Podzim v Jizerkách: polopenze, bowling a wellness v oceňovaném hotelu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
láká mne s přítelem víkend vč. snídaně a tříchodové večeře. Se
snídaní určitě nebude problém, ale co se týče večeře – jsme
vegetariáni. Je pro nás možné na večeři i tak jít, nebo máte neměnnou
nabídku?
Děkuji za odpověď :)
Dobrý den paní Světlíková,
to není problém, když o tom víme předem, připravíme Vám vegetariánské
menu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den, prosím, chci se zeptat zda mate volný termín v období 17.11.-19.11. Pro dvě osoby? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Danielo,
bohužel tento termín je již vyprodaný.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon
Dobrý den, prosím chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín na voucher od 15.11–17.11.2017. Předem děkuji za odpověď. Čermáková
Dobrý den, paní Čermáková.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
V termínu od 15.-17.11.2017 máme stále volnou kapacitu.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, měli byste volný pokoj od 23.11. do 26.11. ?
Šlo by si doplatit za rodinný pokoj? Kolik by doplatek byl?
děkuji
Dobrý den paní Veroniko,
v termínu 23. – 26.11.2017 máme volné pokoje. Balíček ze slevomatu je
na 2 noci. Termín, který jste uvedla, je na 3 noci. 3. noc budete
doplácet? Rodinný pokoj by byl možný za příplatek 1000,–/pokoj/noc (je
to pokoj pro 5 osob).
S pozdravem a přání, hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobry den,mate volno 1.-3.11.? Na hazi se pobliz vlakova/autobusova zastavka? Dekuji
Dobrý den paní Moniko,
v termínu od 1. do 3.11. máme volné pokoje. Vlakové i autobusové
nádraží se nachází cca. 2km od hotelu, ale z nádraží jezdí městská
hromadná doprava na sídliště kousek od hotelu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon
Dobrý den,mám prosim dotaz,budete mít v lednu 2018 volný pobyty?na 4dny-3noci?týkalo by se to ve dnech od čt-ne.děkuji za odpověd.
Dobrý den, paní Kadlecová.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
Na rok 2018 ještě nejsou balíčky nastavené( ale chystají se), zatím se
doprodávají balíčky do konce roku 2017.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt čtvrtek – pondělí. V online objednání se taková možnosti nenabízí. Byl by tedy takový pobyt možný, např. složením 2 balíčků, nebo koupí jednoho balíčku a doplatkem na místě? Děkuji
Dobrý den, paní Fáriková.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
Určitě si můžete zakoupit 2 vouchery. O jaký termín by jste měla
zájem?
Je možné, že víkend je již plně obsazený, proto Vám tu možnost online
rezervace nenabízí.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den,
je možné neplatit za přistýlku na místě v hotovosti, ale dát ji do
faktury?
Děkuji
Dobrý den,
to bohužel není přes Slevomat možné. V prodejní kampani mají pouze pobyt
pro 2 osoby.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon
Dobrý den,
chci se zeptat na volný termín od 27.10. do 29.10. nebo od 28.10. do
30.10.
Děkuji.
S pozdravem
Zuzana Nováková
Dobrý den paní Nováková,
termín 28.10. – 30.10. by byl možný. V tomto termínu máme volné
pokoje s balkonem (příplatek za balkon 100,–/pokoj/noc).
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon
Dobrý den, je možné objednat termín i přes víkend nebo pouze v týdnu. Pokud je možne přes víkend, chtěla bych se zeptat na termín 3.11. –5.11. Děkuji
Dobrý den, paní Boháčková.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
V termínu máme volné pokoje s balkóny, kde je příplatek 100,–/noc.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, chtěla bych se vás zeptat, zda se u vás nají i vegetarián? Děkuji.
Dobrý den, paní Andreasová.
Vždy se ná domluvit strava s kuchařem.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, měli by jste volné 2 DVOULŮŽKOVÉ POKOJE v termínu
10.-12.11.2017?
Děkuji za informaci.
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme volné dva dvoulůžkové pokoje.
V kalendáři si můžete vytvořit on-line rezervaci na tento termín.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobry den mate volnej termin 27 az 29.10
Dobrý den pane Petr,
v tuto chvíli máme volné už jen pokoje s balkonem, kde je příplatek za
balkon 100,–/pokoj/noc.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon
Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu od 19. do 23. 11.? Děkuji.
Dobrý den paní Ryšavá,
v termínu 19. – 23.11.2017 máme volné pokoje. V případě zájmu
o rezervaci pokoje nás kontaktujte mailem: hotelbon@volny.cz
děkuji
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***
Dobrý den, hledám wellness pobyt pro dva jako dárek na Vánoce pro rodiče, lze si tedy ubytování rezervovat až na termín po novém roce? Děkuji.
Dobrý den paní Gerlichová,
to bohužel nelze. Platnost poukazů je do 10.12.2017, přes zimní sezonu
balíčky nenabízíme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***
Krásný den. V termínu 17.-19.11 byste měli volno? Děkuji
Dobrý den, paní Virágová.
V tomto termínu máme již vyčerpané balíčkové pokoje.
Mohu Vám nabídnout pokoj s balónem, kde je doplatek 100,–/noc a wellness
by jste museli využít pouze ráno po snídani.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 13.10.-15.10.? Děkuji
Dobrý večer, paní Garajová.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
Bohužel v tomto termínu je hotel plně obsazený, prosím o výběr jiného
termínu.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, termín 28.-30.11.2017 je již obsazen? Zajímají mě 2 dvoulůžkové pokoje. Děkuji Valentová
Dobrý den paní Valentová,
v tomto termínu Vám mohu nabídnout pokoje s balkonem za přípatek
100,–/pokoj/den za balkon.
V případě zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon
Dobrý den. Je možná rezervace v termínu od 22–26.12.2017?
Dobrý den pane Karlík,
bohužel to není možné. Poukazy mají platnost jen do 10.12.2017
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den!
Hledám pobyt az v období 27.-30.12. Na dvě noci.Budete mít v tomto
období nějakou nabídku?Dekuji
Dobrý den pane Bartko,
bohužel v zimní sezoně balíčky nenabízíme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobry den mate volnej termin 28 az 30.9 dekuji
Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu již nedisponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce hotel Bon***
Dobrý den, máte tři volné dvoulůžkové pokoje v termínu od 17. do 19.11. 2017 ?
Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu stále disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce hotel Bon***
Dobrý den, měli by jste prosím volný termín od 19–219. pro dvě osoby? Děkuji za info, hezký den.
Dobrý den,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby.
Ve Vámi zvoleném termínu stále disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce hotel Bon***
Dobrý den,měla bych zájem o vaši nabídku ubytování s wellnes na víkend 22.9.až 24.9.dva dvoulůžkové pokoje.Mockrát děkuji za odpověď,hezký večer.Rufferová
Dobrý den, paní Rufferová.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
V tomto termínu jsou balíčkové pokoje již obsazeny, takže při rezervaci
balíčku je doplatek za balkon 100,–/noc.
Jelikož je více balíčků v jeden termín, tak je omezený wellness. Volný
termín by byl ráno.
V případě dotazů, mne neváhejte kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Oprava…3 dny,2noci:-)
Dobrý den, paní Rathouská.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
Bohužel v tomto termínu je hotel plně obsazený.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den,
mám zájem o pobyt pro 2 osoby v rerminu od 27. nebo 28.9 či
30.9…s využitím balíčku 2 dny,3 noci. Máte v tomto termínu volno?
A máte místo k uložení kol?
Děkuji
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, zda-li je volný termín od 21.9–23.9. pro dva
dospělý a jedno 15.měsíční dítě.
Děkuji za informaci
Přeji hezký den
Hana Pospíchalová
Dobrý den, paní Pospíchalová.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
V termínu máme už jen pokoje s balkónek, které jsou za příplatek
100,–/noc.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den,
děkuji za zodpovězení a mám ještě jeden dotaz.
Lze v hotelu bezpečně umístit dvě jízdní kola?
Dobrý den paní Marcelo,
v hotelu je uzamykatelná lyžárna, kam je možné dát kola.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon
Dobrý den, chtěla bych zakoupit voucer pro 2 osoby v termínu
27.-29.10.2017. Máte, prosím, volno?
Děkuji Bajerová
Dobrý den paní Bajerová,
bohužel v tomto termínu už máme všechny pokoje obsazené.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon
Dobrý den,
dá se prosím doplatit na místě za víc hodin bowlingu?
Děkuji Marcela
Dobrý den paní Marcelo,
bowling se dokoupit dá, stojí 250,–/hodina/dráha.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon
Dobrý den,
prosím je možné uplatnit platbu přes FKSP? Případně jak platba
probíhá.
Dobrý den pane Petře,
určitě je to možné. Pro bližší informace zavolejte prosím naší
provozní – Michaela Vláčilová, děkuji
S pozdravem a přáním hezkého dne
Miloš Zíta, hotel Bon
Dobrý den.
Máte ještě volný termín od 29.9–1.10 pro šest osob.
Díky za info Petr
Dobrý den pane Toman,
v tomto termínu máme volný už jen jeden 4-lůžkový pokoj.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon
Dobrý den, jedná se o rezervaci dvou masáží na 14.9. od 15–17 hod.
U vašeho kolegy jsme si již rezervovali na 15.9. od 21hod wellness.
Dekuji
Váhová
Dobrý den paní Váhová,
masáže máte rezervované na 14.9. od 15 do 17h.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon
Dobrý den, ano zarezervujte nám prosím masáže od 15–17 hod.
Dekuji
Váhová.
Dobrý den paní Váhová,
na který den chcete rezervovat masáže?
Děkuji za odpověď
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon
Dobrý den, souhlasíme s rezervací wellness od 21hod na 15.9. A tu
masáž prosíme tedy zarezervovat na toho 14.9. od 16hod, zda je ještě
volno?
Dekuji
Váhová
Dobrý den, paní Váhová.
Balíček obsahuje 2× 60min masáž. Mohu tedy zarezervovat od 15h do 17h?
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, máme u Vás rezervovaný pobyt od 12.9. – 16.9.2017 bylo by
možné si hned takto rezervovat masáž pro dva na 14.9. na 17 hod. a
privátní wellness na 15.9. na 20 hod., bylo by to takto možné? Bowling
bychom si zarezervovali až na místě. :)
Děkuji
Váhová
Dobrý den , paní Váhová.
Vytvořil jsem Vám rezervaci na wellness 15.9 od 21h – bohužel od 20h je
již wellness obsazený.
Co se týče masáží, tak 14.9 je možné do 17h a nebo od 19h.
V případě jakýkoliv dotazů, mne neváhejte kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, je volny termin 15/9 az 17/19? 2 noci, pro 2..prijezd k veceru v patek 15?nejde mi udelat online rezervace.diky Číhalová
Dobrý den, paní Čihalová.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
Od 15.-17.9 jsou standardní pokoje obsazeny. Je k dispozici pouze pokoj
s balkónem, kde je poplatek 100,–/noc.
Od 17.-19.9 jsou pokoje opět k dispozici.
Pokud budete chtít pokoj s balónem s poplatkem, tak Vám rezervaci rád
vytvořím.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, zasílala jsem vám na mail kód voucheru k potvrzení rezervace
pobytu na 4 noci pro dvě osoby v pokoji s balkonem od 12.9.– 16.9.2017,
ale nepřišlo mi od vás žádné potvrzení ,zda můžeme s manželem
počítat s touto rezervaci pobytu.?
Dekuji
Dobrý den paní Váhová,
děkuji za zaslání voucheru a s rezervací můžete počítat:)
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta
Dobrý den, ano poprosím Vás o závaznou rezervaci pokoje pro dva
s balkonem v termínu od 12.9.-16.9.2017. Dnes zakoupime voucher na pobyt na
4 noci, kam máme potom zaslat kód voucheru?
Dekuji
Dobrý den paní Váhová,
pokoj Vám rezervuji. Kod z voucheru pošlete na mailovou adresu hotelbon@volny.cz nebo
můžete zavolat na tel: 777855199.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den, chtěli bychom k Vám s manželem na pobyt na 4 noci od
12.9.-16.9.2017 s připlacením pokoje v balkonem, je tento termín volný?
Bohužel mi na tento termín nešla udělat rezervace.
Děkuji
Dobrý den paní Váhová,
v tomto termínu je možné udělat rezervaci na pokoj s balkonem. Mohu Vám
tedy pokoj rezervovat?
S pozdravem a přáním hezkého
Michaela Vláčilová
Přeji pěkný den chci se zeptat kdy je možné si rezervovat pobyt na prosinec 2017 asi tak v půlce a to pro dva a aspon na týden s polopenzí máme zájem předem děkuji R.Novotná
Vážená paní Novotná,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby. Pobyt si můžete rezervovat
klidně již teď. V současné době stále disponujeme volnými
kapacitami.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce hotel Bon***
Dobrý den,
mohli byste mi prosím poradit jak se k vám dostat?
Dívala jsem se na vlakové zastávky a nevím na jaké mám vystoupit, abych
byla k hotelu nejblíž.
Děkuji moc
dobrý den paní Terezo,
vystoupit můžete na hlavním nádraží v Tanvaldě a na hotel dojet
autobusem (městská hromadná doprava) – zastávka Tanvald, sídliště
(cca. 300m od hotelu)
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den chtěli bychom si rezervovat pokoj od 20.8 do 22.8 pro 2 osoby. Měli by jste volno? Děkuji
Dobrý den, paní Mrštíková.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
V tomto termínu máme ještě volný jeden pokoj.
kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
za Hotel Bon***
Miloš Zíta
Dobrý den, byl by volný pokoj pro dva na 4 noci od si 19. 8., nebo i od ne 20.8. 2017 Děkuji za odpověď Hrbková
Dobrý den,
prosím o informaci o čase snídaně a večeře.
Dobrý den,
snídaně podáváme od 8:00–9:30 a večeře od 17:00–20:00.
S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne
Lucie Wieserová
recepce
Dobrý den, prosím o informaci kdy se podává snídaně a večeře.
Dobrý den pane Karle,
snídaně se podávají od 8 do 9:30 a večeře od 17 do 20h.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den, mohu se zeptat, zda máte volný pokoj v termínu od 19 – 21.8? Děkuji moc.
Dobrý den paní Danielo,
zatím máme ještě asi 2 volné pokoje.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den, rád bych se zeptal ohledně masáže „1× 60 min. celková
masáž pro oba“
Znamená to, dvě masáže po 60 minutách nebo 2 masáže po
30 minutách
Dobrý den pane Karle,
znamená to 2× celková masáž a jedna celková masáž trvá 60min.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda máte volné pokoje pro 6 osob v období od
15.9.-17.9.2017
Předem děkuji Drekslerová
Dobrý den paní Lenko,
v tomto období máme volné pokoje.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobry den,
Mame u vas rezervaci od 7.8.-9.8.Prosim,muzeme si rezervovat pokoj s balkonem?
Dale pak prosim o rezervaci virivky 7.8. od 20h a bowlingu 8.8. od 20h.Dekuji
Tomas Pech
Dobry den pane Pech,
rezervaci jsem Vám změnina na pokoj s balkonem. Příplatek je 100,–/noc.
Wellness máte rezervovaný na 7.8. od 20h a bowling na 8.8. od 20h.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý večer, chtěl bych si zarezervovat online rezarvací pobyt od 21 do 23.8 a nedaří se mi to,děkuji za pomoc Lukáš
Dobrý den pane Rajtr,
u nás si telefonicky ověřte dostupnost pokoje a rovnou si domluvte rezervaci
na požadovaný termín, poté si kupte poukaz bez termínu a nám už jen
nadiktujete číslo poukazu pro potvrzení rezervace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová
Dobrý den,
je možnost zajištění bezlepkové stravy v rámci polopenze? Děkuji
Dobrý den, pane Nováku.
děkujeme, že máte zájem o naše služby.
Bezlepková dieta je v rámci polopenze možná.
Kdyby jste měl jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
za Hotel Bon***
Miloš Zíta
Dobrý den, máte volný termín na 5dní (4noci) v termínu od 7. – 20.8.2017? Je jedno, na které dny to připadne. Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby. Ve Vámi zvoleném termínu máme
stále volné kapacity.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce Hotel Bon***
Dobry vecer, rada bych se zeptala, zda je na pokoji minibar nebo neco
takoveho?
Dekuji za info.
Dobrý den,
bohužel, minibar na pokojích nemáme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon
Dobrý den, velice dekuji, tedy za balkon budem platit az pri příjezdu?
Rekreacni poplatek nebo parkovne je zdarma?
Dekuji za info
Melo by to byt i zaplacene.
Dobrý den, přesně tak, balkón budete doplácet při příjezdu a
parkovné je zdarma.
Lucie Wieserová- recepce
My bychom rádi, první den prijezdu do virivky od 20:00 hod. pokud by to
slo…a Bowling druhy den od 19:30 hod.
Dekuji za info
Rezervace proběhla v pořádku, budeme se těšit.
Lucie Wieserová- recepce
Dobrý den, máte volný termín 9.-11.8. pro 4 lidi? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
prozatím volný pokoj v tomto termínu máme.
Lucie Wieserová- recepce
Dobrý den, tedy jsem to uz koupila na termin od 7.8. – 9.8., jeste pikud
bych mohla poprosit zamluvit si tu virivku na cas a bowling?
Dekuji za info
Dobrý den,
pokud nám sdělíte přesný čas, nebude to problém. Vše je ale možné
zařídit až při příjezdu.
Lucie Wieserová- recepce
Dobrý den, je moznost mit pokoj s balkonem mate jeste takovy pokoj od
7.8. – 9.8. pro dve osoby?
Dekuji za info.
Dobrý den,
prozatím v tomto termínu volný pokoj máme, pokud máte zájem o rezervaci,
kontaktujte nás prosím pomocí e-mailu nebo telefonicky.
Hezký zbytek dne
Lucie Wieserová-recepce hotel Bon***
Dobrý den,nemám auto,jak daleko je to k vám od vlakového nádraží?
Dobrý den,
od nádraží k nám jsou to zhruba 2 kilometry, ale nedaleko staví MHD,
přesněji zastávka Výšina.
Lucie Wieserová- recepce
Myslim nejcasteji? ( večeře )
Snídaně je formou švédských stolů a večeře tříchodové menu
složené z polévky, hlavního jídla(výběr ze 2) a dezertu.
Lucie Wieserová- recepce
A jidlo mate jake?
Dobrý den,
snídaně je formou švédských stolů a večeře tříchodové menu složené
z polévky, hlavního jídla(výběr ze 2) a dezertu.
Michaela Vláčilová
Tak super…tedy tu virivku a bowling muzu domluvit telefonicky?
Určitě to nebude problém.
tel:+420777855199
Lucie Wieserová- recepce hotel Bon***
Ještě by mne zajimal ten bowling?
Dobrý den,
bowling lze také zarezervovat, k dispozici jsou dvě dráhy, které lze
zamluvit buď po telefonické domluvě nebo osobně v restauraci hotelu.
Hezký zbytek dne
Lucie Wieserová- recepce hotel Bon***
Dobrý den, je mozne si rezervovat vyrivku, aby jeme byli sami s přítelem?
Dobrý den, rezervace samozřejmě možná je, vířivka je privátní,
tudíž máte jistotu, že budete sami.
Hezký zbytek dne
Lucie Wieserová- recepce hotel Bon***
Dobrý den, velmi často čtu jako negativum studenou vodu ve vířivce. Jakou teplotu vířivka má? Děkuji
Dobrý den,
teplota ve vířivce je standartních 33 stupňů dle hygienických norem.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák – recepce hotel Bon***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se prosím zeptat, zda je možné vzít si sebou i menšího pejska a kolik je případný ceník za noc?
Děkuji
Dobrý den paní Andreo,
bohužel není možné sebou brát domácí mazlíčky.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon