1/23
4* odpočinek v Košicích: 3–4 dny, polopenze i neomezený wellness pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Kateřina Časková
Dobrý den. Je na pokoji balkón? Děkuji Časková
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, v nabídce máme dva typy pokojů, náš partner Vám rád zodpoví veškeré dotazy ohledně vybavení jednotlivých pokojů. Zastihnout ho můžete na emailu: reception@hotelbankov.sk, nebo na tel: +421 556 324 522, Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dostali jsme k vánocům voucher do Košic. Bohužel ze zdravotních důvodů je tato destinace pro nás daleko. Nebylo by možné ho vyměnit za něco bližšího, třeba Špindlerův Mlýn, Janské Lazně apod.
Děkuji za odpověď
J.Smejkalová
Dobrý den, Jano, vouchery takto měnit za jinou destinace bohužel nelze. Pokud je voucher zakoupený na daný termín nelze stornovat, je pouze možná změna data a to nejpozději 7 dní předem. Pokud Váš voucher není zakoupen na určité datum, lze stornovat v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické oddělení: vip.podpora@slevomat.cz, +420 222 745 354. Hezký den :)