Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zdůrazněte svoji krásu: profesionální dámské stříhání pro všechny délky vlasů
Hodnocení podniku Kosmetický salon 5 Element
Mám delší vlasy a vždy jsem chtěla jen zkrátit ofinu a zastřihnout konečky. Nyní zde byla jiná kadeřnice a byl problém v pojmu dlouhé a polodlouhé vlasy. Musela jsem doplácet, ale není úprava ofiny a konečků vlasů stejné u všech délek vlasů :-)? Nebylo to moc profesionální , změním kadeřnictví.
Délky vlasů jsou jasně definovány - krátké po krk,polodlouhé po ramena, dlouhé pod ramena. I když se jedná pouze o zastřižení konečků práce na dlouhých vlasech je víc než na krátkých.
Salon 5.element
Rychlé objednání
slečna kadeřnice byla milá a šikovná, děkuji
kadeřnice neuměla ani stříhat ani upravit vlasy.nedoporučuji toto kadeřnictví, jsou to vyhozené peníze
velmi šikovná, ochotná a příjemná slečna kadeřnice, dopuručuji
paní na recepci byla velmi odměřená a ne příliš ochotná, nakonec jsme se sice domluvily, ale při objednání jsem měla pocit, že má salon tolik zákazníků, že zákazníci slevomatu jsou podřadní
Krásný střih podle mých představ, byla jsem už podruhé a naprostá spokojenost, zkracovala jsem z dlouhých na krátké mikádo a paní kadeřnice moc šikovná, děkuji.
slecna kadernicka bola velmi prijemna
pani majitelka uz pri objednavani posobila, ze ju obtazujem
chcela som sa objednat na 16:30 ale pani majitelka tvrdila, ze to je moc neskoro, ze ma moze objednat na 16tu najneskor, tak som teda suhlasila a zariadila som si veci tak, aby som to na tu 16tu stihala
nakoniec som cakala takmer hodinu bez toho, aby sa mi niekto ospravedlnil
asi po 45 minutach pani majitelka len tak ledabolo prehodila, ze museli vziat pani ktorej niekde pokazili strih a ze tym padom maju sklz
po hodine cakania som sa teda konecne dostala na radu
pochvalit vsak musim slecnu kadernicku, ktora bola velmi prijemna a ktorej praca bola kvalitna
celkovy dojem vsak kazila pani majitelka, ktora si dole zavolala na kobercek slecnu z kozmetiky a celkovo posobila velmi neprofesionalne aj tym, ze aj slecnu kadernicku niekolkokrat za nieco napomenula, vytvaralo to pomerne neprijemnu atmosferu
Dobrý den, při objednávání jste určitě neobtěžovala, ale pokud jste chtěla objednat na 16:30 a podle harmonogramu bylo volné místo na 16:00hod. není možné Vás objednat na 16:30, aby kadeřnice měla 0,3 hod. prostoj.
Doufám, že chápete, že služby poskytované na vouchery jsou po ekonomické stránce velmi okleštěné a takovéto prostoje nejsou možné. Co se týče Vašeho dlouhého čekání je těžké se k tomu nyní vyjadřovat, ale bývalo by bylo jednodušší to řešit na místě. Pokud kadeřnice stříhala něhoho před Vámi, kdo nebyl objednán, tak právě třeba toto jí bylo vytknuto. Není naším cílem upřednostňovat některé zákazníky na úkor druhých. K zavolání kosmetičky "na koberček " se nemá cenu ani vyjadřovat.
Přeji krásný den a mnoho úspěchů