Chorvatský Gradac na 7 nocí v září s ubytováním ve vile či penzionu vč. dopravy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před koupí voucheru je nutná předrezervace termínu v CK na tel.: 581 605 080.
nebo e‑mailu prihlasky@bontonck.cz - Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na e‑mailu prihlasky@bontonck.cz
- Sdělte jméno, příjmení, datum narození u všech osob. Dále telefonní kontakt, nástupní místo a kód voucheru.
- Pokud si dokupujete další služby, nahlašte prosím také.
- Na základě Vámi zaslaných údajů CK připraví smlouvu o zájezdu, kterou je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Pokyny k odjezdu obdržíte 7 dní před termínem.
- Dítě do 11,99 let na přistýlce 2990 Kč.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK. V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat. Po podpisu smlouvy se storno řídíVOP CK BON TON.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je ještě volný nějaký 2 lůžkový pokoj s kuchyňkou či bez v termínu 15.9.-24.9.?
Dobrý den,
zajímalo by mě, jestli je u každého pokoje v penzionu Velimir vlastní
sociální zařízení.
Děkuji za odpověď
Viz minulá odpověď
Dobrý den,
je v penzionu Velimir na každém pokoji vlastní sociální zařízení?
Dobrý den, každý pokoj má vlastní zařízení, některé přes
chodbu.
S pozdravem
Dobrý den,chtěla bych se zeptat na vybavenost kuchyněk ve vilách( nádobí,příbory,skleničky,hrnky atd) děkuji.
Dobrý den, všechny vily jsou vybaveny základním nádobím. Spíše ale už nemáme ve studiích s vlastními kuchyňkami volno.
Dobrý den chci se zeptat jestli máte ještě volné vily s kuchyňkou v termínu 15.9–24.9
Dobrý den, nemáme.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je ještě volný nějaký 2 lůžkový pokoj s kuchynkou v termínu 15.9.-24.9.?
Dobrý den, už jsme se domluvili po telefonu.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte ještě k dispozici 2 lůžkový pokoj
v termínu 15.9.-24.9.? Děkuji
Dobrý den, paní Dvořáková, ještě máme volno. Zavolejte nám pro
předrezervaci a pak si prosím zakupte vouchery.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda máte dvě volná místa
v termínu
1.9.2017 – 10.9.2017,děkuji za odpověď
Dobrý den, v tomto termínu ještě máme volno.
Dobrý den měla bych zájem ó termín 8.9–17.9 byli by jsme dva dospělí a tři děti 14/9/4let můžu poprosit karkulaci ceny …a ještě bych se chtěla zeptat zda na pokoji je kuch.kout lednice…a ještě jestli by šlo průchozí pokoj ???či pokoje vedle sebe…dekuji
Dobrý den, momentálně už máme všechny pokoje v rezervaci. Prosím vyberte si jiný termín.
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat ,jestli lze zakoupit dva vouchery a vzít s sebou ještě jedno dítě které by spalo s náma bez přistýlky. A mělo by místo v autobuse nebo by jsme ho to místo museli zaplatit. Děkuji nashledanou.
Dobrý den, dítě do 12ti let máte za 2990 Kč. Starší za cenu voucheru.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je ještě volný termín od 15.9.-24.9.. pro dvě
osoby.
Děkuji
Dobrý den, ano máme volno.
Dobrý den, prosím při vlastní dopravě je možná nějaká sleva? Vila Teo, 2 osoby a malý pejsek. Děkuji
Dobrý den, sleva možná není. Prodáváme ve voucheru balíček služeb, který nelze rozdělit. Ve Vile Teo už máme volno jen v termínu 15.9.
Dobrý den, bylo by možné jet ve více osobách a mít pokoje nějak u sebe? :) A když máte napsané že uplatnit vouchery do 14.7. to znamená co? Jen zaplatit ne? Děkuji a odpověď :)
Dobrý den, samozřejmě by bylo možné jet ve více osobách a pak mít
i ubytování blízko sebe. Ale musí být volno, takto pod vzkazem, když
neznám termín Vám nemohu dostupnost ověřit. Nejrychlejší bude, když
zavoláte do CK a domluvíte si předrezervaci. Poté až zakoupíte vouchery.
Které uplatníte nejlépe hned, aby Vám předrezervace nepropadla.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Muzeme vzit pejska?
Ano, do Vily Teo nebo Josko. Pouze však na vlastnu dopravu, do autobusu máme zákaz brát zvířata.
Dobrý den. V případě, ze bychom měli dopravu vlastní by byla jaká cena pro 2 dospělé a dítě 3 roky s polopenzi? Dekuji
Dobrý den, akci prodáváme jako balíček služeb. Nelze tedy
„rozpůlit“ a vzít za zvýhodněnou cenu jen ubytování. Můžete však
zakoupit vouchery a dopravu nevyužít.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den, měla bych zájem o dovolenou v termínu 16.9 do 24.9 s autobusovou dopravou, nástup Praha a s možností dokoupeni polopenze mohla bych poprosit o celkovou kalkulaci ceny děkuji moc Křížová.
Dobrý den, cena voucheru + 2000 * počet osob.
S pozdravem
Dobrý den. Je možné vzít do autobusu dětskou autosedačku?Dítě má 1.5, bez ní si cestu neumím představit. Moc děkuji!
Ano, je to možné. U nás musí mít každé dítě v autobuse své
místo.
CK BON TON
Dobrý den když bych si zamluvila termín 8.9–17.9 do kdy se to musí zaplatit?dekuji
Dobrý den, zavolejte do cestovní kanceláře, kdy je volno. Pro kolik osob atd. Vouchery musíte zaplatit hned.
Dobrý den Chtěla jsem se zeptat když bych chtěla připlatit polopenzí kolik je příplatek a zda je možné pokoj i s přistýlkou .
Dobrý den, polopenze se připlácí 2000 dospělá a 1800 pro dítě do 12 let. Přistýlka je možná – dítě do 12 let platíte v CK.
Dobry den, prosim Vas mate jeste volne 2 mista v terminu : 8.9. –
17.9.2017 ?
A jakr apartmany jsou volne? Predem dekuji
Mame dost volnych mist. Zavolejte nam prosim v pondeli do ck pro predrezervaci.
Ano to je mi jasné, že pokud budu cestovat sama, připlatím 2,500 za jednolůžkový pokoj, ale uvádíte: Cena platí při obsazení pokoje min. 2 osobami, tzn. při koupi min. 2 voucherů. Takže i pro jednu osobu platí tato cena? Zaplatím celkem 3490+2500?
Ano, je Vam to jasne. Presne jak pisete
Dobrý den, pokud bych cestovala sama a požadovala bych samostatný pokoj, kolik budu platit?
Dobrý den, uvádíme u akce:
Příplatek za jednolůžkový pokoj 2 500 Kč
Hezkou sobotu
Dobry den .chci se zeptat aitobusova doprava je tam i zpet? Nebo pouze tam?
Dobrý den, paní Ivano, samozřejmě obousměrná. Přece bychom Vás v Chorvatsku nenechali…
Dobry den,česka nastupni mista krome Prahy nejsou?
Dobrý den, jsme cestovní kancelář z Moravy, takže máme nástupní místa spíše tam.
Dobrý den, sestra nemá platný pas, je možné cestovat do Chorvatska na občanský průkaz? Popřípadě které země akceptují občanku? Děkuji.
Dobrý den, do Chorvatska můžete vycestovat i na občanský průkaz.
Viz aktuální doporučení Ministerstva zahraničních věcí
http://www.mzv.cz/jnp/cz/encyklopedie_statu/evropa/chorvatsko/cestovani/documents.html
Dobrý den,
Náhodou termíny na měsíc červenec nejsou žádne?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, za zvýhodněnou cenu na slevomatu promujeme září. Pokud chcete červenec, sledujte nabídku last minute na našich stránkách.
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda by se dalo domluvid na nástupním místě Ostrava nebo Frýdek Místek? Děkuji za odpověĎ.
Dobrý den, tyto nástupní místa nabízíme standardně
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli by mohla jet dcera s kamarádkou, když jim je 17 let bez dospělé osoby?
Dobrý den, možné by to bylo s Vaším souhlasem, ale na tuto akci už nemáme volná místa.