Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Užijte si japonskou hostinu: Sushi set s 33 fantastickými kousky
Hodnocení podniku Sushi-Miomi
skvělá nabídka sushi
obsluha vázne
Vynikající, škoda ze nedělají denní menu 😊
Výborné sushi. Celkově výborné.
Restaurace by zasloužila větší péči (úklid, vrzající dveře, upadlá klika na wc).
Všechno sushi je vždy vynikající 😍
vše
Bohuzel bylo plno a museli jsme cekat nez k nam prisel cisnik. Jinak ok
V teto restauraci jsme byli jiz po nekolikate.. vzdy velice tragicky personal, ale doted to zachranovala kvalita jidla..
K me posledni zkusenosti – Pro uplatneni voucheru jsem si do restaurace zavolal rano, ze chceme pro4 osoby rezervovat stul na 21h, mladik se na mou otazku slysitelne zacal odebirat nekam do zazemi, kde se zavrel-asi aby ho neslyseli nadrizeni, a rekl mi, ze maji otevreno pouze do 22h, at si dame rezervaci drive.. Ujistil jsem se, zda ma restaurace otevrene do 23h a mladik mi odpovedel, ze normalne ano, ale zrovna dnes(sobota- plne centrum lidi) maji vlastne jen do 9.. a kuchar, ze odchazi v 8…postupne tedy snizoval cas, asi aby stihl tramvaj v 21 z Trznice, kdyz by mohl zavrit „kram“ driv… cele mi to nejak nesedelo a hovor jsem ukoncil s tim, ze si zavolam pozdeji..
hledal jsem kontakt na nejake administrativni centrum Miomi, kam bych si mohl zavolat, overit zamestnancovo jednani.. nedohledal jsem zhola nic..
tak jsem se vydal kolem poledne osobne do restaurace.. za pultem jsem videl nejvetsi pocet lidi, evidentne patricich k podniku, tak jsem se vydal primo mezi ne, abych mohl zopakovat svuj pozadavek z rana.. v tom jsem dle hlasu samozrejme poznal zamestnance, ktery me do telefonu tak odmitl a on evidentne poznal me.. zkratka se v tu chvili pred svymi nadrizenymi malem pos*al..
rezervace na21h v tu chvili samozrejme nebyla problem.
Takze jsme vecer vyrazili na jidlo, ktere bylo evidentne oschle z lednice uz nekdy z rana..snad tehoz dne..
jako perla na zaver se jedna z nasich hostu zavrela na toalete (ne vlastni vinou), ze ktere nebylo uniku.. nez si jejiho kriku vsiml nekdo z personalu, museli jsme se ji vydat naproti sami a zamestnankyne restaurace nam k cele situaci rekla pouze to, ze se to tam stava a ze to neni jeji starost, ze ona je tu pouze na brigade.. bez omluvy.. Coz samozrejme chapu, ale co by hosta me to absolutne nemusi zajimat..
Takze asi takhle ohledne nasi posledni.. opravdu posledni navsteve Sushi Miomi v Olomouci.
Sushi bylo výborné ALE ostatní zážitky a zkušenosti s tímto podnikem zcela převážily…
Poprvé jsme chtěli na sushi jít 26. 7. (bez předchozí rezervace – neboť nebyla dle isntrukcí třeba). Kouřící slečna servírka nás (tady ještě velice slušně) odmítla s tím, že dnes přijímají pouze rezervované a že je v restauraci sama a stejně není maso. Dobře, to se dá pochopit. Sice by neměli být překvapení, když dají akci na Slevomat a lidé vouchery zakoupí a tím pádem i více chodí, ale to chápu, může se stát. Proto jsem hned druhý den do restaurace zavolala a rezervovala stůl na 2. 8. v 19hodin. Tohoto dne jsme se dostavili, ašak na restauraci byl pouze nápis „Dne 2. 8. 2017 z technických důvodů zavřeno“. Dobře, může se stát cokoliv (havárie vody, nejde proud…) ale když se nikdo neozve (a že si nevzali číslo – to nikoho neomlouvá). To už jsem byla solidně naštvaná. Další den jsem tam volala, (samozřejmě se nikdo za včerejšek ani neomluvil) a požadovala jsem, aby další den ve 12hodin bylo sushi připravé k obědu, že si jej osobně vyzvednu. Slečna si vzala mé číslo a že ještě zavolá. Samozřejmě se nedělo nic, a když už jsem asi podesáté volala (a poslala jednu sms), bylo mi jasné, že pro sushi nemusím jezdit. Přítel se nakonec ještě večer rozhodl, že tam zajede. Tam mu jen sdělili, že mi telefon nebrali, protože měli moc práce (ale mohli samozřejmě zavolat později až by tolik práce nebylo…) a že sushi bude za hodinu. Přijel znovu za hodinu a čtvrt, načež mu bylo sděleno, že dvacet minut. Čekal tam tedy další půlhodinu, ale sushi dostal!!! Psala jsem, že bylo výborné, ale podnik rozhodně nemohu doporučit. A kousků nebylo 33 ale jen 26.....
pestrost zboží
chuť
rychlost přípravy zboží
cena za zboží
není co vytknout!
Téměř nulová komunikace s provozovnou v Olomouci – nezvedají telefony
Zkažený salát – zjistili jsme až doma (brali jsme si takeaway)
Služby i kvalita jídla se od otevření restaurace hodně zhoršily. Příště raději sushi odjinud.
vše
Chuťově výborné.
Neodřezané konce rolek, občas se sushi rozpadalo, hůř srolované
Sushi vynikající jako vždy. Poprvé jsem využil odnos s sebou – perfektně zabalené.
Snaha vyhnout se možnosti placení kartou , ačkoliv tuto formu placení nabízí (přiobjednával jsem si jídlo mimo voucher) – obsluha tvrdila, že nefunguje platební terminál. Když zjistili, že mi nemají jak vrátit, najednou terminál fungoval. Bohužel tato skutečnost se mi stala opakovaně.