5× kuřecí kapsička Huhubamboo pro pejsky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
dnes jsme se pokusili vyzvednout Vaši předchozí akci, na žvýkací kosti
v Brně.
Ani na jedné prodejně nebyly balíčky. Prý v pátek, my ale bydlíme mimo
Brno a 9.7. odlétáme na dovolenou, proto jsme do Brna dnes jeli..
Takže vouchery na 2 balíčky bohužel propadnou…
Dobrý den, omlouváme se za nedopatření. Ale situaci určitě spolu dořešíme. Až to tedy bude možné kontaktujte mne prosím přes naši centrálu Pet Center na tel. č. + 420 255 734 501 s dotazem ohledně dořešení Slevomatu a přepojení na marketingové oddělení. Děkuji vám za pochopení a přeji hezký den. Tým Pet Center.
Dobrý den, dnes jsem si volal a pak následně se stavil, u nás v Brně na Heršpické a váš ochotný a vstřícný personál mě vyhověl a kapsičky jsem si vyzvednul. Jediný co mě trochu zarazilo bylo to že jsem si na personál stěžoval !! Je možné že to souvisí s mým prvním dotazem,kde jsem upozorňoval na nedostatek množství na prodejně. Myslím že to není problém personálu ale spíš centrálního skladu a logistiky. Jinak vše ok, spokojenost jak s kapsičkami tak i s velice ochotným personálem.
Dobrý den, Petře, jsem ráda, že kapsičky máte a vše dopadlo dobře. Ohledně stížnosti – s prodejnou jsem mluvila osobně a dotazovala se na situaci, spíše bych řekla, že se jedná o nepochopení situace. Kolegy na prodejně pochválím a řeknu jim, že jste byl spokojen. Určitě uvítáme vaše hodnocení i v akci:) Děkuji a hezký den, za tým Pet Center, Karolína
Dobrý den, chtěla jsem se Vás prosím zeptat, zda-li bude také někdy
možnost koupě pamlsků a kapsiček pro Olomouc.
Děkuji.
S pozdravem Jana Zmeltyová
Dobrý den, Jano, určitě v dohledné době budeme pouštět akci na pamlsky pro pejsky, která bude platná na všech prodejnách. Sledujte nás a snad se vám trefíme do vkusu:) za tým Pet Center, Karolína
Dobrý den, dneska jsem byl na prodejně v Brně na Heršpické a chtěl jsem si vyzvednout kapsičky na voucher ale bohužel neměla dostatek skladem a zboží objednávají v pátek tak že přijde až v příštím týdnu a neví zda v úterý nebo v pátek jelikož jsou v týdnu 2 svátky. Vouchery mají ale platnost do 9.7 to je neděle. Co mám dělat když nebude mít dostatek zboží na prodejně?, prodlouží se platnost voucheru, nebo mám pak objíždět Brno a hledat kde je mají?, ačkoliv jsem si zakoupil vouchery na určitou prodejnu?
Dobrý den, Petře, omlouvám se za nedopatření. Určitě nemusíte hledat náhradní řešení, zboží pro vás bude připraveno na prodejně v blízké době – od pátku dále. V případě, že byste se nemohl v termínu dostavit, prosím, kontaktujte prodejnu, domluvte se s nimi na uplatnění voucheru a uchování zboží pro osobní vyzvednutí. Děkuji za pochopení a hezký den. Za tým Pet Center, Karolína
Já se ale ptala na kapsičku pro pejsky, ne pro kočičku!
Dobrý den, Alexandro, omlouvám se, přehlédla jsem titulek a samozřejmě je to kapsička. Není to kaše, je to masová kapsička. Za tým Pet Center, Karolína
Dobrý den, jde o sypké nebo kašovité krmivo? V popisu je sice napsáno, abychom jej do misky vysypali, ale s kapsičkami jsem měla dosud zkušenost, že jsem ji musela jako kaši ze sáčku vymačkat!?
Dobrý den, Alexandro, kapsička není typicky sypká jako granule. Je to masová kapsička pro kočičku, takže postupujte při servírování jak jste zvyklá:) Za tým Pet Center, Karolína
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, pokud si koupím kapsičky, můžu si je vyzvednout v Pet Centru v Karlových Varech v Globusu?
Dobrý den, voucher si zakoupíte na konkrétní prodejnu, která je uvedena v seznamu a tam také pro vás kolegové zboží připraví. Děkujeme za pochopení a hezký den. Tým Pet Center.