Nechte se rozmazlovat ve Spa & Wellness Hotelu St. Moritz v Mariánských Lázních
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
chtela jsem se zeptat zda mate jeste volny termin 27–29.9.
Dekuji
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zájem o hotel St,Moritz,máme poslední volný pokoj, pokud
by jste měla zájem, prosím ihned rezervovat a zaslat č. voucheru.
S pozdravem
recepce
Dobrý den, termín na tři noci 1 osoba v termínu mezi 17.9.-23.9.? plus
malý pes
Čejková
Dobrý den paní Čejková, děkuji za Váš zájem. Mohu Vám nabídnout termín 17.-20.9.2017 – pobyt v jednolůžkovém pokoji. Hezký den Krýslová Olga
Dobry vecer, nahodou volny termin od 27 nebo 28.8. pro dva na 3 nebo 4 dny?
Dobrý den, ráda Vám nabízím poslední volný pokoj pro dva od 27.8.2017 na 3 i 4 dny. Děkuji za Váš zájem. Krýslová Olga
Dobrý den, mám dotaz, volali jsme přímo do hotelu, abychom se zeptali na volný termín 25.-27.8. Paní nám řekla, že nám, že je poslední volný termín a že to máme co nejdříve zaplatit a poslat číslo voucheru, ale ted, (po 30 minutách), když jsem to chtěla zaplatit, je nabídka neaktivní a je rezervovaná…takže jí nemůžeme zaplatit, Mohu se zeptat, jak se postupuje? Znovu jsme do hotelu volali a potvrdili, že místo volné je. Děkuji :-)…Lenka Chytilová
Dobrý den, velice děkujeme za Váš dotaz. Bohužel netuším, kde spočívá problém. Pobyt od pátku na dvě noci je stále v nabídce. Předpokládám, že se jedná o nějaký technický problém a tudíž Vás poprosím se obrátit přímo na Slevomat. S pozdravem, recepce hotelu St. Moritz
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli máte ještě nějaký volný termín
v srpnu?
Děkuji.
Dobrý den,
Je pravda, že srpen je hodně obsazen, nicméně potřebujeme znát přesný
termín, kolik nocí a zda pro 1 nebo 2 osoby.
Je výhodnější se s námi spojit telefonicky .
S pozdravem
Dobryý den,mate volny pokoj pro 1 osobu termin 14–18,nebo 21–24 na jednu noc? Děkuji.T.Lukáčova.
Dobrý den paní Lukáčová, děkujeme za Váš dotaz. Zatím máme volné pokoje na jednu noc od 17.04., či od 20.08.2017. S pozdravem, recepce hotelu St. Moritz
Dobrý den, je možnost ubytování pokoj pro tři osoby?
Dobrý den,
Máme pokoje dvoulůžkové s přistýlkou, ale pouze pokoje de Lux, tzn.
s příplatkem na osobu a den 260 Kč.
Následně potřebujeme vědě, zda jde o dítě, jak staré anebo dospělého
člověka .
Podle toho se zadá cena.
Recepce
Dobry den , chtela bych se zeptat, zda by byl volny termin ve v
Dnech 23–25.8. Pro jednu osobu? Dekuji s Pozdravem Dk
Dobrý den,
Je nám líto, ale tento termín je vyprodán.
Recepce
Dobrý den,
máte ještě volný termín 18.-21.8. (pobyt na 3 noci)?
Děkuji, Alice Marcínová
Dobrý den,
Je nám líto, ale tento termín je vyprodán.
S pozdravem
Recepce hotelu St.Moritz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín od čtvrtka 17.8.2017, chtěla bych si objednat voucher pro 2 osoby 4dny (3noci) za 9790kč. Potřebovala bych to uplatnit z fondu FKSP. Prosím o radu. Děkuji Blaňárová.
Dobrý den, bohužel v tomto termínu máme již plnou kapacitu. Ráda Vám však nabídnu termín o den později na tři noci. Před zakoupením voucheru nás raději telefonicky kontaktujte, jelikož kapacita hotelu se velice rychle plní.S pozdravem, recepce hotelu St. Moritz
Dobrý den, je možné na pobyt u Vás vyuzit příspěvek od zaměstnavatele (FKSP) a vystavit fakturu? Děkuji
Dobrý den, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele,
například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel
či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Hezký
den, Tereza.
Dobrý den,
Ano, je to možné, zašlete přesnou fakturační adresu, a text který má na
této fakturaci znít.
S pozdravem
Recepce
dobry den,
mate prosim jeste volny pokoj pro jednu osobu v terminu 27. – 30. 08. ?
Dekuji. Yulia
Dobrý den,
Máme volný poslední pokoj .Je veliká poptávka,pokud budete chtít udělat
rezervaci,chvete to rychle zarezervovat.
S pozdravem
recepce
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nemáte volno 11–13. září pro 2 osoby.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V tomto termínu jsou všechny pokoje již obsazeny, ráda Vám však nabídnu poslední pokoj v termínu 13.09.-15.09.2017, nebo jiný termín. Kapacita se však velice rychle plní. S pozdravem, recepce hotelu St. Moritz
A od 14 do 17. srpna volno mate ? Dekuji
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Bohužel v tomto termínu máme již všechny pokoje kategorie STANDARD obsazené. Rádi Vám však nabídneme i jiné termíny, stačí nás telefonicky kontaktovat. S pozdravem, recepce hotelu St. Moritz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volno v termínu od 8 do 11.8 na 4 dny pro jednu osobu. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Bohužel v tomto termínu máme již vše obsazené. Rádi Vám však nabídneme i jiné termíny. S pozdravem, recepce hotelu St. Moritz
dobrý den, máte 2 volné pokoje pro 4 osoby v termínu 14.8.-16.8.2017?
Dobrý den,
Je nám líto, tento termín je obsazen.
S pozdravem
recepce
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je volný termín 7.8. – 9.8.? Je možné si také termín předem zarezervovat a pak teprve zakoupit voucher? Děkuji Jana Kačírková
Dobrý den paní Kačírková, je nám líto, ale termín od 7.-9.8.2017 je
obsazen.
Můžete se i telefonicky poptat na jiný termín, je to rychlejší způsob
Vám sdělit zda je volno, či nikoliv.
S pozdravem
reecepce
Dobrý den paní Kačírková,
Volný termín máme až od 14.-8.2017.
S pozdravem
recepce
Dobrý den, je možno zakoupit 2× voucher – pobyt pro dva na 3dny a na 2dny v týdnu na dobu od neděle 22.10.2017 do pátku 27.10.2017. Děkuji a s pozdravem Mirek s manželkou
Dobrý den pane Mirku,
určitě můžete.
Budeme se na vás těšit.
S pozdravem,
recepce hotelu St. Moritz
Dobry den, je u vas bezbarierovy pokoj?
Dobrý den,
bohužel, v našem hotelu bezbariérový pokoj nemáme.
Přeji pěkný den a jsem s pozdravem,
Veronika Kubů
ředitelka hotelu
Dobrý den, chtěly bychom si u vás objednat balíček na 3 noci
(eventuelně 4), jsme 3 ženy a chtěly bychom být spolu na jednom pokoji.
Jedna by mohla být na přistýlce, to by nevadilo. Je možné nám podle toho
balíček upravit? Máme čas od 24. 7. do 30.7.
S pozdravem
Věra Kadlecová
Dobrý den paní Kadlecová, ano přistýlka není problém. Zatím máme volno od 25.7.2017, kapacita se však velice rychle plní. Cena za přistýlku je dle zakoupeného voucheru za 800Kč/ za noc se snídaní. Samozřejmě není problém pro třetí osobu zakoupit i polopenzi. S přátelským pozdravem,recepce hotelu St. Moritz
Dobrý den, byl by možný i pobyt pro 3 dospělé na příští víkend? Za jaký příplatek? Děkuji, Pešková
Dobrý den, pokud stále máte zájem o víkendový pobyt, tak v termínu od pátku 21.07.2017 máme ještě volný poslední pokoj. Připomínám, že je zapotřebí zakoupit víkendový pobyt, tedy s nástupem od čtvrtka/pátka dle zvoleného počtu nocí. Kapacita hotelu se však velice rychle plní, proto doporučuji před zakoupením voucheru telefonicky oveřit zda je pokoj stále volný. S přátelským pozdravem,recepce hotelu St. Moritz
Dobrý den, je možné zajistit vegetariánskou formu večeře?
Dobrý den,
ano, určitě jsme schopni připravit vegetariánskou večeři. V případě
rezervace, to prosím dejte do poznámky či to sdělte recepci.
S přátelským pozdravem,
Bc. Kristýna Koplová
recepce
Dobrý den, je možné se k vám dostat autobusem? Děkuji.
Dobrý den,
velmi omlouvám se za pozdní odpověď. Autobus jezdí asi 3× denně, brzy
ráno, dopoledne a okolo druhé. Pokud přijedete ve všední den do 15:00
hodin, jsme schopni vás vyzvednout na nádraží. Další možností je
taxi.
Při případné rezervaci, se prosím domluvte s recepcí.
S přátelským pozdravem,
Bc. Kristýna Koplová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je pobyt vhodný pro zdravotně hendikepované? a zda je volný měsíc listopad?
Dobrý den paní Dvořáková,
Je nám líto,ale pokoje ani hotel není zcela vhodný pro zdravotně hendikepované.Vchod do hotelu není bezbariérový ani pokoje nejsou k tomu přizpůsobeny .
S pozdravem
recepce