Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Poznávací exkurze do Osvětimi a Březinky včetně poutavého výkladu

4,7 / 5 CK2 Osvětim - Polsko (mapa) 1 350 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Daniel

Dobrý den,
byla by nějaká možnost, jak získat dvě místa na den 17.11.?
Děkuji a přeji pěkný den
Daniel M.

CK2

Dobrý den, Danieli, děkujeme za Váš zájem o naše služby, ale termín 17. 11. je bohužel již plně obsazen. Volnou kapacitu Vám v tuto chvíli můžeme nabídnout v termínu 25. 11. 2017. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Tereza

Dobrý den, mám koupený 2× zájezd do Osvětimi na 18. 11. ale 1 zaregistrovaný člen bohužel nemůže. Může na jeho jméno jet někdo jiný? Děkuji za odpověď. T.

CK2

Dobrý den, Terezo, případnou změnu účastníka nám je nutné nahlásit písemně. Napište nám, prosím, email, koho za koho si přejete vyměnit. Výměnu Vám zde provedeme a zašleme novou cestovní smlouvu. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Klára Svěráková

Dobrý den,

ráda bych zakoupila voucher na fakturu. Je to možné?
Děkuji
Svěráková

Slevomat.cz

Krásný den, Kláro. Nákup na fakturu je možný u nabídek, kde lze platit bankovním převodem. V takovém případě se vytvoří objednávka s platbou bankovním převodem, poté je potřeba se obrátit na konkrétního poskytovatele, zda Vám fakturu s našimi platebními údaji vystaví či nikoliv. U této exkurze lze ale platit pouze kartou online nebo přes Twisto. Obávám se tedy, že v tomto případě nákup na fakturu nebude spíše možný, můžete se ale i tak zkusit zeptat na tel. CK +420 737 527 1­78 nebo na e-mailu recepce@ck2.cz. Zdraví Janča

Martin Živný

Chci si objednat tento voucher. Dopravu chci zvolit po vlastni ose. Jelikoz budu od 22.11 v Krakove. Jde uplatni vocher pouze na prohlidku s ceskym pruvodcem?
Dekuji za odpoved.

CK2

Dobrý den, pane Živný, zájezd do Osvětimi nabízíme pouze jako komplexní balíček všech služeb, tedy včetně autobusové dopravy. Vlastní doprava a zakoupení samostatné prohlídky tak bohužel nejsou možné. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Míša

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, mám již zaplacený voucher na 18.11.2017..
šel by ještě změnit termín odjezdu na 17.11.2017 a jak?
Děkuji za odpověď

CK2

Dobrý den, Míšo,
změna termínu je možná. Postačí číslo voucheru uvést do poznámky s textem, že se jedná o voucher na 18/11 a my Vám voucher následně uplatníme i na 17/11. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Lenka

Dobrý den, přidáte ještě do nabídky termín 28.10., když máte místa?

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, k dispozici na Slevomatu jsou vždy pouze uváděné varianty. Krásný den

Michal

Dobrý den, kolik volných míst ještě máte na 18.11.2017 a lze to platit formou FKSP ?
 díky

CK2

Dobrý den, pro termín 18. 11. 2017 jsme navyšovali kapacitu. V tuto chvíli tak zbývá ještě dostatek volných míst. Bližší informace o tom, jak byste si přál provést platbu, nám prosím zašlete do emailu. Děkujeme. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Hana Kučerová

Dobrý den , včerá jsem zakoupila 2 vouchery na termín 28.10.2017 .
Chtěla jsem provést potvrzeni rezervace , ale bohužel mi byla potvrzena pouze jedna rezervace (tedy jedno místo) z důvodů obsazenosti na tento termín(systém stále ukazuje 3volná místa.
Zájezd je společný výlet pro mne a dceru,dárek k narozeninám.
Prosím , jak nyní postupovat?
Děkuji s pozdravem Kučerová Hana

CK2

Dobrý den, paní Kučerová, děkujeme za Váš dotaz. Odpověď s možným řešením situace jsme Vám zaslali na email. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Michaela Albrechtová

Dobrý den, mám zakoupeny 2 vouchery na 11.11. a teď, když jsem chtěla vyplnit přihlášku, mi to hlásí, že je tento termín již obsazen. Je možné se přihlásit na jiný termín, i když je na voucheru datum 11.11.? Děkuji za odpověď

CK2

Dobrý den, paní Albrechtová, můžete se přihlásit i na jiný termín, s tím že kódy voucherů nám v přihlašovacím formuláři uvedete pouze do pole „Poznámka.“ Ověřit Vám nepůjdou právě z toho důvodu, že je máte zakoupené na jiný termín. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Monika Konarikova

Dobrý den, měla bych zájem o dvě místa na datum 18.11.2017 s nás­tupem v Hradci Králové. Je ještě volno?
Dále když koupím dva vouchery hned za sebou je jistota, že budeme mít v autobuse místa vedle sebe? Velice děkuji.
Koňaříková

CK2

Dobrý den, na termín 18. 11. ještě pár volných míst zbývá. Doporučujeme včasné přihlášení. Po zakoupení voucherů je nutné se k zájezdu přihlásit prostřednictvím formuláře na našich webových stránkách www.ck2.cz. Všechny osoby, které přihlásíte v rámci jednoho formuláře, budou v autobuse automaticky usazeny společně. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Veronika Matyšová

Dobry den, chtěla bych koupit dva zájezdy ale nabízí mi to možnost jen koupit zvlášť, po jednom. Tak jestli se nemůže stát aby jsme jsme seděli každý jinde v autobuse? Předem Dekuji za odpověď, Matyšová

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Veroniko,

po kliknutí na tlačítko „Koupit“ je možné změnit počet voucherů. Pokud jde o místa v autobuse, je třeba se s touto žádostí obrátit přímo na cestovní kancelář.

Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz

Marcel Dudek

Dobrý den, chci se zeptat jestli jde nejak koupit zájezd i pro 2 osoby. Vouchery tu mate vždy jen pro jednoho.

Slevomat.cz

Dobrý den, Marceli. Řešením v tomto případě je opravdu koupit vouchery po jedenom. Užijte si zájezd. Mirka

J.Svoboda

Dobry den,
Termin 4.11.2017 je možné nastupni misto Poděbrady?
Děkuji Jiří S.

CK2

Dobrý den, pane Svobodo, děkujeme za Váš zájem o naše služby. Na termín 4. 11. 2017 s nástupem v Poděbradech se můžete přihlásit. Doporučujeme však včasné přihlášení, protože v tuto chvíli již volných míst není mnoho. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Petr Kohout

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat kolik míst je volný v termínu 11.11.2017 ?
Předem děkuji za odpověď

CK2

Dobrý den, pane Kohoute, po navýšení kapacity zbývá pro tento termín ještě dostatek volných míst. V případě zájmu ovšem doporučujeme včasné přihlášení, jelikož místa se aktuálně velmi rychle obsazují. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Petr Kohout

Děkuji za odpověď. Dnes jsem tedy koupil čtyři vouchery na termín 11.11. bohužel jsem platil převodem, tak peníze nepřijdou hned. Proto bych Vás chtěl požádat o rezervaci těchto čtyř míst než budu moct dokončit rezervaci.

Lucie Hurtova

Dobrý den, mohu se prosím zeptat na volný termín 4.11 z Olomouce? Pro dvě osoby. Děkuji předem

CK2

Dobrý den, paní Hurtová, pro tento termín jsme navyšovali kapacitu. V případě zájmu se tedy můžete přihlásit. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2.

Anrdea

Dobrý den,
ráda bych se zeptala v jaký termíny jsou ještě volná nástupní místa z Litomyšle?

CK2

Dobrý den, Andreo, s nástupním místem v Litomyšli je v tuto chvíli volný již pouze termín 18. 11. 2017. Na termín 4. 11. zbývá k dnešnímu dni poslední volné místo. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2.

Hana

Dobrý den, prosím o informaci, zda je možné využít městskou dopravu z Prahy – Zličín na místo odjezdu, hotel Diplomat (zájezd Osvětim, termín 4.11.), pokud ano, pak jakou :-) Děkuji!

CK2

Dobrý den, Hano, městskou dopravu je možné využít. K určení přesného spoje doporučujeme použít internetové stránky www.idos.cz, kde naleznete přesné časy a čísla spojů. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2.

Kateřina

Dobrý den,

ráda bych se zeptala v kolik hodin ráno se přibližně odjíždí?

Předem děkuji ta odpověď.

CK2

Dobrý den, časy odjezdů se liší v návaznosti na nástupní místa a přibližné časy naleznete na našich internetových stránkách www.ck2.cz. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2.

Karolína Gibalová

Dobry den, je v cene zajezdu zahrnuto i vstupne?

CK2

Dobrý den, Karolíno, vstupné je již zahrnuto v ceně voucheru. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Barbora Kočová

Dobrý den,

chtěli bychom využít voucher 04.11., ale chtěli bychom ho využít pouze na vstup a průvodce, s tím, že bychom využily vlastní dopravu. Je to problém?

 Děkuji

CK2

Dobrý den, paní Kočová, je nám líto, ale zájezd je nabízen pouze jako komplexní balíček všech služeb, tedy včetně autobusové dopravy. Vlastní doprava proto možná není. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Veronika Kurovská

Dobrý den, chci se zeptat jestli se plati v plne výši i u 4.měsičniho ditěte pokud by bylo v nositku se mnou v autobuse. A jestli je pro takové male deti pristup vubec povolen na prohlidku techto mist
Dekuji za odpoveď.

CK2

Dobrý den, paní Kurovská, vzhledem k charakteru a průběhu samotné prohlídky zásadně nedoporučujeme, účastnit se zájezdu s takto malým dítětem. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

kristyna

dobry den, plati u terminu 4.11. nástupní misto vystrkov u humpolce? dekuji za odpověď

CK2

Dobrý den, Kristýno, nástupní místo Vystrkov u Humpolce je zadáno chybně. Správně je: Jihlava – čerpací stanice OMV Pávov na dálnici D1 – směr na Brno. Bohužel v tomto termínu nenáme ani nástupní místo v Jihlavě. V Jihlavě zastavujeme o týden dříve nebo později. Děkujeme Vám za upozornění. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Monča Surová

Dobrý den,
odjezd z Českých Budějovic není možný?

CK2

Dobrý den paní Surová, je nám líto, ale nástupní místa jsou předem daná a České Budějovice mezi aktuálně vypsanými termíny nejsou. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

eva málková

dostala jsem se v voucherům pozdě – řeším to až nyní termín 14.10. je obsazen, pokouším se o 21.10 – užít voucher na tento termín systém zřejmě nemůže a píše mi,že kód voucheru je na tento termín neplatný – co s tím dál? – 30.7.už už jsem zaplatila za 3 místa v zájezdu na 14.10.

CK2

Dobrý den, paní Málková, aktuálně u nás již máte v pořádku vytvořenou objednávku pro 3 soby na termín 21.10. 2017. Cestovní smlouva Vám byla zaslána. Nyní už ji stačí pouze odsouhlasit. Děkujeme. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Kateřina Matušková

Dobrý den,
dnes jsem zakoupila 2× zájezd na 14.10., ale na Vašich stránkách mi to píše, že termín je již obsazen. Nějak nechápu jak může být obsazen, když se dá ještě normálně koupit? Matušková

CK2

Dobrý den, Kateřino, děkujeme Vám za upozornění. Je nám velice líto, ale termín je již opravdu plně obsazen. V tuto chvíli je možné voucher využít na jiný termín, nebo kontakovat slevový portál a zažádat o vrácení peněz. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Kateřina Matušková

Dobrý den, jsou ještě volná místa na 14.10.? Pokud ano, tak kolik?

CK2

Dobrý den, Kateřino, v termínu 14. 10. 2017 máme ještě poslední 2 volná místa. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Jana

Dobry den budete tento zajezd poradat i v roce 2018 ? Bohuzel ceka me ted operace patere a letosni terminy jdou mimo mě

CK2

Dobrý den, paní Jano. Děkujeme za Váš zájem o naše služby. Na zájezd do Osvětimi s námi určitě budete moci vyrazit i v příštím roce. Konkrétní termíny však v tuto chvíli ještě známy nejsou. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Petr Fišer

Dobrý den, chci se zeptat jestli je pojištění povinné kupovat nebo je to na volbě zákazníka?
Děkuji.

CK2

Dobrý den, pane Fišere, pojištění je volitelná položka. Je tedy na uvážení každého klienta, zda si jej bude chtít sjednat, či nikoliv. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Lenka Skunková

Dobrý den,zajímá mě zda je konání zájezdu po celou dobu jen v kon. táboře nebo se ještě někde zastavuje v nějakém městě? A pokud ne je vše v táboře dostupné?? Jídlo-suvenýr-atd. ? Díky za odpověď ;)

CK2

Dobrý den, Lenko, při cestě se dělají dvě pauzy na benzinových pumpách a u památníku se nachází občerstvení, upomínkové předměty i směnárna. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Erika Burdová

Dobrý den,prosim vas,je v nějakém termínu nástupní misto Plzeň?
Dekuji,s pozdra­vem Erika

CK2

Dobrý den, Eriko, děkujeme Vám za zájem o naše služby. Je nám velice líto, ale nástupní místo v Plzni u tohoto zájezdu nemáme. Nejbližším nástupním místem je Praha. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Kateřina Babická

Dobrý den. Ráda bych se zeptala, jestli když kupuji dva vouchery a oba dva dám na své jméno stačí, když smlouvu podepíši také jen já nebo i ten druhý člověk, pro kterého to mám. Děkuji za odpověď

CK2

Dobrý den, paní Babická, cestovní smlouva se zasílá pouze elektronicky, a to na email osoby, která zájezd objednala. Její potvrzení se následně provádí rovněž elektronicky, odkliknutím odkazu. Nic tedy přímo nepodepisujete. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Pavel Čermák

Dobrý den.
Dělá autobus nějaké zastávky? Na toaletu? Občerstvení? Děkuji za informaci.
 Čermák

CK2

Dobrý den, pane Čermáku, zastávky jsou pravidelně po cca 2 hodinách a trvají zpravidla 20 minut, během kterých je tedy dostatek času jak na toaletu, tak na občerstvení. V akutních případech je WC k dispozici také v autobuse. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Petr slanecka

Dobry den mam zajem o exkurzi do osvetimi, ale jel bych do polska osobnim vozem, ne autobusem, je takova moznost?

CK2

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše služby. Bohužel však zájezd nabízíme pouze jako komplexní balíček, tedy včetně autobusové dopravy a vlastní doprava tak není možná. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Petra Pavlíčková

dobrý den, chtěla jsem se zeptat na nástupní místa. V základním infu (v sloupečku vpravo) není Brno uvedeno, ale po rozkliknutí linku ´Přesné místo nástupu, čas odjezdu a příjezdu´ Brno je uvedeno. Chci se tedy ujistit, že se opravdu dá v Brně nastoupit. Děkuji za odpověď

CK2

Dobrý den Petro,
nástupní místa se změní dle vybraného termínu. Nástupní místo v Brně máme u termínů 14., 28. 10., 11. a 25. 11. 2017. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Di

Dobrý den
může jet i 12leté dítě.? Vím, že je to na zvážení rodičů ale ptám se?

CK2

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. 12 leté dítě jet může, nicméně standardně návštěvu doporučujeme dětem až od 14 let. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Tomino Grillman

dobry den mam jiz zaplacenou excurzy do osvetimi a brezinky,ale mam lehce poskozeny obcansky prukaz a festovni pas platny nemam a tak potreboval vedet jake nezbytne udaje na obcanskem prukazu na hranicich pri kontrole vyzaduji co stavi za udaje???

CK2

Dobrý den, s poškozeným občanským průkazem byste mohl mít během hraniční kontroly problém. Takový OP bohužel nelze považovat za platný cestovní doklad. V tuto chvíli u nás však objednávku na Vaše jméno neevidujeme, proto pokud již máte zakoupené vouchery, je nutné se na zájezd přihlásit prostřednictvím formuláře na našich webových stránkách www.ck2.cz. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Tomino Grillman

mam jiz smlouvu na osvetim a brezinku na 14.10 na me jmeno tomas houdek a kamila dubska.ohledne obcanky nestaci citelne udaje jmeno prijmeni rodne cislo bydliste a cislo obcanskeho prukazu?mam stale ten starsi prukaz a tam je necitelne pouze par pismen v dolni casti toho dlouheho ciselneho a pismenkoveho kodu

Michaela Němcová

Dobrý den,
je možné nastoupit ráno v Praze, ale poté na zpáteční cestě vystoupit již v Ostravě?
Děkuji
 MN.

CK2

Dobrý den, paní Němcová, Váš dotaz nejsme v tuto chvíli schopni zodpovědět, neboť vše záleží na tom, zda na Vámi zvolený termín budou přihlášeni někteří cestující z Ostravy. V případě že ne, autobus do Ostravy nezajíždí. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Přenosil Jiří

Dobrý den.
Je možná platit Sodexo Flexi pass?
Děkuji za odpověď.
 Jirka

Slevomat.cz

Dobrý den, Jirko,

co se týče Cafeterie, tak všechny podrobnosti o uplatnění naleznete v následujícím odkaze: https://www.slevomat.cz/cafeteria.
Kdybyste měl další otázky, tak se na nás obraťte na mailové adrese vip.podpora@slevomat.cz nebo tel. 222 745 354.

Baru ze Slevomatu.

tomas

dobry den prislo mi potvrzeni o odeslani on line dotazniku a ve vypise priplatku atd mam dve stejna policka prohlidka osvetim a brezinka -veřejnost 297kč netusim o co jde muzete poradit kdyz jsem si zadne jine sluzby navic neobjednaval.dekuju

CK2

Dobrý den, tato částka se do formuláře propisuje automaticky. Pokud jste zakoupil voucher na Slevomatu, zájezd tak máte kompletně uhrazený a nic navíc již nedoplácíte. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Lucie

Dobry den, je jeste na 28.10. Misto pro 6 osob? Dekuji 😊

CK2

Dobrý den Lucie, ano, v tomto termínu je v tuto chvíli ještě dostatek volných míst. Můžete se tedy bez problému přihlásit. Hezký den. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Lucie Spanelova

Dobrý den,
kolik se ještě připlalaci za navstevu koncentracnich táborů?
 Děkuji

CK2

Dobrý den, cena 999Kč je konečná a zahrnuje i prohlídku s profesionálním průvodcem v českém nebo slovenském jazyce. S pozdravem, kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Jana Hendrychová

Dobrý den, máte ještě volná místa v termínech 14.10. a 28.10. ? Děkuji za info Hendrychová

CK2

Dobrý den, paní Hendrychová, ano, v obou těchto termínech je k dispozici ještě dostatek volných míst. S pozdravem, Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Erika

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda se za výklad ještě něco připlácí nebo je to už v ceně zájezdu?

CK2

Dobrý den, v ceně voucheru je již výklad zahrnutý. Nic navíc už se tedy nepřiplácí. S pozdravem, Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Tomino Grillman

dobrý den zajímá mě do kdy se nejdéle musí slevový voucher zakoupit díky

CK2

Dobrý den, vzhledem k rychle se plnící kapacitě jednotlivých termínů doporučujeme vouchery zakoupit a následně uplatnit u CK co možná nejdříve. Později bohužel nemůžeme garantovat volná místa. Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Katka

Dobrý den, chtěla bych objednat exkurzi jako dárek, ale pro platnost je nutné do 24 hodin vyplnit online formulář, kde požadujete i rodné číslo. Pokud ale voucher chci předat až za pár dní a k rodnému číslu nemám přístup aniž by oslavenci pojali podezření, tak voucher propadne. Dá se situace vyřešit i jinak? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, nejlepší by samozřejmě bylo vyplnit formulář do 24 hodin, pokud se ale zpozdíte, tak je důležité dodržet datum v rámečku s informacemi. Tam je obvykle napsán nejzazší termín pro vyplnění formuláře a později už to opravdu nejde. Hezký den, Tereza.

Blanka

Dobrý den, kolik je prosím ještě volných míst na 30.9.? Dále se chci zeptat: když budu mít poukaz jako dárek, jak je to s lhůtou 24 hodin na vyplnění online dotazníku? Když chci voucher koupit ale darovat ho chci třeba až za týden a zároveň neznám rodné číslo a další údaje o obdarovávaném? Jak vyřešit?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, v termínu 30.9. je ještě dostatek volných míst pro více osob. Jinak je nejlepší vyplnit formulář do 24 hodin, pokud se ale zpozdíte, tak je důležité dodržet datum v rámečku s informacemi. Tam je obvykle napsán nejzazší termín pro vyplnění formuláře a později už to opravdu nejde. Hezký den, Tereza.

Lucie

Dobrý den, je možné se dopravit vlastní dopravou a přidat se na místě k Vaší skupině?

CK2

Dobrý den Lucie, je nám velice líto, ale tuto variantu nenabízíme. Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Lucie

Dobrý den, chtěla bych vás požádat o upřesnění pojmu „sraz v ranních hodinách“. Děkuji

CK2

Dobrý den, Lucie, čas srazu se liší v závislosti na nástupním místu, které si zvolíte. Přibližné časy srazu a návratu pro jednotlivá města naleznete na našich webových stránkách ck2.cz. S pozdravem, Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

M.V.

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat šlo by za příplatek nastoupit v Teplicích nebo v Ústí n/L všechna nástupní místa jsou daleko :( Děkuji M.V.

CK2

Dobrý den, je nám líto, ale přes Teplice ani Ústí autobus nejede. Jiná nástupní místa než ta, která jsou uvedená na našich webových stránkách, proto nejsou možná. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Ladislav Brabec

Dobrý den, je možné později změnit termín? Děkuji

CK2

Dobrý den, v případě, že termín nebude již plně obsazen, je možné zažádat o změnu. S pozdravem, Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Taťána Hrochová

Dobry den.Chci koupit 5 voucheru na 30.9.2017
Muže se stat že už bude obsazeno?

CK2

Dobrý den, paní Hrochová, v tuto chvíli máme pro tento zářijový termín ještě dostatek volných míst. Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Tomáš Přibyl

Dobrý den za kupují 2× voucher na výlet do Osvětimi
Při rezervaci před placením mužou byt oba dva vouchery psány na me nebo druky voucher musí obsahovat údaje o druhém cestujícím
Děkuji za informaci

CK2

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše služby. Oba vouchery můžete zakoupit na své jméno. Každá osoba však musí mít svůj vlastní kód, který je pro každý jednotlivý voucher unikátní. Kolektiv Cestovní kanceláře CK2

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru