2× italská pizza + 2× tiramisu v Riccardu na Letné
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Nemůžu si pomoci ale do této pizzerie chodím už od dětství a vůbec si nemůžu stěžovat. Řekla bych že právě jejich pizza je lepší než v jiných restauracích. Vaší kritiku nechápu a že dávají do jídla jiné ingredience? Stačí říct že ji tam nechcete a hotovo ne ?
byl jsem 2× na předchozí akci a bylo to bez chyby.
Restaurace je už od října nekuřácká, takže nevím jak jste tam mohli
v lednu čekat v zakouřeném prostředí.
Jen myslím, že v minulé akci nebyla hawai.
Děkujeme, pane Valento, jsme rádi, že jste byl spokojen.
Dobrý den též jsem při minulé akci dostala opravdu nechutně
rozmáčené tiramisu.
Na pizzu jsme si nechali dát ingredience navíc místo míchaných oliv jsme
dostali jen zelené. Kuřecí maso navíc nemělo ani 5dkg. Prostě hrůza byla
jsem opravdu velice nespokojená.
A též bych se chtěla zeptat kde berete tu drzost akci opakovat a divím se
Slevomatu, že vám to umožnil, protože já jsem rozhodně kladné hodnocení
nedala a očividně jsem nebyla jediná.
Hezký den, Magdaleno, děkujeme za zpětnou vazbu. Jak už jsme psali výše
Veronice, hodnocení předchozí akce je pro nás vždy výchozím bodem pro
rozhodnutí, zda nabídku budeme opakovat a rozhodně jej tedy vnímáme jako
důležité. Před tím, než jsme se pro opakování akce rozhodli, navštívil
pizzerii náš zástupce a z kvality jsme měli velmi dobrý pocit. Věříme,
že se prokáže i u zákazníků této nabídky a pokud by nicméně došlo
k jakékoli nespokojenosti, máme garanci spokojenosti.
Vám jsme aspoň takto zpětně připsali na váš účet drobnou kreditovou
kompenzaci.
Tento voucher opravdu NEDOPORUČUJI a po negacich, které zde jsou a které za jisté lidé uvedli i do hodnocení předchozího prodeje stejného voucheru (tak jako já) se divím, že to nabízíte znovu, sic bez hvězdičkového hodnocení. Kvalita jídla byla opravdu moc špatná a rozdílnost toho, jestli máte voucher, nebo ne naprosto zřejmá, od rychlosti a ochoty obsluhy, až po chuť a čerstvost jídla. Tirramissu bylo opravdu na zavolání na hygienu. Mám nafoceno, pro případný zájem o skutečný vzhled bez úpravy ve photoshopu. Ani zdarma celé konzumace bych tam už nikdy nešla. Zkuste tam zajít na mystery a uvidíte sami.
Hezký den, Veroniko, děkujeme za zpětnou vazbu. Hodnocení předchozí
akce je pro nás vždy výchozím bodem pro rozhodnutí, zda nabídku budeme
opakovat a rozhodně jej tedy vnímáme jako důležité. Před tím, než jsme
se pro opakování akce rozhodli, navštívil pizzerii náš zástupce a
z kvality jsme měli velmi dobrý pocit. Věříme, že se prokáže
i u zákazníků této nabídky a pokud by nicméně došlo k jakékoli
nespokojenosti, jak víte, máme garanci spokojenosti.
Vám jsme aspoň takto zpětně připsali na váš účet drobnou kreditovou
kompenzaci.
Dobrý den. Voucher jsem chtěl zakoupit, ale jsem zmatený. Nesnáším české náhražky s výmlouvou na „specifické“ chutě. Píšete o pravém tiramisu a pak se dočtu, že tam je smetana?! To už rovnou začněte tvrdit, že místo Sugo dáváte na pizzu kečup a místo parmezánu eidam, protože si to lidé žádají…
Dobrý večer.Honzo nic Vám netvrdíme a o specifických chutích nebyla
řeč pokud vím.Pokusil jsem se vysvětlit proč tiramisu děláme jak ho
děláme.Žádné jiné náhražky nepoužíváme.Mozzarellu na pizzu máme
original,co berou i ostatní pizzerie,sugo je opravdu sugo z drcených rajčat
a parmazán Parmiggiano Reggiano.Píšete dost ostře a ještě jste ani
neochutnal.Každý má ovšem svůj názor a za každý jsme rádi.
Hezký večer.
Mohu jen chválit – ochota,chuť, rychlost,přívětivost a díky Bohu konečně NEKUŘÁCKÁ !!! Dávám 5 kvězdiček a koupila jsem ještě 2×.
Moc děkujeme, za opakovaný zájem i za pochvalu :).
Jednou stačilo…pizza bez chuti a tiramisu? Po kousnutí do něj, jsem měl plnou pusu vody…recenze na internetu opravdu nelžou…
To nás mrzí, pane Hudče. I když je to delší doba, připsali jsme vám zcela na náš vrub drobnou kompenzaci. Věříme, že příště to bude jen na 5 hvězdiček!
Tuto pizzerii také nemohu doporučit. Pizza (šunková) byla více méně suché těsto s tvrdými okraji, restaurace zakouřená, obsluha mohla být přívětivější a rychlejší. Seděli jsme v poloprázdné restauraci a obsluha byla velmi pomalá, jen odnést prázdný talíř trvalo přes 20 min, na tiramisu jsme čekali dalších 15 – v tak zakouřeném prostředí to celé bylo spíše za trest.
Dobrý den, Lucie, mrzí nás, že vás tato sleva nezaujala. Na druhou stranu, celou zaplacenou částku za oba vouchery jsme vám v kreditech platili, tak věříme, že platilo konec dobrý, všechno dobré.
Když vidím diskuzi ohledně porcí, tak mám jednu poznámku. Možná by
stačilo uvést něco jako poukaz na akční menu… a je po problému.
Nevadí mi menší pizza pokud je dobrá. Už z principu, při zachování
kvality, přece nelze očekávat 100% velikosti za 50% ceny. Třeba
v případě oblíbených poledních menu se nad velikostí porcí oproti
běžné nabídce také nikdo nepohoršuje. Ono uvařit za 90Kč jídlo
s moučníkem…to nemá restaurace jednoduché.
A nakonec…v pizzerii Riccardo doporučuji domácí limonádu s ovocem a
špagety Carbonara.
PS Jo a když kritizuji kvalitu pizzy a hodím na ní doma kečup, tak bych
o odpověd požadal spíš Babicu :-)
Dobrý den, Michale, v rámci našich nabídek vždy musíte dostat stejnou službu, ve stejné kvalitě a množství jako zákazník, který službu kupuje za plnou cenu. Pokud je cokoli jinak, rádi se s tím ve spolupráci s poskytovatelem budeme zabývat.
Já jsem voucher posílala do Prahy bratrovi s přítelkyní, doufám že to nebyla taková hrůza, jak píšete. To by mě fakt našvalo. Ostuda pro mě. Pak už chápu, proč se Bratr posléze moc nevyjadřoval, kdyby to bylo super, uřčitě by to pochválil.
Dobrý den,
tiramisu při naší první návštěvě bylo bez jediné chyby a co se týče
velikosti, byla přiměřená k předchozímu chodu.
Pizza též bez chyby. Vaše restaurace se stala naší oblíbenou a rádi se
sem vracíme. Jediná vaše chyba jsou ty tupé nože! :-)
Dobrý den, Moniko, děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu pro restauraci :).
Dovolím si vypůjčit příspěvek z minulé nabídky pizzerie Riccardo
"Dobrý den. Dáváte do špaget Carbonara smetanu jako většina českých
podniků a nebo je děláte tak jak se mají, tj. žloutek + parmezán?
Odpověď pizzerie:Dobrý den, špagety carbonara připravujeme bez smetany,
pouze žloutek a parmezán.
Zajímalo by mě zda by mi mohl někdo z pizzerie vysvětlit proč máte
v menu u špaget carbonara uvedenou smetanu a do pokrmu ji dávate. Mám
z toho tak trochu pocit, že si na italskou pizzerie jen hrajeta.
Ad Tiramisu, lidské chutě jsou sice možná široké, ale Tiramisu je prostě
jen jedno, a to co jsem u Vás jedla Tiramisu nebylo, je mi líto. Tímto
děkuji Slevomatu za kompenzaci v rámci záruky kvality.
Dobrý večer.Pizzeria Riccardo funguje již 11 let.Do špaget Carbonara jsme opravdu smetanu poměrně dlouhou dobu nedávali.Na žádosti velké části našich stálých zákazníků jsme ji tam pak začali dávat a u toho jsme pak zůstali.Takže u špaget Carbonara v lístku máme smetanu a dáváme ji tam.Kdo ji tam nechce tak nás na to upozorní a dostane spagety Carbonara tak jak mají být.Tiramisu vzhledem k technologickým postupům neděláme ze syrových vajec(jak se má,nebylo nám ani doporučeno státní inspekcí)ale z Mascarpone,33 proc.smetany,cukru,turecké kávy,amaretta,italských piškot Savoiardi a kakaa.Nic víc ani nic míň do něho nedáváme.Takže bez nějakých výmluv ani lží.Takto pokrmy připravujeme a snažíme se,pokud je to možné,vyjít každému vstříc.Je nám líto že Vám u nás nechutnalo ale to naším cílem rozhodně není.Jsme rádi že Vám návštěvu Slevomat kompenzoval.S přáním hezkého večera.Pizzeria Riccardo.
Pizzeria Riccardo neustále nereaguje na námitky vůči ceně a provedení
tiramisu a mlží nesmyslným zdůvodněním fotografií, tak si dovolím
ještě jeden komentář.
Souhlasím s názorem „místo tiramizu dostali mokré rozblemcané
piškoty“ – navíc v našem případě utopených v rumu a k tomu
prodáváných za cenu a 2× takového tiramisu, které dostane běžný
zákazník a které možná i tiramisu je.
Každopádně jsem chtěl dodat, v těchto případech se skutečně doporučuji obracet na slevomat.cz, který obvykle takovéto věci kompenzuje
Tedy jsem spokojen se Slevomatem (ten byl korektní), ale jsem znechucen drzostí pizzerie nabídku opakovat a k tomu ještě lhát a mlžit o obsahu nabídky, kde označují za tiramisu něco co jím není (do tiramisu rozhodně nepatří rum).
Dobrý den zakoupla jsem voucher tak doufam že budu spokojena Lucka
Hezký den, Lucko, my také, nabídku máme ověřenu. I pokud byste nebyla, vždy je zde náš závazek v podobě garance spokojenosti. Jakoukoliv nespokojenost kompenzujeme. Více najdete na http://www.slevomat.cz/garance.
Dobrý den,
vím, že se nejedná o dotaz, ale musím reagovat na všechny výše uvedené
příspěvky. Byla jsem s přítelem na této akci někdy ke konci a byli jsme
velmi spokojeni. Pizza byla výborná, obsluha také a k tiramisu nemám
žádné připomínky. Akci samozřejmě kupuji znovu a už se těším.
Tiramisu mělo normální velikost a nebyla jsem schopná ho ani dojíst.
Děkuji a přeji hezký den
Hezký den, Péťo, děkujeme. Jsme rádi, že jste byla spokojena a věříme, že je to tak i s ostatními našimi nabídkami.
Vážení,
velikost suchých okrajů a skutečnost, že na žampinové pizze je všeho
všudy 6 malých kousků žampionů a minimum tomatového podkladu skutečně
není ovlivněna tím, jestli pizza cestou domů vychladne, nebo ne!!! Stejně
tak s cestou domů nemá nic společného velikost „tiramisu“ nebo fakt,
že se ve skutečnosti jedná jen o namočené piškoty, které s tiramisu
nemají mnoho společného! Dokonce i mražená pizza z marketu je oblohou
bohatší a chutnější než pizza, kterou jsme dostali v Riccardu, a to už
je co říct.
Dobrý den, Tomáši, v tomto případě doporučujeme reklamaci přímo
v danou chvíli případně neprodleně poté. Stejně tak se můžete obrátit
přímo na nás na kontaktu podpora@slevomat.cz, a to
v rámci naší garance spokojenosti.
Můžeme tedy nějak pomoci z naší strany?
Považuji za velmi smutné, že všechny negativní reakce (včetně té mojí) hbitě mažete s argumentem, že se nejedná o dotaz, a přitom ty kladné ponecháváte (ačkoli se samozřejmě také nejedná o dotaz).
Hezký den, Terezo, příspěvky jsou nejprve neviditelné, čímž se snažíme zabránit vulgaritám. Poté, co se k diskusi dostaneme, jsou však příspěvky zviditelněny. Váš původní příspěvek ale nevidíme ani my, alespoň tedy ne pod jménem Tereza, prosím, nasměrujete nás?
Reakce na …tiramisu je děláno, tak, jak je uvedeno na fotografii
v nabídce …
Je zjevné, že na mojí poznámku ohledně velikosti a kvality nehodláte
reagovat, každopádně by mě zajímalo, proč můj příspěvek byl skryt a
vidím ho pouze já – nevidím důvod, proč by slušný příspěvek měl
být skryt?
Hezký den, Petře, příspěvky jsou nejprve neviditelné, čímž se
snažíme zabránit vulgaritám. Poté, co se k diskusi dostaneme, jsou však
příspěvky zviditelněny. Můžeme nějak pomoci z naší strany, co se
týče kvality, či velikosti, například pomocí garance spokojenosti?
Bohužel jsme objednávku do pizzerie Riccardo na účtu pod uvedeným e-mailem
nedohledali.
Děkujeme za upřesnění.
Napíšete nám prosím přímo na podpora@slevomat.cz?
Děkujeme.
Minule jsme u Vás byli na výborných těstovinách, ale celkový dojem pokazilo, že jsme místo tiramizu dostali mokré rozblemcané piškoty. Zaručíte mi, že tentokrát dostanu skutečné tiramizu?
Dobrý den,
mohu Vám zaručit, že pro Vás uděláme vše co je v našich silách.
Určitě není naším cílem podávat špatné pokrmy. Lidské chutě jsou
široké a ne každému zákazníkovi u nás může chutnat. Ale to, už je na
každém jednotlivci, jestli se k nám vrátí nebo ne.
Hezký den.
Dobrý den, objednávali jsme minule, kdy se ještě dalo jídlo zabalit s sebou, a byli jsme velmi nespokojeni – pizza měla obrovské suché okraje a byla odfláknutá, doma jsme na ně ještě přidávali kečup, šunku i sýr, aby byla alespoň průměrně obložená. Tiramisu bylo miniaturní. Zlepšilo se něco od minula?
Dobrý den,
abychom předešli těmto reakcím ze stran zákazníků jsme se rozhodli
nasměrovat nabídku konzumace pizz pouze u nás. Lidé si pizzu doma
ohřívají v mikrovlné troubě, která pizzu znehodnotí a poté je vina dle
zákazníka na naší straně. Pokud si ji dáte u nás, tak chuť bude
výrazná a zákazník bude spokojen. Pokud jste měli zájem o více
ingrediencí stačilo říct, rádi bychom Vám vyhověli a nemusely byste
přidávat „Kečup“.
Hezký den.
Dobrý den,
lze vyměnit tiramisu za něco jiného když ho nejím? Za nějaky jiný
dortík?
Děkuji
Dobrý den, Kláro, moučník bohužel vyměnit nelze.
Dobrý den,
bylo by možné tiramisu vyměnit za jiný desert? Vím, že pizzu u Vás máte
naprosto dokonalou, proto bychom k Vám rádi zavítali.
Dobrý den,
těší nás, že Vám naše pizza chutná, ale moučník bohužel vyměnit
nelze. Hezký den.
Dobrý den,Pizzerii Riccardo
Bohuzel,je restaurace pouze kuracka :(
tiramisu:(
Presto mi byl servirovan mini kousek ,predpokladam,ze maximalne jedna tretina
hmotnosti , nez je obvykle ve vasi restauraci,kdyz si objednate bez voucheru
z jidelniho listku
Servirka Nam rekla,ze prez voucher je tiramisi mensi nez klasicka
objednavka?
Ale tomu nerozumim a prosim o vysvetleni,nez se obratim se stiznosti na
Slevomat.jak je to mozne?
Pokud na Slevomatu propagujete puvodni cenu tiramisu jako na jidelnim
listku-65kc ,proc jsme dostali o mnoho mensi kousek,nez nas kamarad,u naseho
stulu,ktery si vybiral z jidelniho listku a nemel voucher
Zda se mi to spis jako podvod a budu velmi rad,kdyz se mi na to vyjadrite §
Bohuzel ve vasem voucheru nebyla uvedena gramaz ale jen cena
S pozdravem
Dobrý den,
tiramisu je děláno, tak, jak je uvedeno na fotografii v nabídce, poněvadž
ve sklenici, ve které ho děláme by na fotu nebylo vidět a kdyby bylo
podáváno jinak, tak by se to zákazníkům nelíbilo. Hezký den.
Dobrý den, můžeme nějak pomoci z naší strany, co se týče kvality,
či velikosti, například pomocí garance spokojenosti? Bohužel jsme
objednávku do pizzerie Riccardo na účtu pod uvedeným e-mailem
nedohledali.
Děkujeme za upřesnění. Napíšete nám přímo na podpora@slevomat.cz?
Děkujeme!
Já musím říct, že jsme spokojeni nebyli, především mi přišlo velmi nevhodné, aby zákazníkovi Slevomatu bylo předloženo Tiramisu, které je už od pohledu jinak dělané a k tomu poloviční, než zákazníkovi běžnému a to i přesto, že zde v kalkulaci je uváděna cena toho běžného jak jsme na vlastní oči viděli. Zajímalo by mě, jestli v tomto duchu je i tato akce – cena standardní ale produkt „speciální“…
Dobrý den,
tiramisu je děláno, tak, jak je uvedeno na fotografii v nabídce, poněvadž
ve sklenici, ve které ho děláme by na fotu nebylo vidět a kdyby bylo
podáváno jinak, tak by se to zákazníkům nelíbilo. Hezký den.
V pizzerii jsme byli několikrát, pizza výborná a tiramisu ještě lepší, takže kupujeme a už se těšíme.
Dobrý den, moc nás těší, že se k nám na naši pizzu a tiramisu vracíte a také se těšíme na Vaši návštěvu. Krásný den.
Dobrý den,
Pizzerii Riccardo mohu jen a jen pochválit!!!Jídlo perfektní,obsluha na
úrovni.Mám dotaz bylo by možné jednu pizzu prohodit za špagety
carbonara(přitelkyně ty vaše špagety zbožnuje).Děkuji za odpoveď
s pozdravem Václav Horký
Dobrý den, těší nás, že Vám naše těstoviny chutnají, ale bohužel výměna není možná. Těstoviny jsme měli v nabídce nedávno, ale naše pizza je táké výtečná a v budoucnu se Vaše přítelkyně určitě dočká další nabídky těstovin. Hezký den.
Lze si vzít i pizzu s sebou?
děkuji
Dobrý den, bohužel nabídka platí pouze pro konzumaci v restauraci.
Dobrý den, lze také nechat zabalit s sebou?
Dobrý den, pizzu nelze zabalit s sebou. Platí pouze pro konzumaci v pizzerii. Hezký den.
Dobrý den, je možnost vzít s sebou?
Dobrý den, pizzu nelze zabalit s sebou. Platí pouze pro konzumaci v pizzerii. Hezký den.
Je smutné, když v pizzerii místo tiramisu dostanete rozmáčené piškoty ve šlehačce. Ale pokud to tak máte rádi, tak neváhejte a kupte.
Dobrý den, paní Kamínková, to nás moc mrzí. Připsali jsme vám drobnou kompenzaci a věříme, že jinak vás nabídkami jen a jen těšíme.
Dobry den,
bylo by mozne využít voucher k objednávce pizzy na dovoz, respektive
s osobním odběrem? Objednat můžeme klidně 24 hodin předem, v tom
problém není, jde mi ciste o možnost konzumace mimo restauraci.
Děkuji za odpoved
Dobrý den, na ojednání pizzy na dovoz se tato nabídka nevstahuje. Nbídka je pouze na konzumaci v restauraci. Pěkný den.
Lze si jídlo odnést s sebou?
Dobrý den, bohužel s sebou pizzu nebalíme, konzumace je možná pouze u nás. Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
„Tiramisu vzhledem k technologickým postupům neděláme ze syrových vajec(jak se má,nebylo nám ani doporučeno státní inspekcí)ale z Mascarpone,33 proc.smetany,cukru,turecké kávy,amaretta,italských piškot Savoiardi a kakaa.Nic víc ani nic míň do něho nedáváme.“
Tak moje tiramisu tedy mascarpone nevidělo ani z rychlíku. A že by piškoty byly italské, no nevím. Byly to klasické dětské kulaté piškoty. Amaretto také cítit nebylo. Zato kávy v piškotech jsme si užili až až. A pokud v tom není úmysl ošidit zákazníka se slevou, tak asi ten, co zde píše reakce, neví, co mu dělají v kuchyni.
Ale musím jen chválit Slevomat a jeho přístup k zákazníkovi. Jen jsem se zde zmínila, že tiramisu nestálo za nic a hned jsem dostala kompenzaci. A i v jiných případech se Slevomat zachoval více než vstřícně.
Dobrý den, paní Kamínková, z naší strany každopádně děkujeme za to, že oceňujete náš přístup. Jsme tu vždy pro vás.