanovením § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Děkuji.
😊
Dobrý den,
Děkuji Vám za odpověď. Tedy všechny pokoje již vypadají tak jak je již
teď prezentujete na portále slevomat.cz nebo se opět jedná pouze o dva
pokoje ve vrchním patře a Vaši zákazníci dostanou jiné?
Děkuji za odpověď
Mýlíte se na fotografiích je jeden pokoj z 2NP a jeden ze 3 NP …
Dobrý den,
uvádíte, že jste s podvodnou firmou ukončili spolupráci, přesto na tomto
portále inzerujete stejné fotografie jako tenkrát oni, které v žádném
případě neodpovídají skutečnosti. Jak nám sám personál potvrdil
v minulých letech obrázek pokoje, který zde inzerujete odpovídá jednomu
pokoji v hotelu, zbytek pokojů je sotva horší „ubytovna“ vhodná tak
akorát možná pro dětské tábory. My jsme byli v pokoji s plísní,
špínou, polámanými plastovými poličkami v koupelně, s poněkud již
starším opotřebovaným vybavením. Pokud hosty dále ubytováváte na
základě této nabídky do pokojů odpovídající té hrůze, v čem jsme
byli my, mohli byste se tím dopustit nekalých obchodních praktit. Doufám,
že se tomu tak neděje…
Firma používala naše fotografie.
Dobrý den,
prošel hotel i větší rekonstrukcí? Máme špatnou zkušenost z minulých
let (kdy podivná firma měla hotel v podnajmu). Nafocené pokoje na internetu
byli pouze dva v celém hotelu. Ostatní pokoje byli velké akorát pro postel,
všude špína, plíseň… a to nejen na pokojích ale i ve „wellnesu“,
masér byl v jakési malé komůrce a mnoho dalšího.
Děkuji za odpověď
S firmou která měla hotel pronajatý v roce 2016 byla ukončena smlouva již v loňském roce.
Dobrý den, jak to vypadá s opravou bojleru? Loni jsem přes jiný slevový portál zakoupila pobyt a ten mi byl bez náhrady zrušen kvůli havarii… Fotky uvedené zde byly naprosto totožné jako na portálu Kouzelný děda. S pozdravem Kateřina Zíková
Dobrý den obraťte se na společnost které jste zaplatila za pobyt. A pokud jste byla podvedena obraťte se na policii ČR. My s touto záležitosti nemáme nic společného. Pěkný večer. Ivan Krebs – majitel hotelu Žákova hora
Dobrý den, meli byste prosím volný dvouluzkovy pokoj na 2 noci v rozmezí od 6.8.-11.8.???
Dobrý den od 7.8. máme pokoj volný
Dobrý den,máte volný dvoulůžkový s polopenzí na 3 noci v co
nejbližším termínu, a rostou
?
Dobrý den, můžeme vás ubytovat od 8. do 11. tohoto měsíce. Minulý týden houby rostly jak je to tento týden nevím, protože tam nejsem. Máme vám pobyt rezervovat? Případnou objednávku zašlete na e-mailovou adresu: info@hotelzakovahora.cz Děkuji. Krebs
Dobrý nechápu jak se tento hotel může objevit na slevové portálu,loni jsme měli sem rezervaci a napsali nám ze je hotel zrušen bez jakékoliv kompenzace
S podvodnou firma, která Vás poškodila byla ukončena smlouva již
v roce 2016.
V současné době již hotel provozuje majitel. Musíte se obracet na ty,
kterým jste poslali peníze. Hotel Žákova hora je nemovitost se kterou jste
žádnou smlouvu neuavřeli.
Pěkný den
Ivan Krebs
Dobrý den, prosím o rezervaci dvoulůžkového pokoje v termínu
11.9–13.9.
Hana
Dobrý den, rezervace byla provedena
Pěkný den
Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda byste náhodou neměli ještě volno
pro 7 osob a pejska na víkend od 18. 8. – 20. 8. (popřípadě
11. 8. – 13. 8. )
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Dobrý den, 11. 8. – 13. 8. 2017 Vás můžeme ubytovat.
Předpokládám, že budete potřebovat 2 pokoje?
Děkuji za odpověď.
Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Herálec
Dobrý den, máte volný dvojlůžkový pokoj od 11.9–13.9. Děkuji za
odpověď.
Hana
Dobrý den, 11. 9. – 13. 9. 2017 Vás můžeme ubytovat. Máme Vám
pobyt rezervovat? Děkuji za odpověď. Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Herálec
dobrý den,děkuji za odpověd..chtěla jsem se zeptat na cenu s přistylkou a polopenzí i pro syna.Jana
Dobrý den, cena přistýlky je 200,–Kč/noc polopenze pro děti do 12 let
za 160,–Kč/den
Pěkný den
Ivan Krebs
hotel Žákova hora
59201 Herálec 400
Dobrý den,je volný termín 10.8–12.8. pro dva? Děkuji za odpověď. Vávrová
Dobrý den, v požadovaném termínu Vás rádi ubytujeme.
Pěkný den
Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Dobrý den,
máte ještě volný termín od 4.8. do 6.8.2017 pro dva?
Děkuji za odpověď. Kristýna
Dobrý den,
potvrzujeme možnost rezervace v požadovaném termínu
Máme Vám pobyt závazně rezervovat?
Děkujeme za odpověď.
Pěkný den
Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Herálec
Dobrý den, máte, prosím, volný dvoulůžkový pokoj od 4.8.-6.8.?
Děkuji klubalová
Dobrý den,
potvrzujeme možnost rezervace v požadovaném termínu
Máme Vám pobyt závazně rezervovat?
Děkujeme za odpověď.
Pěkný den
Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Herálec
dobry den,je volny termin 7.8–20.8…a je možnost přistylky pro 15 syna.děkuji
Dobrý den,
potvrzujeme možnost rezervace v požadovaném termínu
Možnost přistýlky pro syna je.
Máme Vám pobyt závazně rezervovat?
Děkujeme za odpověď.
Pěkný den
Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Herálec
Dobrý den, je volný termín 17.8.-20.8 nebo 30.8.-2.9.2017 pro 2 dospělé a 1 dítě do 12ti let? Je možnost v pokoji LUX i přistýlka v případě zájmu? Děkuji za odpověď. I.
Dobrý den,
potvrzujeme možnost rezervace v požadovaném termínu
V pokoji LUX není možná přitýlka
Máme Vám pobyt závazně rezervovat?
Děkujeme za odpověď.
Pěkný den
Ivan Krebs
Hotel Žákova hora
Herálec
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer, je zde prosim nekdo, kdo se nedavno vratil z dovolene v tomto hotelu? Dekuji
Dobrý den, pokud stojíte o recenzi, či hodnocení hotelu přímo zákazníky, kteří služby využili skrze náš portál, stačí scrollovat dolu pod nabídku. Najdete hodnocení zákazníku, v některých případech doprovázané autentickými fotografiemi. :) Tomáš