Nedělní fish & grill brunch na lodi: 2 hodiny neomezené konzumace a zábavy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možno s kočárkem a to již
bylo odpovězeno. Tak snad to opravdu není problém, bohužel mám špatnou
zkušenost s jiným podnikem, kde jsem dělala rezervaci a ptala jsem se
specielně zda je možno s hlubokým kočárkem a pak v reálu byl
problém.
Děkuji :-)
Dobrý den,
paluby jsou oddělené schodišti, co se však vynesení kočárku týká,
personál Vám rád pomůže.
Děkuji Team RB
Dobrý den, je nabídka vhodná pro vozíčkáře? Tedy – lze zarezervovat místo na parkování, je loď přístupná a máte bezbariérové WC? Děkuji :-)
Dobrý den,
loď bohužel není bezbariérová.
Hezký den přeje tým LV
Dobrý den, hodiny platnosti voucheru jsou od 11 do 14, ale bez příplatku se, podle dalších pokynů, dá konzumovat 120 min, tedy 2 hodiny, ne tedy celé 3? To mi přijde hodně zvláštní…
Dobrý den,
jelikož je brunch ve stylu „sněz, co můžeš“ a není přesně vybráno,
kolik čeho máte v rámci voucheru, je akce limitována časově.
Hezký den přeje tým LV
Dobrý den, bude tato akce dostupná i v červenci? Konkrétně 16.7.? Děkuji.
Dobrý den paní Franková,
v tuto chvíli se o prodloužení akce bohužel neuvažuje.
Hezký den přeje tým LV
Dobrý den, zvažuji nákup voucher pro 2 dospělé a 2 děti (syn 6.let a dcera 11 měsíců). Chci se zeptat jaká je přístupnost s kočárky? Děkuji Šírová
Dobrý den, co se týče vynesení kočárku Vám rád pomůže náš
ochotný personál, takže kočárek bez problému.
Děkuji Team RB
Chtela bych jen dodat, ze kdyz jsme vouchery kupovali , nabidka byla „na kazdou nedeli od 1.5 do 30.6“ a my si vybrali toho 14.5. Ted se zda, podle soucasne nabidky, ze brunch je pouze na 28.5 a jeden v cervnu. Pry jen na konkretni termin a rezervace tedy neni nutna. Nerozumim tomu a hlavne jsem nespokojena s tim, ze na nasi zadost o rezervaci restaurace vubec nereagovala. A telefonicky neni k zastizeni.Rezervace byla zaslana z e-mailu gavor@ena.cz dekuji predem za odpoved
Dobrý den, s panem Gavorem vyřízeno osobně.
Dobrý den, s panem Gavorem vyřízeno osobně.
Dobrý den, s panem Gavorem vyřízeno osobně.
Dobrý den, s panem Gavorem vyřízeno osobně.
Dobrý den, s panem Gavorem vyřízeno osobně.
Uz minuly mesic jsme emailem zadali o rezervaci na brunch na tuto nedeli14.5. ( mame vouchery pro 4 osoby) dosud jsme nedostali zadne potrvzeni od restsurace a na danne tel. Cislo se nelze dovolat. Mnohokrat jsme to zkouseli. I dnes. Tak nevime, zda muzeme na brunch prijit. Je to normalni?
Dobrý den,
chci koupit poukaz jako dárek, ale bojím se, že nebude vyhovovat termín.
Je možné ho vyměnit, pokud by nevyhovoval?
Děkuji
Dobrý den Evo,
po domluvě s lodí by neměl být problém s přesunem.
Hezký den přeje tým LV
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Podobně jako níže: Nelze se dovolat na uvedené telefonní číslo a neobdrželi jsme reakci na naší emailovou rezervaci na termín tuto neděli 11.6.2017. Můžeme s termínem počítat?
Dobrý den,
prosím o zaslání kódu voucheru na e-mail rohanboat@livingvenues.com a rezervaci Vám obratem potvrdíme.
Děkujeme. Team RB