Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Podzim v Jizerkách: polopenze, bowling a wellness v oceňovaném hotelu

4,7 / 5 Hotel Bon*** Jizerské hory (mapa) 401 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Andrea

Dobrý den,
chtěla bych se prosím zeptat, zda je možné vzít si sebou i menšího pejska a kolik je případný ceník za noc?
 Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Andreo,
bohužel není možné sebou brát domácí mazlíčky.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Eliška Světlíková

Dobrý den,
láká mne s přítelem víkend vč. snídaně a tříchodové večeře. Se snídaní určitě nebude problém, ale co se týče večeře – jsme vegetariáni. Je pro nás možné na večeři i tak jít, nebo máte neměnnou nabídku?
Děkuji za odpověď :)

Hotel Bon***

Dobrý den paní Světlíková,
to není problém, když o tom víme předem, připravíme Vám vegetariánské menu.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Daniela

Dobrý den, prosím, chci se zeptat zda mate volný termín v období 17.11.-19.11. Pro dvě osoby? Děkuji za odpověď.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Danielo,
bohužel tento termín je již vyprodaný.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon

Petra Čermáková

Dobrý den, prosím chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín na voucher od 15.11–17.11.2017. Předem děkuji za odpověď. Čermáková

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Čermáková.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

V termínu od 15.-17.11.2017 máme stále volnou kapacitu.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Veronika

Dobrý den, měli byste volný pokoj od 23.11. do 26.11. ?
Šlo by si doplatit za rodinný pokoj? Kolik by doplatek byl?
 děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Veroniko,
v termínu 23. – 26.11.2017 máme volné pokoje. Balíček ze slevomatu je na 2 noci. Termín, který jste uvedla, je na 3 noci. 3. noc budete doplácet? Rodinný pokoj by byl možný za příplatek 1000,–/pokoj/noc (je to pokoj pro 5 osob).
S pozdravem a přání, hezkého dne
Michaela Vláčilová

Monika

Dobry den,mate volno 1.-3.11.? Na hazi se pobliz vlakova/autobusova zastavka? Dekuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Moniko,
v termínu od 1. do 3.11. máme volné pokoje. Vlakové i autobusové nádraží se nachází cca. 2km od hotelu, ale z nádraží jezdí městská hromadná doprava na sídliště kousek od hotelu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Jiřina Kadlecová

Dobrý den,mám prosim dotaz,budete mít v lednu 2018 volný pobyty?na 4dny-3noci?týkalo by se to ve dnech od čt-ne.děkuji za odpověd.

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Kadlecová.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

Na rok 2018 ještě nejsou balíčky nastavené( ale chystají se), zatím se doprodávají balíčky do konce roku 2017.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Amálie Fáriková

Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt čtvrtek – pondělí. V online objednání se taková možnosti nenabízí. Byl by tedy takový pobyt možný, např. složením 2 balíčků, nebo koupí jednoho balíčku a doplatkem na místě? Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Fáriková.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

Určitě si můžete zakoupit 2 vouchery. O jaký termín by jste měla zájem?

Je možné, že víkend je již plně obsazený, proto Vám tu možnost online rezervace nenabízí.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Pavlína

Dobrý den,
je možné neplatit za přistýlku na místě v hotovosti, ale dát ji do faktury?
 Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den,
to bohužel není přes Slevomat možné. V prodejní kampani mají pouze pobyt pro 2 osoby.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon

Zuzana Nováková

Dobrý den,

chci se zeptat na volný termín od 27.10. do 29.10. nebo od 28.10. do 30.10.

Děkuji.

S pozdravem
Zuzana Nováková

Hotel Bon***

Dobrý den paní Nováková,
termín 28.10. – 30.10. by byl možný. V tomto termínu máme volné pokoje s balkonem (příplatek za balkon 100,–/pokoj/noc).

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon

Eva Boháčková

Dobrý den, je možné objednat termín i přes víkend nebo pouze v týdnu. Pokud je možne přes víkend, chtěla bych se zeptat na termín 3.11. –5.11. Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Boháčková.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

V termínu máme volné pokoje s balkóny, kde je příplatek 100,–/noc.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Iveta Andreasová

Dobrý den, chtěla bych se vás zeptat, zda se u vás nají i vegetarián? Děkuji.

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Andreasová.

Vždy se ná domluvit strava s kuchařem.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Blanka

Dobrý den, měli by jste volné 2 DVOULŮŽKOVÉ POKOJE v termínu 10.-12.11.2017?
Děkuji za informaci.

Hotel Bon***

Dobrý den,

ano, v tomto termínu máme volné dva dvoulůžkové pokoje.

V kalendáři si můžete vytvořit on-line rezervaci na tento termín.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Petr

Dobry den mate volnej termin 27 az 29.10

Hotel Bon***

Dobrý den pane Petr,
v tuto chvíli máme volné už jen pokoje s balkonem, kde je příplatek za balkon 100,–/pokoj/noc.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon

Jana Ryšavá

Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu od 19. do 23. 11.? Děkuji.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Ryšavá,
v termínu 19. – 23.11.2017 máme volné pokoje. V případě zájmu o rezervaci pokoje nás kontaktujte mailem: hotelbon@volny.cz
děkuji

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***

Michaela Gerlichová

Dobrý den, hledám wellness pobyt pro dva jako dárek na Vánoce pro rodiče, lze si tedy ubytování rezervovat až na termín po novém roce? Děkuji.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Gerlichová,
to bohužel nelze. Platnost poukazů je do 10.12.2017, přes zimní sezonu balíčky nenabízíme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***

Barbora Virágová

Krásný den. V termínu 17.-19.11 byste měli volno? Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Virágová.

V tomto termínu máme již vyčerpané balíčkové pokoje.

Mohu Vám nabídnout pokoj s balónem, kde je doplatek 100,–/noc a wellness by jste museli využít pouze ráno po snídani.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

L.Garajová

Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 13.10.-15.10.? Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý večer, paní Garajová.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

Bohužel v tomto termínu je hotel plně obsazený, prosím o výběr jiného termínu.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Klára Valentová

Dobrý den, termín 28.-30.11.2017 je již obsazen? Zajímají mě 2 dvoulůžkové pokoje. Děkuji Valentová

Hotel Bon***

Dobrý den paní Valentová,
v tomto termínu Vám mohu nabídnout pokoje s balkonem za přípatek 100,–/pokoj/den za balkon.
V případě zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon

Vladimír Karlík

Dobrý den. Je možná rezervace v termínu od 22–26.12.2017?

Hotel Bon***

Dobrý den pane Karlík,
bohužel to není možné. Poukazy mají platnost jen do 10.12.2017

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Petra Bartko

Dobrý den!
Hledám pobyt az v období 27.-30.12. Na dvě noci.Budete mít v tomto období nějakou nabídku?Dekuji

Hotel Bon***

Dobrý den pane Bartko,
bohužel v zimní sezoně balíčky nenabízíme.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Petr

Dobry den mate volnej termin 28 az 30.9 dekuji

Hotel Bon***

Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu již nedisponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne

Albert Novák recepce hotel Bon***

Mirka

Dobrý den, máte tři volné dvoulůžkové pokoje v termínu od 17. do 19.11. 2017 ?

Hotel Bon***

Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu stále disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne

Albert Novák recepce hotel Bon***

Martina

Dobrý den, měli by jste prosím volný termín od 19–219. pro dvě osoby? Děkuji za info, hezký den.

Hotel Bon***

Dobrý den,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby.
Ve Vámi zvoleném termínu stále disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne

Albert Novák recepce hotel Bon***

Jana Rufferová

Dobrý den,měla bych zájem o vaši nabídku ubytování s wellnes na víkend 22.9.až 24.9.dva dvoulůžkové pokoje.Mockrát děkuji za odpověď,hezký večer.Rufferová

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Rufferová.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

V tomto termínu jsou balíčkové pokoje již obsazeny, takže při rezervaci balíčku je doplatek za balkon 100,–/noc.

Jelikož je více balíčků v jeden termín, tak je omezený wellness. Volný termín by byl ráno.

V případě dotazů, mne neváhejte kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Martina Rathouska

Oprava…3 dny,2noci:-)

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Rathouská.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

Bohužel v tomto termínu je hotel plně obsazený.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Martina Rathouska

Dobrý den,
mám zájem o pobyt pro 2 osoby v rerminu od 27. nebo 28.9 či 30.9…s využitím balíčku 2 dny,3 noci. Máte v tomto termínu volno? A máte místo k uložení kol?
 Děkuji

Hana Pospíchalová

Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, zda-li je volný termín od 21.9–23.9. pro dva dospělý a jedno 15.měsíční dítě.
Děkuji za informaci
Přeji hezký den
Hana Pospíchalová

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Pospíchalová.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

V termínu máme už jen pokoje s balkónek, které jsou za příplatek 100,–/noc.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Marcela

Dobrý den,
děkuji za zodpovězení a mám ještě jeden dotaz.
Lze v hotelu bezpečně umístit dvě jízdní kola?

Hotel Bon***

Dobrý den paní Marcelo,
v hotelu je uzamykatelná lyžárna, kam je možné dát kola.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Pavlína Bajerová

Dobrý den, chtěla bych zakoupit voucer pro 2 osoby v termínu 27.-29.10.2017. Máte, prosím, volno?
Děkuji Bajerová

Hotel Bon***

Dobrý den paní Bajerová,
bohužel v tomto termínu už máme všechny pokoje obsazené.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Marcela

Dobrý den,
dá se prosím doplatit na místě za víc hodin bowlingu?

Děkuji Marcela

Hotel Bon***

Dobrý den paní Marcelo,
bowling se dokoupit dá, stojí 250,–/hodina/dráha.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Petr

Dobrý den,
prosím je možné uplatnit platbu přes FKSP? Případně jak platba probíhá.

Hotel Bon***

Dobrý den pane Petře,
určitě je to možné. Pro bližší informace zavolejte prosím naší provozní – Michaela Vláčilová, děkuji

S pozdravem a přáním hezkého dne
Miloš Zíta, hotel Bon

Petr Toman

Dobrý den.
Máte ještě volný termín od 29.9–1.10 pro šest osob.
Díky za info Petr

Hotel Bon***

Dobrý den pane Toman,
v tomto termínu máme volný už jen jeden 4-lůžkový pokoj.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Lucie Váhová

Dobrý den, jedná se o rezervaci dvou masáží na 14.9. od 15–17 hod. U vašeho kolegy jsme si již rezervovali na 15.9. od 21hod wellness.

Dekuji
 Váhová

Hotel Bon***

Dobrý den paní Váhová,
masáže máte rezervované na 14.9. od 15 do 17h.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon

Lucie Váhová

Dobrý den, ano zarezervujte nám prosím masáže od 15–17 hod.

Dekuji
Váhová.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Váhová,
na který den chcete rezervovat masáže?

Děkuji za odpověď

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Lucie Váhová

Dobrý den, souhlasíme s rezervací wellness od 21hod na 15.9. A tu masáž prosíme tedy zarezervovat na toho 14.9. od 16hod, zda je ještě volno?

Dekuji
 Váhová

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Váhová.

Balíček obsahuje 2× 60min masáž. Mohu tedy zarezervovat od 15h do 17h?

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Lucie Váhová

Dobrý den, máme u Vás rezervovaný pobyt od 12.9. – 16.9.2017 bylo by možné si hned takto rezervovat masáž pro dva na 14.9. na 17 hod. a privátní wellness na 15.9. na 20 hod., bylo by to takto možné? Bowling bychom si zarezervovali až na místě. :)

Děkuji
 Váhová

Hotel Bon***

Dobrý den , paní Váhová.

Vytvořil jsem Vám rezervaci na wellness 15.9 od 21h – bohužel od 20h je již wellness obsazený.

Co se týče masáží, tak 14.9 je možné do 17h a nebo od 19h.

V případě jakýkoliv dotazů, mne neváhejte kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

PetraC

Dobrý den, je volny termin 15/9 az 17/19? 2 noci, pro 2..prijezd k veceru v patek 15?nejde mi udelat online rezervace.diky Číhalová

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Čihalová.

Děkujeme, že máte zájem o naše služby.

Od 15.-17.9 jsou standardní pokoje obsazeny. Je k dispozici pouze pokoj s balkónem, kde je poplatek 100,–/noc.

Od 17.-19.9 jsou pokoje opět k dispozici.

Pokud budete chtít pokoj s balónem s poplatkem, tak Vám rezervaci rád vytvořím.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Lucie Váhová

Dobrý den, zasílala jsem vám na mail kód voucheru k potvrzení rezervace pobytu na 4 noci pro dvě osoby v pokoji s balkonem od 12.9.– 16.9.2017, ale nepřišlo mi od vás žádné potvrzení ,zda můžeme s manželem počítat s touto rezervaci pobytu.?

 Dekuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Váhová,

děkuji za zaslání voucheru a s rezervací můžete počítat:)

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Váhová

Dobrý den, ano poprosím Vás o závaznou rezervaci pokoje pro dva s balkonem v termínu od 12.9.-16.9.2017. Dnes zakoupime voucher na pobyt na 4 noci, kam máme potom zaslat kód voucheru?

 Dekuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Váhová,
pokoj Vám rezervuji. Kod z voucheru pošlete na mailovou adresu hotelbon@volny.cz nebo můžete zavolat na tel: 777855199.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Lucie Váhová

Dobrý den, chtěli bychom k Vám s manželem na pobyt na 4 noci od 12.9.-16.9.2017 s při­placením pokoje v balkonem, je tento termín volný? Bohužel mi na tento termín nešla udělat rezervace.

 Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Váhová,
v tomto termínu je možné udělat rezervaci na pokoj s balkonem. Mohu Vám tedy pokoj rezervovat?

S pozdravem a přáním hezkého
Michaela Vláčilová

Renat Novotná

Přeji pěkný den chci se zeptat kdy je možné si rezervovat pobyt na prosinec 2017 asi tak v půlce a to pro dva a aspon na týden s polopenzí máme zájem předem děkuji R.Novotná

Hotel Bon***

Vážená paní Novotná,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby. Pobyt si můžete rezervovat klidně již teď. V současné době stále disponujeme volnými kapacitami.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce hotel Bon***

Tereza

Dobrý den,
mohli byste mi prosím poradit jak se k vám dostat?
Dívala jsem se na vlakové zastávky a nevím na jaké mám vystoupit, abych byla k hotelu nejblíž.
Děkuji moc

Hotel Bon***

dobrý den paní Terezo,
vystoupit můžete na hlavním nádraží v Tanvaldě a na hotel dojet autobusem (městská hromadná doprava) – zastávka Tanvald, sídliště (cca. 300m od hotelu)
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Nikola Mrštíková

Dobrý den chtěli bychom si rezervovat pokoj od 20.8 do 22.8 pro 2 osoby. Měli by jste volno? Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Mrštíková.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
V tomto termínu máme ještě volný jeden pokoj.
kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

za Hotel Bon***

Miloš Zíta

Hrbková

Dobrý den, byl by volný pokoj pro dva na 4 noci od si 19. 8., nebo i od ne 20.8. 2017 Děkuji za odpověď Hrbková

Karel

Dobrý den,
prosím o informaci o čase snídaně a večeře.

Hotel Bon***

Dobrý den,
snídaně podáváme od 8:00–9:30 a večeře od 17:00–20:00.
S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne
Lucie Wieserová
recepce

Karel

Dobrý den, prosím o informaci kdy se podává snídaně a večeře.

Hotel Bon***

Dobrý den pane Karle,
snídaně se podávají od 8 do 9:30 a večeře od 17 do 20h.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Daniela

Dobrý den, mohu se zeptat, zda máte volný pokoj v termínu od 19 – 21.8? Děkuji moc.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Danielo,
zatím máme ještě asi 2 volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Karel

Dobrý den, rád bych se zeptal ohledně masáže „1× 60 min. celková masáž pro oba“
Znamená to, dvě masáže po 60 minutách nebo 2 masáže po 30 minutách

Hotel Bon***

Dobrý den pane Karle,
znamená to 2× celková masáž a jedna celková masáž trvá 60min.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Lenka

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda máte volné pokoje pro 6 osob v období od 15.9.-17.9.2017
Předem děkuji Drekslerová

Hotel Bon***

Dobrý den paní Lenko,
v tomto období máme volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Pech

Dobry den,

Mame u vas rezervaci od 7.8.-9.8.Prosim,muzeme si rezervovat pokoj s balkonem? Dale pak prosim o rezervaci virivky 7.8. od 20h a bowlingu 8.8. od 20h.Dekuji Tomas Pech

Hotel Bon***

Dobry den pane Pech,
rezervaci jsem Vám změnina na pokoj s balkonem. Příplatek je 100,–/noc. Wellness máte rezervovaný na 7.8. od 20h a bowling na 8.8. od 20h.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Lukáš Rajtr

Dobrý večer, chtěl bych si zarezervovat online rezarvací pobyt od 21 do 23.8 a nedaří se mi to,děkuji za pomoc Lukáš

Hotel Bon***

Dobrý den pane Rajtr,
u nás si telefonicky ověřte dostupnost pokoje a rovnou si domluvte rezervaci na požadovaný termín, poté si kupte poukaz bez termínu a nám už jen nadiktujete číslo poukazu pro potvrzení rezervace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Ondra Novák

Dobrý den,
je možnost zajištění bezlepkové stravy v rámci polopenze? Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den, pane Nováku.

děkujeme, že máte zájem o naše služby.

Bezlepková dieta je v rámci polopenze možná.

Kdyby jste měl jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

za Hotel Bon***
Miloš Zíta

Husáková

Dobrý den, máte volný termín na 5dní (4noci) v termínu od 7. – 20.8.2017? Je jedno, na které dny to připadne. Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby. Ve Vámi zvoleném termínu máme stále volné kapacity.
S pozdravem a přáním hezkého dne

Albert Novák recepce Hotel Bon***

Nicol Esperanza

Dobry vecer, rada bych se zeptala, zda je na pokoji minibar nebo neco takoveho?


Dekuji za info.

Hotel Bon***

Dobrý den,
bohužel, minibar na pokojích nemáme.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Nicol Esperanza

Dobrý den, velice dekuji, tedy za balkon budem platit az pri příjezdu? Rekreacni poplatek nebo parkovne je zdarma?

Dekuji za info

Nicol Esperanza

Melo by to byt i zaplacene.

Hotel Bon***

Dobrý den, přesně tak, balkón budete doplácet při příjezdu a parkovné je zdarma.
Lucie Wieserová- recepce

Nicol Esperanza

My bychom rádi, první den prijezdu do virivky od 20:00 hod. pokud by to slo…a Bowling druhy den od 19:30 hod.

Dekuji za info

Hotel Bon***

Rezervace proběhla v pořádku, budeme se těšit.
Lucie Wieserová- recepce

Tereza

Dobrý den, máte volný termín 9.-11.8. pro 4 lidi? Děkuji za odpověď.

Hotel Bon***

Dobrý den,
prozatím volný pokoj v tomto termínu máme.
Lucie Wieserová- recepce

Nicol Esperanza

Dobrý den, tedy jsem to uz koupila na termin od 7.8. – 9.8., jeste pikud bych mohla poprosit zamluvit si tu virivku na cas a bowling?


Dekuji za info

Hotel Bon***

Dobrý den,
pokud nám sdělíte přesný čas, nebude to problém. Vše je ale možné zařídit až při příjezdu.
Lucie Wieserová- recepce

Nicol Esperanza

Dobrý den, je moznost mit pokoj s balkonem mate jeste takovy pokoj od 7.8. – 9.8. pro dve osoby?

Dekuji za info.

Hotel Bon***

Dobrý den,
prozatím v tomto termínu volný pokoj máme, pokud máte zájem o rezervaci, kontaktujte nás prosím pomocí e-mailu nebo telefonicky.
Hezký zbytek dne
Lucie Wieserová-recepce hotel Bon***

Marcela Štejfová

Dobrý den,nemám auto,jak daleko je to k vám od vlakového nádraží?

Hotel Bon***

Dobrý den,
od nádraží k nám jsou to zhruba 2 kilometry, ale nedaleko staví MHD, přesněji zastávka Výšina.
Lucie Wieserová- recepce

Nicol Esperanza

Myslim nejcasteji? ( večeře )

Hotel Bon***

Snídaně je formou švédských stolů a večeře tříchodové menu složené z polévky, hlavního jídla(výběr ze 2) a dezertu.
Lucie Wieserová- recepce

Nicol Esperanza

A jidlo mate jake?

Hotel Bon***

Dobrý den,
snídaně je formou švédských stolů a večeře tříchodové menu složené z polévky, hlavního jídla(výběr ze 2) a dezertu.
Michaela Vláčilová

Nicol Esperanza

Tak super…tedy tu virivku a bowling muzu domluvit telefonicky?

Hotel Bon***

Určitě to nebude problém.
tel:+420777855199
Lucie Wieserová- recepce hotel Bon***

Nicol Esperanza

Ještě by mne zajimal ten bowling?

Hotel Bon***

Dobrý den,
bowling lze také zarezervovat, k dispozici jsou dvě dráhy, které lze zamluvit buď po telefonické domluvě nebo osobně v restauraci hotelu.
Hezký zbytek dne
Lucie Wieserová- recepce hotel Bon***

Nicol Esperanza

Dobrý den, je mozne si rezervovat vyrivku, aby jeme byli sami s přítelem?

Hotel Bon***

Dobrý den, rezervace samozřejmě možná je, vířivka je privátní, tudíž máte jistotu, že budete sami.
Hezký zbytek dne
Lucie Wieserová- recepce hotel Bon***

Pavlína Vašková

Dobrý den, velmi často čtu jako negativum studenou vodu ve vířivce. Jakou teplotu vířivka má? Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den,
teplota ve vířivce je standartních 33 stupňů dle hygienických norem.
S pozdravem a přáním hezkého dne

Albert Novák – recepce hotel Bon***

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru