Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Snídaně v hotelové restauraci Symphonia v Dejvicích: all you can eat & drink
Hodnocení podniku Symphonia Restaurant
Velmi milá obsluha, příjemné prostředí a dobrý výběr. Dobrý je i dostupnost – restaurace je kousíček od zastávky tramvaje. Příjemně mě překvapil výběr z teplého i studeného bufetu i sladká sekce.
Trošku vázla obsluha při sklízení ze stolů a uvítala bych lepší kávu, která celkový dojem kazí.
nabídka, klid, personál
Příjemné prostředí, velký výběr
Děkujeme za pochvalu! Marek Horký, Marketing Manager
Vše, včetně ochotného personálu…to se jen tak nevidí :-)
Děkujeme za pochvalu, snažíme se, aby naši hosté odcházeli maximálně spokojeni. S pozdravem Marek Horký, Marketing Manager
Skvělý výběr za rozumnou cenu. Všechno bylo snad ještě lepší, než jsme čekali. Prostředí restaurace je příjemné, velmi se nám líbil způsob, jak byly jednotlivé pokrmy nabízeny na pultech. Rozhodně doporučujeme.
Děkujeme za doporučení a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem Marek Horký, Marketing Manager
Bohatá nabídka sladké/slané
Nic moc káva, ale vypít se dá
Děkujeme za recenzi, chuť snídaňové kávy je vždy trochu subjektivní, v každém případě jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na další návštěvu. Marek Horký, Marketing Manager
Výborná snídaně, vše, na co si člověk vzpomene, včetně utopenců. Káva výborná. Příjemné přivítání i rozloučení. Určitě se vrátíme.
Děkujeme za pochvalu a těšíme se na Vaši další návštěvu! Marek Horký, Marketing Manager
Byl to dárek pro syna a skorosnachu, kteří trávili dovolenou v Čechách a moc se jim to hodilo. Prostředí i jídlo prý bylo super…
myslím, že nic…
Jsme rádi, že jsme vám všem udělali radost a těšíme se zase někdy na viděnou. Marek Horký, Marketing Manager
Bohatý výběr
Vše moc chutné
Nejlepší croissanty :)
Jsme rádi, že Vám chutnalo a těšíme se na Vaši další návstěvu. Marek Horký, Marketing Manager
Velký výběr jídla i nápojů, příjemné prostředí
Mále skleničky na pití, nevěděli o naší rezervaci
Dobrý den, děkujeme za dobré hodnocení. K Vašim výtkám: skleničky jsou klasické hotelové snídaňové, můžete je však naplnit kolikrát chcete. Uplatnění voucheru na snídani Sněz, co můžeš není podmíněno rezervací, možná proto tedy obsluha opomněla předem rezervovat stůl (vždy lze totiž nalézt volný stůl). Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem, Marek Horký, Marketing Manager
Toto byl luxusní zážitek, moc prima! Obsluha nás zdravila a vítala již venku před vchodem, což byl docela šok 😊
Jídlo bylo skvělé, výběr, čisté prostředí a pán na recepci byl moc příjemný a ochotný co se týče parkovací karty. I rezervace termínu proběhla v pořádku.
Obsluha restaurace ani nevěděla, co má dělat s voucherem, nechali nás stát u dveří s tím, že musíme čekat na managerku, kterou se ani nepokusili sehnat. To nám pokazilo celou snídani, za tu cenu bychom očekávali alespoň náznak snahy nás například jen usadit, když už nevěděli, co s námi.
Dobrý den, je nám líto, že jste nebyli zcela spokojeni s našimi službami, ale v den Vaší návštěvy byla obsluha restaurace velmi vytížená a zřejmě se Vám tedy nedostalo 100% uvítání. Určitě uděláme vše pro to, aby se podobné případy neopakovali. Děkujeme za pochopení, Marek Horký, Marketing Manager
Prostředí, personál i jídlo OK.
Asi je to lokalitou, ale i tak docela přemrštěná cena snídaně. I v centru dělají různé hotely akce o 100 Kč levnější se stejně bohatým výběrem…
Dobrý den, cena hotelové snídaně je srovnatelná s obdobnými hotelovými nabídkami, cena o 100 Kč nižší pro dané hotely s největší pravděpodobností znamená prodej pod náklady. V každém případě nás velice těší, že jste s našimi službami byli spokojeni. Děkujeme za návštěvu, Marek Horký, Marketing Manager