Posílejte fotky z dovolené blízkým přímo do fotorámečku ZOOM.ME
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, mám stejný problém jako paní Zuzka. Nelze aktivovat
účet – zaregistroval jsem se, ale neustále to hlásí „tento mail není
registrovaný“. Při pokusu „najít přítele přes wifi“ se také nic
neděje. Chci li se do stažené aplikace jakkoliv přihlásit (přes mail,
facebook…), rovněž to nelze.
Na vaši zákaznickou podporu se mi nedaří dovolat. Nechci věřit, že jsem
koupil dva nefunkční rámečky…
Prosím o odpověď a tel. číslo, na které se lze obrátit o pomoc.
Děkuji
Dobrý den, Vše jsme přetestovali a všechny funkce funguji tak jak mají. Prosím volejte 546606021 a technik s Vámi projde vše krok po kroku tak aby Vám vše fungovalo jak má. S pozdravem Libor Poušek
Dobry den, aplikace zoom.me neni v appstoru, pise mi to „item not available“ nejaka rada?
Dobrý den, Výrobce už dal vše do pořádku a aplikace je zase na appstoru ke stažení. Omlouváme se za komplikace. S pozdravem Libor Poušek
Dobrý den, nedaří se mi v aplikaci aktivovat účet – zaregistrovala jsem se, ale slibovaný mail nepřišel a k účtu se nelze přihlásit. Psala jsem vám email, ale marně čekám na odpověď, je jiné řešení než vrácení rámečků? Děkuji
Dobrý den,mám od vás rámeček a nejdou mi odesílat fotky z mobilu do rámečků.Stejny problém máme všichni v rodině.Píše mi to že se nelze spojit ze servery. Nevite kde je problém?Děkuji za odpověď
Dobrý den, Pokud problém pořád přetrvává, kontaktujte nás prosím na emailu. Děkuji. S pozdravem Libor Poušek
Dobrý den, jak velké rozlišení fotografie je rámeček schopen max. zvládnout (zobrazit). Zobrazí fotografii velikosti např. 6–8 MB. Děkuji.
Dobrý den, Aplikace pro zasílání fotek má funkci pro úpravu fotek do požadovaného rozměru (rozlišení). Tím pádem upraví i velikost odesílaného souboru. Fotky nahrané přes kabel si pro zobrazení upraví rámeček sám. S pzodravem Libor Poušek
Dobrý den, omlouvám se, nejsem zrovna odborník přes počítačovou techniku. Můžu do rámečku stáhnout fotky z počítače běžně přes kabel (jako třeba funguje pevný disk nebo fleška)? Nebo to lze pouze ,,vzduchem''? Děkuji
Dobrý den, Fotky lze nahrát také přes kabel z PC. S pozdravem Libor Poušek
Dobry den, je ramecek vhodny prp babicku, pokud ma pouze internet v siti a nema wifi? Dekuji
Dobrý den, Rámeček lze k internetu připojit pouze přes wifi. S pozdravem Libor Poušek
Dobrý den, pokud pošlu více fotek, fotky se nějak automaticky promítají (střídají) v rámečku nebo je zobrazována jen poslední?
Dobrý den, Standardně se všechny fotky střídají dokola, ale rámeček má mnoho nastavení kde je možné přehrávaní fotek různě měnit. S pozdravem Libor Poušek.
Podporuje aplikace i IOS systém??
Dobrý den, Aplikaci máme pro všechny 3 běžně používané systémy: Android , iOS i Windows mobile. Fotky lze tedy posílat i z Apple zařízení. S pozdravem Libor Poušek
Dobrý den, je možné ovládat najednou více rámečků? Tedy koupit například rámeček pro manžela, rodiče a tchánovce a do každého posílat jiné fotografie? Děkuji
Dobrý den, V aplikaci lze vybrat které fotky se pošlou na který rámeček. Můžete poslat 10 fotek naraz na 20 rámečků ale i jednu na jeden konkrétní rámeček. V aplikaci máte rámečky jako „přátelé“ a jednoduše a intuitivně je lze vybírat stejně jako fotky. S pozdravem Libor Poušek
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, jaka je velikost pameti rámečku čistě pro fotky, když není vložena pam. karta? A co se stane v případě, že se paměť tabletu zaplní fotkami poslanými z mob. aplikace? Dochází k automatickému mazání starých snímků, aby bylo možné zobrazovat ty nové? Díky za info – rámečky jsme objednali dva pro babičky a dnes mam přišly :)
Dobrý den, V rámečku je cca 2,5 GB volných pro foto a zbytek je zabrán operačním systémem android. Rámeček nikdy nic sám nemaže. Pokud dojde k jeho zaplnění , je potřeba fotky ručně vymazat. S pozdravem Libor Poušek